سوبارو

معرفی سوبارو کراس تِرک 2021، قوی‌تر و گران‌تر

سوبارو پس از معرفی کراس ترک ۲۰۲۱ اقدام به انتشار جزئیات قیمت‌گذاری این خودرو کرده است. بهای کراس ترک ۲۰۲۱ از ۲۲۲۴۵ دلار شروع خواهد شد.

قیمت این خودرو نسبت به مدل پیش از فیس لیفت تنها ۱۰۰ دلار افزایش یافته است. از جمله تغییرات این خودرو می‌توان به جلوپنجره جدید و رینگ‌های ۱۷ اینچی متمایز اشاره کرد.

داخل کابین این خودرو تجهیزاتی همچون سیستم تهویه مطبوع خودکار، شیشه‌های برقی و قفل مرکزی، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو، ستون فرمان تلسکوپی، ورود بدون کلید، سیستم EyeSight ارتقا یافته و… دیده می‌شود. این خودرو در صورت استفاده از گیربکس CVT به کروز کنترل تطبیقی پیشرفته‌ای مجهز خواهد شد.

نیروبخش کراس ترک ۲۰۲۱ پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری بوکسوری است که قدرت ۱۵۲ اسب بخاری و گشتاور ۱۹۶ نیوتون متری تولید می‌کند. این نیرو از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی استاندارد یا CVT سفارشی به تمامی چرخ ها منتقل می‌شود.

یک پله بالاتر از نسخه استاندارد مدل پریمیوم با قیمت ۲۳۲۹۵ دلار قرار می‌گیرد که از مه شکن‌ها و آینه‌بغل‌های همرنگ بدنه سود می‌برد. این خودرو همچنین به فرمان چرمی، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، سیستم اطلاعات سرگرمی بهتر، پوشش محفظه بار تا شونده و صندلی‌های جلوی گرم شونده مجهز است.

خبر مهم اینکه قیمت کراس ترک اسپورت ۲۰۲۱ از ۲۶۴۹۵ دلار آغاز شده و در بطن آن پیشرانه ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۸۲ اسب بخار و گشتاور ۲۳۸ نیوتون متر قرار گرفته است. این پیشرانه فقط با گیربکس CVT همکاری می‌کند. کراس ترک اسپورت تنها تریمی است که از سیستم X-Mode با دو کاربری برف و گل‌ولای سود می‌برد.

اگرچه این مدل طراحی بسیار جذابی ندارد اما از عناصر ویژه، قوس‌های چرخ منحصربه‌فرد و رینگ‌های ۱۷ اینچی با طرح خاکستری تیره سود می‌برد. همین استایل خاص در کابین نیز دیده می‌شود جایی که پوشش استارتکس با دوخت زردرنگ و عناصری به همین رنگ وجود دارند.

مدل بعدی کراس ترک لیمیتد ۲۷۹۹۵ دلاری است که از همان قوای محرکه مدل اسپورت استفاده کرده اما بیشتر روی لوکس بودن تمرکز کرده است. به همین خاطر این خودرو دارای چراغ‌های LED، رینگ‌های ۱۸ اینچی و آینه‌بغل‌های همرنگ بدنه می‌باشد.

داخل کابین نیز چرم خاکستری و مشکی با دوخت نارنجی بکار رفته است. رانندگان همچنین شاهد صندلی راننده برقی با تنظیم در ۶ جهت، صفحه‌نمایش ۸ اینچی، ورود بدون کلید، سیستم‌های کمک‌راننده بیشتر همچون دستیار نوربالا، ترمز عقب خودکار، هشدار ترافیک پشتی و تشخیص نقاط کور خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. AMIR-REZA

    ۲۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (333 ديدگاه)

    سوبارو دیگه واقعا باید یه دستی به طراحیاش بکشه ……
    ولی برند دوست داشتنی هست و طرفداران خاص خودش رو داره…..

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. Soli

    ۲۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (54 ديدگاه)

    مفته به قرآن

    موافقم 4
    مخالفم 0
  3. آرمان

    ۲۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (148 ديدگاه)

    خیلی طراحیش قدیمی شده
    ادم نگاش میکنه یاد دانگ فنگ اچ 30 میوفته ولی این کجا و اون چینی آشغال کجا

    موافقم 1
    مخالفم 1
  4. فرید

    ۲۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (203 ديدگاه)

    سوبارو فقط سوبارو لگاسی

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. M3csl

      ۲۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (46 ديدگاه)

      بزرگ‌ترین توهین تاریخ رو به عالیجناب ایمپرزا کردی

      موافقم 1
      مخالفم 0
  5. Afg

    ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (497 ديدگاه)

    دوست داشتنی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا