سوبارو

برنامه سوبارو برای الکتریکی کردن محصولات کنونی

سوبارو برنامه‌هایی برای الکتریکی کردن مدل‌های کنونی دارد و از سویی نیز سرمایه‌گذاری رکوردشکنی در بخش تحقیق و توسعه خواهد دارد.

Subaru XV Concept
سوبارو بجای اینکه خودروی تمام الکتریکی جدیدی را طراحی کند، به سوی نصب قوای محرکه روی محصولات کنونی خود حرکت می‌کند. مدیرعامل این شرکت در مصاحبه با بلومبرگ این سخنان را بر زبان آورده است.

Subaru BRZ STI performance concept
مدیرعامل شرکت گفته این حرکت همچنین به سوبارو اجازه خواهد داد تا نیازمند همکاری با خودروساز دیگری نباشد.

Subaru VIZIV Future concept
این استراتژی در تضاد با روش بسیاری از خودروسازان از جمله مرسدس است. این کمپانی آلمانی زیربرند جدیدی با نام EQ ایجاد کرده تا خودروهای الکتریکی جدید خود را برای رقابت با کمپانی تثبیت شده‌ی این حوزه نظیر تسلا تولید نماید.

Subaru VIZIV concept
البته مدیرعامل سوبارو مزیت‌هایی را درباره‌ی استفاده از یک تک برند می‌بیند:

اگر مدل جذابی از سوبارو وجود داشته باشد، برای مثال کراس اوور XV، و اگر یک مشتری در پکن بخواهد این خودرو را بخرد اما تنها اجازه داشته باشد خودرویی الکتریکی خریداری نماید، در صورت عدم وجود نسخه الکتریکی نخواهد توانست آن را بخرد. ایجاد انتخاب یک خودروی الکتریکی به این معنی است که مصرف‌کننده هنوز هم می‌تواند همان سوبارو را داشته باشد.

سوبارو در حال حاضر اولویت خود را بجای دیگر تکنولوژی‌ها مثل رانندگی خودران به الکتریکی سازی داده و برنامه‌هایی برای عرضه‌ی مدل پلاگین هیبریدی تا سال آینده دارد. اولین خودروی تمام الکتریکی این کمپانی نیز برای عرضه تا سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است.


توضیح: تصاویر به کانسپت‌های سوبارو تعلق دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. #ali.m#

    ۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    وقتی به کانسپت های سوبارو نگاه میکنم میتونم پیشرفتشون رو ببینم واقعا زیبا هستن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا