سوبارو

حضور سوبارو Crosstrek مدل 2018 در نیویورک

کلاس کراس اوورهای کامپکت (جمع‌وجور) این روزها بسیار محبوب بود و سوبارو نیز با جدیدترین مدل خود به دنبال موفقیت هرچه بیشتر است.

2018-subaru-crosstrek
سوبارو چندی پیش دومین نسل کراس اوور Crosstrek خود را در ژنو به‌صورت بین‌المللی رونمایی کرد و حالا این خودرو برای حضور در نمایشگاه خودروی نیویورک آماده می‌شود. این خودرو تابستان سال جاری به نمایندگی‌های سوباروی آمریکای شمالی راه خواهد یافت و جزئیات قیمتی آن نیز در آینده اعلام خواهد شد.

2018-subaru-crosstrek3
این کراس اوور جدید دومین مدل سوبارو است که از پلتفرم جهانی مدولار این برند استفاده می‌کند. فاصله‌ی بین محورهای این خودرو نسبت به نسل قبلی افزایش یافته است. این خودرو از نظر طولی نیز رشد اندکی داشته است.

2018-subaru-crosstrek-01
همانند مدل ایمپرزا، این خودرو نیز از ظاهری تیز بهره می‌برد. اضافه شدن پوشش‌های تیره به رکاب‌ها، قوس چرخ‌ها و پانل‌ها باعث ایجاد نمایی خشن شده است.

2018-subaru-crosstrek-04

تمامی تریم های Crosstrek 2018 از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری ارتقا یافته‌ای استفاده می‌کنند که هم‌اکنون قدرت ۱۵۲ اسب بخاری دارد (پیشرانه‌ی یاد شده قبلاً خروجی ۱۴۸ اسبی داشت). تقریباً همانند اکثر مدل‌های سوبارو، این خودرو به‌صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک عرضه می‌شود. گیربکس ۶ سرعته ی دستی نیز در این خودرو به‌صورت استاندارد نصب شده اما اکثر خریداران احتمالاً گزینه‌ی CVT را انتخاب خواهند کرد که هم‌اکنون با حالت X ویژه‌ی آفرود ارائه می‌شود. این حالت در زمان فعال شدن در سطوح لغزنده باعث کند کردن پاسخ پدال گاز شده و گیربکس را مجبور می‌کند تا از نسبت دنده‌ی پایین‌تر استفاده کند؛ و همین امر باعث لغزش کمتر چرخ‌ها می‌شود.

2018-subaru-crosstrek-07

2018-subaru-crosstrek-08
این خودرو در ایالات‌متحده با سه تریم عرضه می‌شود: پایه، پریمیوم و لیمیتد. پایین‌ترین تریم دارای سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی است که از اندروید اتو و اپل کارپلی حمایت می‌کند. تریم میانی Crosstrek دارای صندلی‌ها و شیشه‌های جلویی و آینه‌های گرم شونده است. بالاترین تریم این کراس اوور با چراغ‌های روز روشن LED، تریم کروز بیرونی، پوشش چرم و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۸ اینچی عرضه می‌شود.

2018-subaru-crosstrek-02
اولین نسل سوبارو Crosstrek از نظر فروش در ایالات‌متحده عملکرد قوی‌ای داشت. در سال ۲۰۱۶ تعداد ۹۵۶۷۷ دستگاه از این خودرو در آمریکا فروخته شد که نسبت به سال پیش از آن ۷.۶ درصد افزایش را نشان می‌داد. این کراس اوور کامپکت پس از مدل‌های اوت بک و فارستر سومین خودروی پرفروش سوبارو بوده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. #ali.m#

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    زیبایی
    دوام
    کیفیت
    دیگه ادم از یه ماشین چی میخواد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. moein

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (856 ديدگاه)

    امید وارم چند مدل هم تو ایران بیاد حبفه این برند خوب رو تو ایران نداشته باشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. #ali.m#

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      سیف خودرو قراره وارد کنه با قیمت نجومی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. فرشاد سجادیان

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    یه کمپانی بی ادعا و کار بلد ?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا