سوبارو

الهام گرفتن نسل جدید سوبارو WRX از کانسپت ویزیو

سوبارو می‌گوید نسل بعدی خودروی محبوب WRX از عناصر طراحی مشابه کانسپت ویزیو پرفورمنس که چند ماه پیش معرفی شده سود خواهد برد.


مدیر طراحی سوبارو مامورو ایشی در مصاحبه با اتوکار گفته که بازخورد مثبتی که از کانسپت ویزیو به دست آمده این خودروساز را به بهره‌گیری از شاخصه‌های آن در نسل بعدی WRX تشویق کرده است.


او می‌گوید:

چنین خودرویی بازخوردهای مثبتی از خود کمپانی و مشتریان دریافت کرده است. چیزی که می‌دانیم این است که سبک زندگی مشتریان ما در حال تغییر بوده و ما باید به آن پاسخ دهیم. پاسخ ما این است که باید با این کانسپت راه صحیح را بپیماییم.


ایشی ادامه می‌دهد:

برای مثال ما می‌دانیم که تکنولوژی خودران و ارتباط در حال گسترش بوده و این برای بسیاری از مشتریان فوق‌العاده بوده اما فکر نمی‌کنیم که این را همه بخواهند. برای برخی افراد لذت رانندگی هنوز هم مهم بوده و ما این موضوع را بررسی می‌کنیم.


بنا به گفته ایشی، مشتریان می‌توانند انتظار استفاده از فرم بدنه، قوس‌های برجسته و ورودی کاپوت کانسپت ویزیو در نسل بعدی WRX را داشته باشند.

سوبارو تلاش دارد نسل بعدی WRX را در سال ۲۰۲۰ معرفی کند و این خودرو را با استفاده از پلتفرم جهانی سوبارو بسازد. موضوع جالب اینکه ایشی گفته این برند از نظر قوای محرکه بکار رفته در WRX انعطاف خواهد داشت بدین ترتیب امکان استفاده از پیشرانه‌ای غیر از نمونه بوکسری نیز در این سدان وجود دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Hosein

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (313 ديدگاه)

    عاشق این و سیویکم.دقیقا همون هیکل و فرمی که دوست دارم و دارن.این سوبارو هم هرسال یه کانسپت خوشگل میده بعد نسخه اصلیش یچی دیگه میشه?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. شهاب شورلت

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (63 ديدگاه)

    چرا انقده خشتی تو لامصب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Wrx

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    عشقهههه من سووبی ☺️☺️☺️
    خدایش wrx یه ماشین همه نظر عالی هست با یه قیمت خوب توانایی های خوب ???
    یک چیز جالب در مورد نسخه stiشما با این ماشین میتونین هم لذت یه ماشین تمام چرخ با کشش بالا رو داشته باشید هم میتونید با استفاده از سیستم dccdضریب گشتاور و قدرت موتور رو به دیفرانسل دلخواه ارسال کنید یعنی حتی میشه تا۸۰‎٪نیرو رو به دیفرانسیل عقب انتقال بده
    من نمیدونم چه خودروهای دیگه ای این توانایی رو دارن
    الان تمام چرخ متحرک بیشتر سدان ها هستن ولی با این سیستم تغییر نیرو در دیفرانسل مورد نظر فکر نکنم در ماشین دیگه ای باشه حتی اون لنسر هم فک نکنم چنین ویژگی رو داشته باشه
    فقط تنها کاستی که در نسخه stiمیبینم یه گیربکس اتوماتیک خیلی عالی هست که بتونه جواب گو باشه نه گیربکس cvtکه رو نسخه عادیشه
    خدا کنه موتور همیشه باوکسری باقی بمونه چون واقعا عالیه
    مطالب زیادی راجبش تو نت هست
    ??عشقست سوبی بلو?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ابولفضل نصیری

    ۳۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (161 ديدگاه)

    دیوانه کننده…❤

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا