سوزوکی

تغییرات سوزوکی ایگنیس مدل سال 2020

سوزوکی خودروی شهری و کوچک ایگنیس را با تغییراتی وارد مدل سال ۲۰۲۰ کرده است.

مهم‌ترین به‌روزرسانی این خودرو در بازار ژاپن اضافه شدن تریم هیبریدی MF به سایر اعضای خانواده است که از برخی عناصر مخصوص خودروهای شاسی بلندها از جمله سپرهای خشن‌تر با عناصر نقره‌ای، پوشش‌های پلاستیکی اطراف قوس چرخ ها، رکاب‌های جانبی پلاستیکی و ریل‌های سقف سود می‌برد.

رنگ جدید بدنه با نام خاکی متالیک نیز به همراه سقف مشکی‌رنگ در نظر گرفته است. از آنجایی که هدف ایگنیس هیبرید MF جذب خریدارانی با سبک زندگی فعال است بنابراین سوزوکی کف‌پوش صندوق بار مقاوم‌تری را به این خودرو اضافه کرده است. دیگر ویژگی متمایز این خودروی جدید متریال چرم‌مانند روی صندلی‌ها و همچنین درب‌هایی با تریم جدید است.

احتمالاً متوجه شده‌اید که ایگنیس ۲۰۲۰ از جلوپنجره جدیدی برخوردار شده که این قطعه در تمامی نسخه‌های مدل ۲۰۲۰ بکار رفته است. این جلوپنجره شامل چهار میله کرومی عمودی است که جایگزین جلوپنجره قبلی با میله‌های افقی شده است. همچنین سپر عقب همرنگ بدنه شده و بنابراین قطعه پلاستیکی مشکی و بزرگ نسخه قبلی هم‌اکنون حذف شده است.

تمامی مدل‌های ۲۰۲۰ سوزوکی ایگنیس دارای طراحی جدید پوشش کابین، پشت آمپرهای متمایز و همچنین عناصر همرنگ بدنه در کنسول مرکزی و دستگیره درب‌ها هستند. البته کابین مدل پایه هیبرید MG از نوع تمام مشکی است.

از دیگر ویژگی‌های استاندارد این خودرو می‌توان به چراغ‌های خودکار، صندلی‌های جلوی گرم شونده و کیت ایمنی کامل شامل سیستم پشتیبانی ترمز با دو دوربین اشاره کرد.

قیمت سوزوکی ایگنیس ۲۰۲۰ به‌روز شده از ۱۵۲۲۴۰۰ ین (حدود ۱۴ هزار دلار) آغاز می‌شود. تمامی مدل‌ها از پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی ۹۱ اسبی استفاده کرده و دارای گیربکس CVT و سیستم هیبریدی ملایم هستند. سیستم چهار چرخ محرک نیز به‌صورت سفارشی در دسترس می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (599 ديدگاه)

    این کجا بود؟! چرا اینقدر با نمکه؟ ?

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. فرهنگ

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (40 ديدگاه)

    همیشه فانتزیم این بود توی جوونیم بتونم یه ماشین جمع و جور یا یه کوپه ارزون با توجه به بودجم داشته باشم و بهش عشق بورزم و باهاش زندگیمو قشنگ تر کنم
    افسوس ک نشد و دیگه هم نمیشه
    جونی هم بازنمیگرده
    فقط داریم جونی رو به پیری تغییر میدیم
    یه 206 تیپ دو چنده ؟!
    با حقوق ماهی چند؟!
    من خداروشکر وضعیتیم خیلی هم بدنیست توی درآمدولی واقعا توانشو ندارم،یک میلیون که درآمد داشته باشم!تورم امون نمیده بهش!
    بگذریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Farzad

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    ژاپن این مدل خودروها رو خیلی خوب میسازه ، کوچولوهای دوست داشتنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Ali Mehri

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (25 ديدگاه)

    واقعا این ماشین سال ۲۰۲۰ ه؟؟؟؟ آقا درست قیمت کم رو در نظر گرفتن ولی واقعاافتضاحه. ولی توی بازار ایران خیلی خوب فروش میره این بجای ساندرو و ۲۰۶

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. سجاد

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (233 ديدگاه)

    فضای پای سرنشینای عقب تو ماشین کوچولوشون حتی از ماشین بزرگامون هم بیشتره. حالا ما بقی پیشکش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا