تویوتاسوزوکی

سوزوکی بالنو توسط تویوتا عرضه خواهد شد

در اواخر ماه می، تویوتا و سوزوکی قراردادی را به‌منظور همکاری در پروژه‌های مشترک برای بهره‌گیری از توانایی‌های هردو شرکت به امضا رساندند. طی این همکاری مشترک، سوزوکی پیشرانهٔ جدیدی را با کمک تویوتا توسعه خواهد داد و از طرف دیگر تویوتا هم محصولات طراحی و تولید سوزوکی را با برند خودش عرضه خواهد کرد. حال در این رابطه گزارشی منتشر شده که ادعا کرده است این دو شرکت در رابطه با عرضهٔ اولین محصول سوزوکی با برند تویوتا به توافق رسیده‌اند.

این خودرو، هاچ‌بک بالنو خواهد بود که قرار است با برند تویوتا در هند عرضه گردد و قطعات ۲۰ تا ۲۵ هزار دستگاه از آن توسط کارخانهٔ سوزوکی در گوجرات هند تأمین خواهد شد. این هاچ‌بک پنج‌در به غیر از تعویض لوگوها، تغییرات ظاهری ظریفی مانند تجدیدنظر در چراغ‌های جلو و عقب و همین‌طور به‌روزرسانی جلوپنجره را هم تجربه خواهد کرد. هرچند هنوز سوزوکی و تویوتا پاسخی رسمی به این گزارش نداده‌اند اما گفته شده که بالنو با برند تویوتا در سه‌ماههٔ نخست سال مالی آینده به بازار عرضه خواهد شد.

افرادی نزدیک به این موضوع گفته‌اند که این دو شرکت تصمیم گرفته‌اند بالنو اولین خودروی مشترک آنها باشد و قبلاً در مورد تغییرات ظاهری و تیراژ آن باهم موافقت کرده‌اند؛ اما بالنو تنها خودرویی نیست که قرار است با برند تویوتا عرضه شود چراکه سوزوکی همچنین اجازهٔ داده است که تویوتا کراس‌اوور کوچک ویتارا را هم با برند خود به بازار عرضه کند درحالی‌که سدان کرولا هم با برند سوزوکی در هند عرضه خواهد شد. البته همکاری بین این دو شرکت صرفاً به بازار هند محدود نمی‌شود زیرا قرار است محصولات سوزوکی توسط تویوتا در آفریقا و بازارهای دیگری هم عرضه گردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. حمید

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    سوزوکی یکم طراحی داخلیش ضعیفه ولی ماشینهای خوبی میسازه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بیژن

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (255 ديدگاه)

    یادش بخیر، قرار بود این بالنو با یکی دوتا محصول دیگه توو ایران مونتاژ بشن…
    چی شد…؟!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سام

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (709 ديدگاه)

      بله دوست عزیز،قرار بود این ماشین به همراه سوزوکی سلریو در ایران مونتاژ بشوند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. یوسف

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (740 ديدگاه)

    چرا باید مدلهای سوزوکی با برند تویوتا عرضه بشن؟ اون هم تو بازار هند؟ اگر سوزوکی در بازار هند یه برند ناشناخته بود این کار کاملا منطقی بود ولی هند و پاکستان بزرگترین بازارهای سوزوکی هستن. احتمالا دلیل اصلی این کار همکاری در بحث فنی و زنجیره تامین باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امیر

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (202 ديدگاه)

    به کیفیت ماشینای سوزوکی ایمان دارم چون ویتارای خودم بعد ۸ سال و ۳۰۰هزار کیلومتر هیچ خرجی بجز سرویس های دوره ای (فیلتر و روغن) واسم نداشته
    تنها مشکلش اینه که روغن کم میکنه?
    البته چند مدت پیش آب برف‌پاک‌کن عقبش قطع شده بود بردم نمایندگی گفت لولش از داخل گره خورده نمیدونم چجوری مونتاژ کردن که نتونستن گره لوله رو باز کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا