سوزوکی

معرفی کانسپت ماروتی سوزوکی Futuro-e در هند

همان‌گونه که ماه پیش اعلام شده بود، سوزوکی از کانسپت جدید در اتو اکسپو ۲۰۲۰ دهلی‌نو رونمایی کرد.

این خودرو ماروتی سوزوکی Futuro-e کانسپت نام داشته و ترکیبی از استایل یک خودروی کوپه و شاسی‌بلند است. این شاسی‌بلند که از قوای محرکه الکتریکی سود می‌برد زبان طراحی جدید شاسی بلندهای سوزوکی را نشان می‌دهد. گفته شده هدف این خودرو جلب نظر خریداران جوان خواهد بود.

جدای از ظاهر شیک و مد روز، کانسپت موردبحث به لطف سطوح ژئومتریک، سپر جلوی گیرا، الگوهای خاص بدنه و عناصر گرافیکی آن ظاهر آینده نگرانه ای دارد.

در بخش جلوی خودرو می‌توانیم چراغ‌های منحصربه‌فرد با میله‌ای برخاسته از نشان S را ببینیم. این خودروی مفهومی به خاطر جدایی بصری ایجاد شده در پروفایل جانبی، رینگ‌های بزرگ و گلگیرهای پف کرده ظاهری اسپورت دارد.

در نمای عقب هم چراغ‌هایی را می‌بینیم که بر پهنای خودرو تأکید داشته و به سمت سپر هم حرکت کرده‌اند. ماروتی سوزوکی می‌گوید رنگ بدنه نقره‌ای مات این خودرو از رنگ‌های کهکشانی الهام گرفته و بر ظاهر آینده‌نگرانه این خودرو تأکید می‌کند.

کابین نیز هماهنگ با بدنه Futuro-e بوده و در آن از ساختارهای بدنی الهام گرفته شده است. این بخش خودرو پذیرای ۴ صندلی منعطف، اینترفیس انسان ماشین، غربیلک فرمان پروانه‌ای و کنسول مرکزی کشیده و گیرا می‌باشد.

طرح رنگی آبی و عاجی طبق گفته‌ها باعث ایجاد حس شناوری کابین شده و نورپردازی متنوع آن نیز بر این حس افزوده‌اند. چیزی درباره مشخصات قوای محرکه این کانسپت منتشر نشده و فقط می‌دانیم که Futuro-e خودرویی است که از قوای محرکه متنوعی همچون هیبریدی و الکتریکی سود خواهد برد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا