سئات

تکنولوژی‌های نوین فولکس در قلب سئات لئون 2019

نسل جدید سئات لئون اولین محصول گروه فولکس‌واگن خواهد بود که از سیستم اطلاعات سرگرمی کاملاً جدید این خودروساز سود خواهد برد. طبق گفته‌ها، لئون جدید تابستان سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد.


این سیستم اطلاعات سرگرمی جدید دارای اینترفیس کاربری مدرن بوده و قادر است به‌روزرسانی‌های آنلاین را دریافت نماید. در حقیقت سئات و فولکس‌واگن به حدی درباره قابلیت استفاده این سیستم جدید مطمئن هستند که بخش اعظم دکمه‌های فیزیکی از جمله کنترل‌های سیستم تهویه را روی صفحه‌نمایش قرار داده‌اند.


مدیر بخش تحقیقات و توسعه سئات گفته است:

این سیستم دارای دکمه‌های کمتر، کنترل‌های صوتی بیشتر و حال و هوای مدرن‌تر خواهد بود.


سیستم اطلاعات سرگرمی جدید گروه فولکس‌واگن در کل محصولات شرکت بکار خواهد رفت اما سئات مسئول توسعه این سیستم به منظور جذب بیشتر جوانان بوده است. مدیرعامل سئات نیز گفته است:

ما دو سال در حال کار بر روی این سیستم بوده‌ایم و آن را سال آینده وارد بازار خواهیم کرد.

چهارمین نسل سئات لئون همچنین دارای طراحی برجسته و قوای محرکه هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی خواهد بود که از پیشرانه ۱.۵ لیتری TSI در بطن خود استفاده می‌کند. این خودرو فرم بدنه ۵ درب هاچبک خواهد داشت اما استایل آن بنا به گفته مدیران شرکت همانند یک هاچبک عادی نخواهد بود و جذابیت بیشتری خواهد داشت.


سئات همچنین در حال برنامه‌ریزی برای ساخت کراس اوور جدیدی است که در جایگاهی بین هاچبک لئون و شاسی‌بلند آتکا قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود این خودرو یک زیر کلاس جدید را اختراع خواهد کرد.

توضیح: تصاویر به نسل فعلی لئون تعلق دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. حسین دهمرد

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    اختراع؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا