سئات

سئات در حال کار بر روی نسخه‌های پرفورمنس الکتریکی کوپرا

سئات در حال برنامه‌ریزی برای عرضه طیفی از مدل‌های الکتریکی پرفورمنس با نام کوپرا است. این را رئیس بخش تحقیق و توسعه این کمپانی اسپانیایی تأیید کرده است.


ماتیاس راب که با اتو اکسپرس سخن می‌گفت تأیید کرد سئات خودروهای الکتریکی با نیم‌نگاهی به فاکتور هیجان رانندگی را خواهد ساخت.
او گفت:

کوپرا برای ما بسیار با اهمیت است؛ و من مطمئنم که نسخه‌ی کوپرای محصولات الکتریکی خودمان را خواهیم دید. خودروهای الکتریکی دارای پرفورمنس و شتاب گیری خیال‌انگیزی هستند و نام کوپرا و الکتریکی سازی تناقضی با هم ندارند.


البته او اشاره‌ای به زمان عرضه نخستین نمونه‌های کوپرای الکتریکی نداشته اما ما می‌دانیم که سئات اولین خودروی الکتریکی خود را در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد کرد. این خودرو بر پایه‌ی معماری MEB فولکس‌واگن که مختص خودروهای الکتریکی است ساخته خواهد شد.


راب تأیید کرده که سئات محدوده حرکتی حدود ۵۰۰ کیلومتری را برای اولین خودروی الکتریکی خود هدف‌گذاری کرده است. مدیر این برند می‌گوید خودروی یاد شده تنها خودرویی خواهد بود که موردنیاز یک خانواده است.


سئات همچنین در حال برنامه‌ریزی برای ارائه نسخه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی مدل‌های آینده خود است. مدیر این برند گفت:

ما پتانسیل بیشتری برای خودروی کاملاً الکتریکی می‌بینیم اما بهبودهایی نیز برای پیشرانه‌های احتراق داخلی صورت خواهد گرفت و پتانسیل ارائه نسخه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی مدل‌های کنونی وجود دارد.

یادآوری: تصاویر مربوط به لئون کوپرا می باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا