سئات

سئات کوپرا آرونا، رقیب اروپایی نیسان جوک نیسمو

بخش پرفورمنس سئات با نام کوپرا به تازگی جان گرفته و برنامه‌های مفصلی برای ارائه محصولات اسپورت در چند سال آینده دارد. بنا به گزارش جدید منتشر شده توسط مجله اسپانیایی موتور، یکی از اولین محصولات این بخش تازه تأسیس کوپرا آرونا خواهد بود.


گفته شده این خودرو پیش از پایان سال ۲۰۲۰ و به عنوان مدل سال ۲۰۲۱ روانه بازار خواهد شد. از آنجایی که سئات آرونا از همان پلتفرم MQB A0 فولکس‌واگن پولو GTI 2018 استفاده می‌کند بنابراین کوپرا نیز می‌تواند از قوای محرکه این خودرو استفاده کند. محتمل‌ترین گزینه برای استفاده در بطن کوپرا آرونا می‌تواند پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت حدود ۲۰۰ اسب بخار و طراحی دیفرانسیل جلو باشد.


همچنین احتمال دارد کوپرا به دنبال بهبود ترمزهای آرونا باشد. همچنین اصلاحاتی هم در شاسی صورت خواهد گرفت تا این کراس اوور کوچک دارای هندلینگ بهتری باشد.


همانند دیگر محصولات برند کوپرا، آرونا به آسانی از مدل‌های استاندارد متمایز خواهد شد. گفته شده این خودرو دارای سپرهای متفاوت، رینگ‌های سفارشی و چهار خروجی اگزوز خواهد بود. کوپرا همچنین برخی تریم های جدید را کابین بکار خواهد برد تا حس اسپورتی ایجاد شود. صندلی‌های اسپورت نیز احتمالاً جای نمونه‌های استاندارد آرونا را خواهند گرفت.


این خودرو پس از عرضه باید به مصاف کراس اوورهای کوچک و پرفورمنسی چون نیسان جوک نیسمو برود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا