سئات

گردوخاک شاسی‌بلند جدید و هیبریدی کوپرا!

شاسی‌بلند جدید برند کوپرا که در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد در نسخه پرچم‌دار خود از قوای محرکه پلاگین هیبریدی با قدرت بیشتر از ۳۰۰ اسب بخار بهره خواهد برد. تولید این شاسی‌بلند بخشی از برنامه وسیع اسپانیایی‌ها برای عرضه یک خودروی جدید در هر ۶ ماه تا سال ۲۰۲۰ می‌باشد.

سئات آتکا کوپرا
کراس اوور مورد بحث از ابتدا به عنوان محصول خاص کوپرا طراحی شده اما نسخه ضعیف‌تر و ارزان‌تر آن نیز با برند سئات فروخته خواهد شد.

محصول آینده کوپرا از معماری MQB گروه فولکس‌واگن استفاده خواهد کرد و دنباله‌روی لئون خواهد بود زیرا این خودرو نیز دومین محصول کوپرا با قوای محرکه پلاگین هیبریدی خواهد بود.

سئات آتکا کوپرا
هنوز جزئیات زیادی از خودروی یاد شده منتشر نشده اما رئیس بخش تحقیقات و توسعه کوپرا گفته این شاسی‌بلند دارای نسخه‌های گوناگونی با خروجی حدود ۲۰۰ تا بیش از ۳۰۰ اسب بخار خواهد بود.

سئات آتکا کوپرا
اگر کوپرای جدید قدرتی بالاتر از ۳۰۰ اسب بخار داشته باشد قوی‌تر از کوپرا آتکایی خواهد بود که پیشرانه ۲ لیتری توربوی آن قدرت ۲۹۶ اسب بخاری دارد. کوپرا آتکا می‌تواند در عرض ۵.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

سئات آتکا کوپرا
جدای از کار روی شاسی‌بلند جدید کوپرا، سئات در حال کار روی یک خودروی تمام الکتریکی بوده و اعتقاد بر این است محصول الکتریکی اسپانیایی‌ها بورن یا بورن E نام خواهد داشت. این خودرو نیز در سال ۲۰۲۰ عرضه شده و ابعادی مشابه با لئون خواهد داشت و به نوعی نسخه ریبج شده هاچبک فولکس I.D. (شروع تولید از اواخر سال ۲۰۱۹) به حساب خواهد آمد.

یادآوری: تصاویر مربوط به کوپرا آتکا می‌باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. me84

    ۷ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    ..
    رخ قشنگی داره. فنیش هم خیلی خوبه.
    فولکس کارشو خوب بلده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایرانی

    ۷ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (612 ديدگاه)

    شاید تو نیگاه اول با یه چینی خوب اشتباه گرفته بشه…

    ولی با دقت که بهش نگاه کنیم میبینم که مونتاژ خوب و طراحی دقیقی داره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Fk

    ۷ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (13 ديدگاه)

    ی دونه ماشین چینی اسم ببر که از عناصر طراحی خاص خودش استفاده کرده باشه ؟؟؟؟؟
    کجای این ماشین ب گفته شما نزدیکه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا