سئات

سئات آتکا کوپرا، یک شاسی‌بلند اسپورت واقعی!

اخبار مرتبط با برند اسپانیایی سئات دوباره داغ شده زیرا اولین تصاویر از شاسی‌بلند پرفورمنس آتکا کوپرا به‌صورت آنلاین منتشر شده است.

سئات آتکا کوپرا
این تصاویر نشان دهنده کراس اووری است که وفاداری زیادی به نسخه استاندارد داشته اما در آن جلوپنجره‌ای بازنگری شده با لوگوی کوپرا را می‌بینیم. این خودرو همچنین به سپر جلوی جدیدی مجهز شده که نوشته کوپرا روی بخشی از آن به چشم می‌خورد.

سئات آتکا کوپرا
این استایل بی‌همتا روی ستون‌های A، رکاب‌های اسپورت جانبی و تریم رنگی بدنه ادامه یافته است. همچنین باید به پوشش‌های مشکی آینه‌ها و تریم مشکی اطراف پنجره‌ها اشاره نمود.

سئات آتکا کوپرا
در بخش عقب چیز زیادی قابل ذکر نیست زیرا تغییرات این بخش حداقلی بوده است. به نظر می‌رسد این تغییرات شامل سپر کمی اصلاح شده و سیستم اگزوز اسپورت با ۴ خروجی می‌باشد.

سئات آتکا کوپرا
هنوز مشخصات عملکردی آتکا کوپرا منتشر نشده اما در خبرها آمده بود که همان پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی لئون کوپرا در سینه این شاسی‌بلند خواهد تپید. این پیشرانه قدرت ۳۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۸۰ نیوتون متری دارد.

سئات آتکا کوپرا
خب صحبت از پرفورمنس شد و باید انتظار داشت طیف دیگری از به‌روزرسانی‌ها شامل سیستم تعلیق اسپورت تر و ترمزهای قوی‌تر در این شاسی‌بلند بکار روند. آتکا کوپرا همچنین از نشان‌های زیاد کوپرا در کابین برخوردار خواهد بود.

سئات آتکا کوپرا
۲۲ فوریه روزی است که سئات معرفی زیربرند کوپرای خود را جشن خواهد گرفت و احتمال نمایش آتکا کوپرا به همراه ایبیزا کوپرا در این رویداد وجود دارد. هر دو خودرو در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ بصورت عمومی معرفی خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3897 ديدگاه)

    آفرین سئات ماشین شیک و قشنگی هست
    شاسی بلند اسپرت واقعاً بهش میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Genius

    ۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1237 ديدگاه)

    کمپانی هایی مثل سئات و اشکودا رو که به سبب اتحاد استراتژیک با کمپانی بزرگی مثل فولکس واگن به این جایگاه رسیدن می بینم ناخودآگاه یاد سرنوشتی که قرار بود برای جنرال موتورز ایران(پارس خودرو) و لندروور ایران(مرتب خودرو) رقم بخوره و واقعیت تلخی که امروز باهاش مواجهند می افتم و افسوس پشت افسوسه که میخورم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (2956 ديدگاه)

      چه جالب نمیدونستم….واقعا تاسف باره برای ایرانیا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Wrx

    ۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    عجب ماشینی شده?
    خیلی خوبه ☺️??
    درود بر سئات?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. sevlan

    ۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (186 ديدگاه)

    خیلی خوشگل و استخون دار بنظر میاد ، واقعا عالی ، دست سئات درد نکنه !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا