سیتروئن

تکنو اسپیس ؛ پیش نمایشی از سیتروئن C4

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۳: مفهومی Techno space را باید پیش نمایشی از نسل دوم سیتروئن C4 Picasso دانست که قرارست تا اردیبهشت ۹۲ رسما رونمایی شود؛ البته هنوز هم کسی مطمئن نیست که آیا پیکاسوی جدید واقعا به همین شکل خواهد بود یا نه . . .

2013 Citroen Technospace concept
۲۰۱۳ Citroen Technospace concept

تکنو اسپیس با فاصله محوری ۲,۷۸۳ میلیمتر، حدود ۵۵ میلیمتر بزرگتر از نسل حاضر پیکاسو است پس سرنشینان عقب آن باید منتظر خودرویی رویایی باشند! همچنین طول، عرض و ارتفاع تکنو اسپیس به ترتیب معادل ۴۴۳۰ ، ۱۸۳۰ و ۱۶۱۰ میلیمتر بوده که اگر بازهم نسبت به نسل کنونی پیکاسو آنها را مقایسه کنیم خواهیم دید که در طول ۴۰ میلیمتر کوچکتر شده، در عرض ثابت مانده و در ارتفاع نیز ۸۰ میلیمتر کمتر از پیکاسو دارد.

هنوز نه خبری از جزئیات فنی پیکاسوی جدید منتشر شده و نه اطلاعات دقیقی از تکنو اسپیس در دسترس است؛ فقط همین نکته را می دانیم که پیکاسوی جدید از پلتفرم EMP2 پژو/سیتروئن بهره گرفته که در ساخت آن بدلیل استفاده از آلومینیوم و ترکیبات کامپوزیتی در کنار فولاد، حدود ۷۰ کیلوگرم در وزن صرفه جویی شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ناشناس

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (205 ديدگاه)

    چه هیکلی داره!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. feri

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (218 ديدگاه)

    چراغای عقبش کپی گلف نسل 5 و 6 هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا