سیتروئن

همکاری پژو-سیتروئن و هواوی در سیستم‌های ارتباطی دی‌اس 7 کراس‌بک

با کمک‌های پلتفرم OceanConnect IoT هواوی، گروه خودروسازی پژو-سیتروئن پلتفرم مدولار خودروی ارتباطی (CVMP) را توسعه داده است. خودروی لوکس دی اس ۷ کراس بک با استفاده از این زیرساخت دارای سطح وسیعی از ویژگی‌های ارتباطی می‌باشد.


به لطف پلتفرم یاد شده مشتریان می‌توانند به سرویس‌هایی همچون ناوبری ارتباطی، تشخیص صوتی زبان طبیعی و پورتال سرویس ارتباطی از طریق صفحه‌نمایش داشبورد خودرو دسترسی داشته باشند. همچنین با استفاده از این ویژگی‌ها می‌توان به سرویس‌های نگهداری و تاریخچه استایل رانندگی و سفرهای انجام شده دسترسی داشت.

دی‌اس 7 کراس‌بک
بنا به گفته پژو-سیتروئن، سرویس‌های جدید برای مشتریان شخصی و مدیران ناوگانی همچون سرویس‌های اطلاعات سرگرمی، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری از راه دور، نقشه یابی، دستیار شخصی و عملکردهای نگهداری متنوع خودرو نیز در آینده به پلتفرم یاد شده اضافه خواهند شد.

DS7 Crossback
پلتفرم OceanConnect IoT هواوی در تلاش است تا جای خود را در خودروهای ارتباطی، خانه‌ها و شهرهای هوشمند باز کند. تمامی برهم‌کنش‌های دیجیتال بین خودرو و فضای ابری امن خواهد بود زیرا داده‌های مصرف‌کننده و خودرو کدگذاری شده‌اند. این پلتفرم برای تمامی خودروهای ارتباطی این خودروساز فرانسوی استفاده خواهد شد.

یکی از مدیران ارشد پژو در این رابطه گفته است:

گروه پژو-سیتروئن با توسعه پلتفرم جدیدی که خودرو را به اینترنت اشیا مرتبط می‌کند سرویس‌های ارتباطی بهتری را به تمامی مشتریان ارائه می‌کند. ما ظرفیت‌های خلاقیت هواوی را به خوبی می‌دانیم و از همکاری با آن‌ها بسیار خرسندیم. دی اس ۷ کراس بک اولین محصولی است که از همکاری سود برده و البته ویژگی‌های پلتفرم یاد شده در آینده به تمامی محصولات نیز سرایت خواهد کرد.

دی‌اس 7 کراس‌بک
دی اس ۷ کراس بک جدای از ویژگی‌های ارتباطی خود دارای تکنولوژی‌های کمک‌راننده متنوعی است. انتظار می‌رود خودروی جدید E-Tense 4×۴ که قوای محرکه هیبرید با قدرت ۳۰۰ اسب بخاری دارد در آینده با بهای حدود ۵۰ هزار پوندی عرضه شود و ویژگی‌های ارتباطی فوق را نیز داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    توی این ماشین میشه هنر فرانسوی رو دید خیلی زیباست.هرچند بعیده از لحاظ فنی رقبای آلمانی رو به چالش بکشه اما واقعا دوست داشتنیه…

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. امیرحسین

      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (152 ديدگاه)

      کاملا موافقم باهات امیر جان… درسته که دینامیک آلمانی ها رو نداره ولی در عوض نگهداری و تعمیرات کمتر، راحت تر و ارزان تری داره. من دی اس ۵ دارم سرویساش خیلی ارزونه. اصلا هم اذیت کن نیست. شاید باورت نشه ولی هزینه نگهداریش از نیسان تیانا و رنو کولیوس خیلی کمتره!

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. امیر

        ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
        سوابق: (730 ديدگاه)

        درود بر شما پاینده باشید

        موافقم 1
        مخالفم 0
  2. الهی

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (95 ديدگاه)

    یه کم شبیه اسیو وی های لکسس هست..جلو و نیمرخ…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا