تغییرات مهم شورولت سیلورادو مدل 2019

با اولین شورولت سیلورادو 4 سیلندر تاریخ آشنا شوید. این خودروی مدل سال 2019 به همراه 6 ترکیب کلی پیشرانه و گیربکس معرفی شده است.


پیشرانه کاملاً جدید 2.7 لیتری 310 اسب بخاری توربو جایگزین پیشرانه 6 سیلندر 4.3 لیتری قبلی شده و هم‌اکنون به‌صورت استاندارد در تریم های LT و RST جدید نصب شده است. گفته شده این پیشرانه 22 درصد گشتاور بیشتری داشته و کم‌مصرف‌تر است. پیشرانه جدید این پیکاپ محبوب نسبت قدرت به وزن بهتری داشته و انتظار می‌رود حدود 10 درصد فروش سیلورادو را به خود اختصاص دهد.


تیم آسوکلیس مهندس ارشد سیلورادو 1500 می‌گوید:

تمرکز عمده نسل آینده سیلورادو روی گسترش طیف انتخاب‌هاست. با وجود پیشرانه‌های کاملاً جدید و تریم های متنوع، سیلورادو باب میل همه افراد می‌باشد.


لیست پیشرانه‌های سیلورادو 1500 مدل 2019 نه تنها شامل پیشرانه 4 سیلندر یاد شده بوده بلکه نسخه‌های به‌روز شده پیشرانه‌های 8 سیلندر 5.3 و 6.2 لیتری را نیز دربرمی گیرد. این پیشرانه‌ها هم‌اکنون به مدیریت سوخت دینامیک مجهز شده و دارای 17 حالت مختلف غیرفعال سازی سیلندر می‌باشند.


مشتریانی که به دنبال قیمت‌های ارزان هستند می‌توانند تریم های ورک تراک، کاستوم و کاستون تریل باس را بخرند که دارای پیشرانه‌های 6 سیلندر 4.3 لیتری یا 8 سیلندر 5.3 لیتری بوده و دارای همان سیستم مدیریت سوخت فعال هستند. پیشرانه 6 سیلندر قدرت 285 اسب بخاری و گشتاور 413 نیوتون متری داشته درحالی‌که خروجی قلب 8 سیلندر برابر با 355 اسب و گشتاور آن نیز 519 نیوتون متر است.


به همین ترتیب ‌تریم های LT، RST، LT تریل باس را می‌توان با پیشرانه 8 سیلندر 5.3 لیتری، پیشرانه کاملاً جدید 2.7 لیتری توربو و یا پیشرانه جدید 6 سیلندر 3 لیتری دورامکس توربودیزل که دارای تکنولوژی استارت استاپ بوده و به گیربکس 10 سرعته اتوماتیک متصل است سفارش داد.


مشتریانی که بودجه بیشتری دارند می‌توانند تریم های LTZ و های کانتری را بخرند که از همان پیشرانه 8 سیلندر 5.3 لیتری، نسخه 3 لیتری توربودیزل و یا 8 سیلندر 6.2 لیتری با قدرت 420 اسب بخار و گشتاور 623 نیوتون متر استفاده می‌کنند.

مدیر شورولت ادامه می‌دهد:

با وزن و مقاومت کمتر در برابر باد، ما دینامیک رانندگی این خودرو را بدون قربانی کردن راندمان سوخت بهبود بخشیده‌ایم. نسل بعدی سیلورادو بزرگ‌تر خواهد بود اما احساس شاسی پاسخگوتر و شتاب‌گیری گیراتری خواهد داشت. من به جرات می‌توانم بگویم این خودرو دارای بهترین سواری تاریخ سیلورادو خواهد بود.


تولید مدل‌های کرو کب 8 سیلندر از چند ماه دیگر آغاز می‌شود و در سه‌ماهه پایانی سال جاری نیز تولید مدل‌های عادی و دو کابین استارت می‌خورد.

[دانلود ویدئو]

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

5 دیدگاه

  1. NAVID۰۰۹۸
    سوابق: (1985 دیدگاه) ,

    سال به سال بهتر از پارسال .
    پیکاپهای آمریکایی خدای اُبُهَتن .
    چند شب پیش یه مدل شورولت پیکاپ دو در آپاچی رنگ سبز کم رنگ مدل ۱۹۵۴ تو بزرگراه دیدم ، واقعاً زیبا و اصولی بازسازی شده بود ، همه چشمها بهش خیره شده بود . البته ماشینو نیمه کَف خواب کرده بود .
    من نمیدونم دیگه چقدر شورولت میخواد این غول بزرگ سیلورادو رو بزرگترش کنه .
    نسل بعدش بزرگتر بشه دیگه میره تو مایه های خاور بنز .

    پاسخ
  2. M.us
    سوابق: (9 دیدگاه) ,

    همینجوریش هم خیلی غولن بزرگتر کنن غول تر هم میشن حالا کی انجین جدید دورامکس میاد

    پاسخ
  3. Sajjad
    سوابق: (1559 دیدگاه) ,

    دارای 17 حالت مختلف غیرفعال سازی سیلندر می‌باشند.
    17 حالت فقط؟!
    ده تا دیگه هم اضافه میکردید خو :/
    ———————–
    عجب ابهتی داره

    پاسخ
  4. یاس ی
    سوابق: (698 دیدگاه) ,

    چقدر زیباست این غول، خیلی با ابهت و کاربردی، تکنولوژی هم که چیزی کم نداره. عشقن این وانتهای آمریکایی.
    آخه وانت انقدر زیبا !!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.