شورلت

جنرال موتورز در اندیشه افزایش تولید شورولت بولت

مدیرعامل کمپانی جنرال موتورز خانم ماری بارا در خلال کنفرانس سالانه انرژی که در هوستون برگزار شد اعلام کرد شورولت تعداد بیشتری از محصول الکتریکی بولت را به لطف تقاضای رو به رشد جهانی تولید خواهد کرد.


بارا گفته است:

افزایش تولید بولت الکتریکی برای مصرف‌کنندگان جهانی، نمایندگی‌ها و کارکنان مفید بوده و آن‌ها به ساخت یک خودروی ارزان و ساختارشکن که مشتریان به آن علاقه‌مند هستند افتخار می‌کنند.


بارا ادامه داده است:

و البته خبرهای بیشتری در راه است زیرا بولت، پلتفرم ما برای تولید محصولات تمام الکتریکی و خودران در آینده است.


مدیرعامل جنرال موتورز گفته که بولت الکتریکی به همراه ولت پلاگین هیبریدی و کادیلاک CT6 پلاگین هیبریدی فروش حدود یک‌چهارم از محصولات الکتریکی بازار را دربر می‌گیرند. جنرال موتورز همچنین انتظار دارد این خودرو در چین نیز عملکرد بالایی داشته باشد و سه خودرو همچون بیوک ولیت ۵، بائوجون e100 و CT6 پلاگین یاد شده را در این بازار معرفی کرده است.

2017 Chevrolet Bolt EV
مقام ارشد کمپانی در خاتمه اضافه کرده است:

و این تنها آغاز کار است. ما به خوبی در راه عرضه حداقل ۲۰ خودروی تمام الکتریکی جدید تا سال ۲۰۲۳ هستیم و این قدم بزرگ بعدی به‌سوی جهانی بدون آلایندگی است.

2017 Chevrolet Bolt EV
شورولت در سال ۲۰۱۷ تعداد ۲۲۳۹۸ دستگاه از بولت الکتریکی را تولید کرده است. فروش این خودرو در آمریکا برابر با ۲۳۲۹۷ دستگاه بوده هرچند عرضه آن در برخی ایالت‌ها با محدودیت‌هایی همراه بوده است.


مدیرعامل جنرال موتورز حرفی درباره میزان افزایش تولید این خودرو نزده اما گفته که خط تولید بولت به آسانی می تواند تیراژ بالاتری داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    شوی تیر رو به جلو

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      دقىقا
      جنرال موتورز خىلى خوب داره زىر مجموعه هاش رو هداىت مىکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا