شورلت

انتشار جزئیات شورولت بولت 2020

شورولت به‌صورت رسمی مشخصات بولت ۲۰۲۰ را اعلام کرد.

خبر مهم اینکه طبق انتظارات برد الکتریکی این خودرو به ۴۱۷ کیلومتر رسیده که ۳۴ کیلومتر بیشتر از مدل قبلی می‌باشد. شورولت می‌گوید این برد اضافی باعث خواهد شد بولت جذاب‌تر از همیشه باشد زیرا مشتریان خواهند توانست مسافت بیشتری را بین شارژها طی کنند.


آنچه که باعث شده برد الکتریکی بولت ۲۰۲۰ بهبود یابد بهبودهای صورت گرفته در سلول‌های باتری می‌باشد. به این ترتیب شورولت توانسته ۱۰ درصد از محدوده حرکتی این خودرو را بدون ایجاد تغییر فیزیکی در مجموعه باتری بهبود بخشد.


مدیر مهندسی سلول‌های باتری جنرال موتورز در بیانیه‌ای اعلام کرده است:

بولت الکتریکی در کلاس خودروهای الکتریکی برد بلند و قیمت مناسب یک سنگ محک جدید ثبت کرده و ما از بهبود ۱۰ درصدی برد این خودرو هیجان‌زده‌ایم. ما بی‌وقفه به بازخوردهای مشتریان توجه کرده و درخواست آن‌ها برای بیشتر شدن محدوده حرکتی خودرو را مشاهده می‌کنیم. به همین خاطر تیم ما به دنبال راه‌هایی برای بهبود باتری بوده و مشتریان هم‌اکنون می‌توانند از برد بیشتر این خودرو مطمئن باشند.


شورولت بولت ۲۰۲۰ اواخر سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد و قیمت پایه‌ی ۳۷۴۹۵ دلاری خواهد داشت. قیمت این خودرو نسبت به قبل تغییری نداشته است.


به نظر نمی‌رسد که شورولت تغییر مهم دیگری را اعمال کرده باشد اما تائید شده دو رنگ جدید آبی و نارنجی در نظر گرفته خواهد شد که رنگ نارنجی یک آپشن با قیمت بیشتر است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (419 ديدگاه)

    ی خودرو عالی برای سفر های داخل شهری .
    ولی با این قیمت عملا رقیب تسلا مدل ۳ شده و خب جنگ با تسلا تو آمریکا یکم سخته . تا بررسی خودرو نیاد نمیشه نظر نهایی رو داد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    خیلی شورلت بولت رو دوست دارم حس یه ماشین بنزینی رو میده نه مثل تسلا که حس ماشین فضایی داره این کاملا زمینی مسافتشم با توجه به شکل طراحی که هاچیک هست عالیه و از اون مهم تر برای تردد داخل شهر خیلی عالیه و میشه تو مواقع خستگی باهاش زد به جاده و سفر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. me84

    ۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    البته نگاه به هاچبک بودنش نکنین. ابعاد نسبتا بزرگتری از یه هاچبک معمولی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا