شورولت

جزئیات جالب از نسل جدید شورولت کوروت C8

هرچقدر که از زمان رونمایی رسمی نسل جدید شورولت کوروت فاصله می‌گیریم جزئیات جالب‌تری از این خودرو منتشر می‌شود. البته در این مطلب به اطلاعات مهم‌تری همچون قیمت، قدرت پیشرانه یا دیگر موارد نمی‌پردازیم بلکه یک موضوع جالب را بررسی می‌کنیم. برای مثال باید به پکیج سفارشی Engine Appearance اشاره کنیم که چراغ‌های LED را وارد محفظه پیشرانه می‌کند. همچنین عناصر فیبر کربنی نیز برای ایجاد ظاهری اسپورت تر در کوروت جدید بکار می‌روند.


دیگر موضوع جالب اینکه کوروت C8 تنها یک قطعه‌ی مشترک با نسل قبلی خود دارد. این را شورولت گفته ولی به آن قطعه اشاره نکرده است. البته نشان‌های دو خودرو متفاوت بوده بنابراین این مورد نمی‌تواند مشترک باشد.


انتقال پیشرانه به بخش عقب باعث شده این خودرو از نظر فضاسازی نیز کاملاً متفاوت باشد. طراحی جدید این خودرو به گونه‌ای است که خطوط، کاپوت، پانل‌ها و فرمان کم ارتفاع‌تری را مشاهده می‌کنیم. این امر به معنی دید بهتر از جلو بوده و سرنشینان می‌توانند جاده را بهتر مشاهده کنند که این امر روی افزایش سرعت راننده تأثیر مثبتی خواهد گذاشت.

کوروت 2020 با سه گزینه‌ی صندلی عرضه می‌شود. صندلی‌های استاندارد GT1 برای رانندگانی که فواصل زیادی را رانندگی می‌کنند مناسب‌تر است. صندلی‌های GT2 طراحی مشابهی با نمونه‌های قبلی دارند اما بخش باز آن در ناحیه گردن و بالشتک‌های بیشتر باعث تمایزش می‌شود. نهایتاً به صندلی‌های اسپورت مسابقه‌ای می‌رسیم که طرح پرفورمنس دارند.


این خودرو بسته به تنظیماتی که راننده‌ی انتخاب می‌کند می‌تواند در نقش یک گرندتورر یا خودروی اسپورت خشن ظاهر شود. انتخاب‌گر حالت راننده می‌تواند 12 جنبه‌ی عملکردی خودرو را تغییر دهد. همچنین حالت‌های من و Z نیز برای شخصی‌سازی بیشتر وجود دارند. هم‌اکنون با وجود پکیج پرفورمنس Z51، سیستم کنترل سواری مگنتیک 4.0 می‌تواند سیستم تعلیق را در عرض 10 تا 15 میلی‌ثانیه تنظیم کند.

قطعاً در روزهای آینده خبرهای بیشتری از این خودرو منتشر خواهد شد.

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه

  1. Dante

    ۳۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (92 ديدگاه)

    خیلی دوست داشتنیه .

    1. نمونه

      ۳۰ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (3 ديدگاه)

      حتی هیبریدیشو هم ساختن

  2. ایلیا

    ۳۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (671 ديدگاه)

    من که لذت میبرم.
    واقعا عالی کار کردن. بین همه ی بچه ها هم تقریبا بازخورد مثبت داشته.
    با وجود اینکه از نمونه ی پیش تولید ناامید شده بودم ولی یدفه همه چیز عوض شد و ی کوروت زیبا و جذاب معرفی شد

  3. mohammad

    ۳۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (192 ديدگاه)

    دوستان نسخه های قویترش کی معرفی میشه

  4. Elmiraj

    ۳۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1168 ديدگاه)

    با اطمینان میشه گفت بزرگترین سنت شکنی تاریخ خودرو در همین کوروت C8 رخ داد و شورولت کاری کرد که این تغییر عظیم به بهترین شکل ممکن انجام بشه…..!!!!
    .
    دوستان در این دنیای پناور خودرو نمونه‌ای سراغ دارن که بتونه با نسبت ۳/۰۹ کیلوگرم بر هر اسب بخار شتاب زیر ۳ ثانیه داشته باشه…؟!؟!؟!؟

    1. Seyed AMG

      ۳۰ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (145 ديدگاه)

      بله AMG GT63S , بی ام و M5 و اگه قبول کنید تسلا مدل S .

      1. یانکی

        ۳۰ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (863 ديدگاه)

        به جز تسلا که 2.35 هستش amg gt 3.6 هستش.m5 هم 3.1

        1. Seyed AMG

          ۳۰ تیر ۱۳۹۸
          سوابق: (145 ديدگاه)

          شما بهتر میدونی که همیشه شرکت های آلمانی از جمله مرسدس و بی ام و تو اعلام اعداد متواضع هستن و تو بیشتر تست ها توسط مجلات زمان های بهتری ثبت کردن ، در کار اند درایور شتاب M5 کامپتیشن ۲.۸ و AMG GT63s مرسدس ۲.۹ ثانیه ست …
          اما آمریکایی ها همیشه بهترین ارقام رو اعلام میکنن … مثلا من بهترین شتابی که از دیمون دیدم فک کنم ۲.۵ بود (با تمام امکانات یک درگستر) اما شتاب اعلامی ۲.۳ بود

        2. M

          ۳۰ تیر ۱۳۹۸
          سوابق: (2210 ديدگاه)

          یانکی خودتم میدآلمانیا به خصوص بیمر به هر دلیلی که هست ارقام رو خیلی کمتر از چیزی که تو واقعیته بیان میکنن بنده شتاب 2.8 هم از نسخه کامپتیشن M5 دیدم حالا الان مهدی میاد مستند برات لینک میزاره!

        3. Seyed AMG

          ۳۰ تیر ۱۳۹۸
          سوابق: (145 ديدگاه)

          آقا یانکی AMG GTS نه
          شتاب اعلامی AMG GT63S از طرف مرسدس ۳.۲ ثانیه بود

    2. Elmiraj

      ۳۰ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (1168 ديدگاه)

      Sayed AMG @
      هرگز ندیدم M5 Competition و AMG GT63S در مجلات معتبری مثل تخت گاز ، موتورترند و Carwow شتاب زیر ۳ ثانیه و یک چهارم مایل زیر ۱۱ ثانیه داشته باشند ، هر چی بوده چند تا کانال یوتیوبی بیشتر نبودن که همگی فاقد اعتبار اند…!!!
      .
      کانال Drag times شتاب ۲.۸ ثانیه از اوروس گرفت یعنی برابر با تسلا Model X در حالی که در درگ Carwow در همون چند متر اولیه از model X عقب موند و رقابتو با ۰/7 ثانیه اختلاف باخت…!!!!

      1. Seyed AMG

        ۳۰ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (145 ديدگاه)

        تو کار اند درایور شتاب رسمی M5 و AMG GT63 ثبت شده ، که خود پدال هم تو پست مربوط به درگ Carwow ذکر کرده بود .
        دیگه کار اند درایور که اعتبار داره…

  5. P.K.H

    ۳۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (110 ديدگاه)

    زیبا و شکیل اصالتش هم حفظ شده

  6. Alireza

    ۳۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (370 ديدگاه)

    اسپورتش اینه انقد عالیه
    سوپراسپرتش قراره چی بشه خدا رحم کنه ب بقیه

  7. دانیال روشنی

    ۳۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (104 ديدگاه)

    یکم طراحی عقبش بهتر میشد ،میشد نمره ده از ده بهش داد .
    خیییلی عالی کرده . اگر این آمار و ارقام در عمل هم ثابت بشه ، با این قیمت بی نظیر واقعا خیلی سخته کسی بتونه باهاش رقابت کنه و قطعا فروش کوروت جهت چشمگیری خواهد داشت.
    امیدوارم در تیپ های پرمورمنس تر و قویترش چهار چرخ محرک هم اضافه بشه به آپشنها

  8. Nissan...Japan

    ۳۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (20 ديدگاه)

    ولی طراحیش داره میگه قیمتم بالای شصت هزار تا نیس من ب شخصه c7 رو ببشتر دوست داشتم کلا جذابتر بود.

  9. Amirferrari

    ۳۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (352 ديدگاه)

    با اختلاف زیباترین کابین رو بین تمام خودروهای دنیا تا به امروز داره،وقتی میگن یه خودرو بی نقص یعنی این،وقتی پروتایپاشو دیدم به کل ازش ناامید شده بودم ولی وقتی ویدئو های معرفیشو تو یوتیوب دیدم لذت بردم…

  10. رامین

    ۳۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (72 ديدگاه)

    از نمای جلو حس یه فراری القا می کنه

  11. JDM

    ۳۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (269 ديدگاه)

    یه تیم تو اینستاگرام هستن که این خودرو رو تست کردن
    و اطلاع دادن کخ راننده دیروز با پکیج Z51 C8 تونسته شتاب 2.8 هم بزنه

  12. مانی

    ۳۱ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1530 ديدگاه)

    تنها ایرادش اینه که ورودی هوای پهلوی ماشین تو بدنه حل نشده
    اگه این ماشین اینقدر خوبه قیمت ۶۰ هزارتا واقعا احمقانست
    کیفیت کابین رو میتونستن کلی‌ بالا ببرن و قیمت ماشین رو بزارن ۸۰ هزارتا
    مخصوصا که دارن برند کروت رو کاملا مستقل از شورولت می‌کنن
    اونوقت میشد بهش لقب بزرگترین درد سر دهه رو داد(برای رقبا)

  13. metti

    ۳۱ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (61 ديدگاه)

    طراحی جلو وعقبش خیلی گیرا نیست، مثلا ظاهر فورد جی تی حس و شخصیت متمایزی منتقل میکنه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن