شورلت

جزئیاتی تازه از شورولت کوروت Z06 جدید

شورولت در تلاش برای آماده‌سازی نسخه Z06 کوروت جدید است. خودرویی که می‌خواهد واقعاً خاص باشد.

ادعا شده که کوروت Z06 جدید با مجموعه‌ای از چرخ‌های فیبرکربنی به صورت آپشن در دسترس خواهد بود. این رینگ‌های فوق سبک، با تایرهای میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲R با ابعاد ۲۷۵/۳۰ ZR20 در جلو و ۳۴۵/۲۵ ZR21 در عقب ارائه می‌شوند. این ترکیب مشابه تایرهای پورشه ۹۱۱ GT3 RS و GT2 RS می‌باشد.

سپس به آئرودینامیک فعال می‌رسیم. در این خودرو از باله‌های قابل تنظیم، اسپلیتر و فلپ های جانبی اکتیو بهره گرفته خواهد شد که بر اساس ترمزگیری، وضعیت خودرو در پیچ و شتاب خودرو تغییر می‌کنند. آئرودینامیک فعال احتمالاً بخشی از پکیج اختیاری و سفارشی کوروت Z06 خواهد بود.

همچنین گفته می‌شود مهندسان شورولت یک سیستم اگزوز جدید را در نظر دارند. در این سیستم به جای چهار خروجی در گوشه‌های سپر، همانند مدل‌های گذشته از خروجی در مرکز سپر استفاده خواهد شد که علاوه بر بهبود ظاهر خودرو، صدای بهتر و پرطنین‌تری را به ارمغان می‌آورد.

هنوز هم مهم‌ترین جنبه مورد انتظار Z06، موتور آن است. پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری میل‌لنگ مسطح مورد استفاده در نسخه مسابقه‌ای C8.R که می‌تواند به دور موتور ۹۰۰۰ در دقیقه برسد و ۶۰۰ اسب بخار را آزاد نماید گزینه مورد انتظاری است که البته تنها با یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته دوکلاچه عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. ali (chevy nova)

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    اول یه تبریک بگم به طرفداران تسلا برای ارزش سهامش که از تویوتا پیشی گرفت.
    دوم کوروت که دیگه اینروزها همجا ازش بحث هست و تعریف و تمجید.
    بازم خبرهای خوب تو راهه برا طرفداران

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. M.us

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (9 ديدگاه)

      سلام علی جان
      میشه درمورد نسل جدید موتور های بلوک بزرگ شوی و تفاوتش با موتور همی یه پست بزاری

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. یانگی

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      خوشحال کننده ترین خبرش برگشتن اگزوزها به مرکزه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. M.A.S

        ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (815 ديدگاه)

        تنها نکته ای هست که از کوروت و کوروت بودن باقی مونده .این چیه اخه؟
        چه تعریفی داره کوروت امریکایی با گیربکس کلاچ دوبل و ایرودینامیک فعال و انجین وسط؟
        مث اینکه بگیم یه پادشاه اومده
        هر استعدادی داره اما یادش رفته که کیه و چیکارس و چه هدفی داشته و الان چه هدفی داره؟
        میخوان کامارو رو هم موتور وسط کنن (امیدوارم اینجور نشه)
        یعنی میشه وایپر جدید بیاد به جنرال موتورز بفهمونه پرفونسو میشه با حفظ اصالت هم ارائه کرد؟هرچی زودتر بیاد بهتره
        با تشکر از پدال

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. shayan

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (65 ديدگاه)

      سلام خوبی داداش
      میگم بیا گپ پدال خیلیا سراغتو میگیرن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Mohammad

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (421 ديدگاه)

    اوفففف

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمدرضا

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (54 ديدگاه)

    کوروت بین سوپر اسپرت ها حکم هوهوی بین موبایل ها رو داره
    درسته قیمتش کمتره ولی خیلی چیزاش سر تره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2956 ديدگاه)

      یکم قیاستون عجیب بود!
      کوروت و وایپر مثل بلک بری هستن
      درسته که از نظر لاکچری بودن مثل بقیه نیستن ولی همیشه خاصن!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. F22RAPTOR

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    بهترین خبری که میشه خوند و هنوز هم مثه قبلنا جذابیت داره حبر دربارهzo6وzr1
    و در آخر زورا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. SRT

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (606 ديدگاه)

    قاتل سوپر اسپرت ها داره میاد،المانیا باید کم کم خودشونو اماده کنن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Alireza

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (631 ديدگاه)

    C8R فکر کنم ۵۰۰تا قدرت داشت تاحالا جایی نگفته بودن ۶۰۰تا
    و این که این همین موتور و به احتمال زیاد با یک سیستم هیبرید قراره به zo6 توانا قدرت بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. جواد خطر

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (255 ديدگاه)

    از هَمینَلان دارِ واسه سوپرکارا خَطو نِشون میکشِ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Hadi

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    پورشه ۹۱۱ turbo s لایک
    کوروت Z06 دیس

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا