شورلت

حذف صندوق بار؛ گزینه جدید در شورولت کلرادو ۲۰۱۵

شورولت کلرادوی ۲۰۱۵ گزینه جدید «حذف صندوق بار» را ارائه داده که برای خریدارانی است که به دنبال یک پیکاپ معمولی نیستند. این تراک‌های پیکاپ به صورت استاندارد انطباق‌پذیری بالایی برای انجام کارهای مختلف دارند. ولی در همین حال برخی صنایع نیازمند برخی فریم‌ها و اتاقک‌های خاص در پشت وسایل نقلیه خود هستند. بر این اساس، شورولت یک کلرادوی بدون صندوق بار را برای مشتریان خاص فراهم کرده که برای سفارشی‌سازی آماده خواهد بود.

chevrolet colorado boxdelete
گزینه ویژه حذف صندوق بار به صورت انحصاری در مدل‌های تک دیفرانسیل و دو کابین شورولت کلرادوی ۲۰۱۵ در تریم «ورک تراک» با موتور ۳/۶ لیتری V6 با قدرت ۳۰۵ اسب‌بخار و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک در دسترس قرار می‌گیرد. با انتخاب گزینه حذف صندوق، خریداران ۳۰۰ دلار تخفیف در قیمت تراک دریافت می‌کنند.

chevrolet colorado boxdelete
در کنار این پلتفرم تنظیم‌شونده، حذف صندوق با ظرفیت بار ۹۹۸ کیلوگرمی، چراغ‌های عقب موقت در عقب فریم و حذف سپر عقب همراه خواهد بود. همچنین هر کدام کلرداوهای بدون صندوق بار، با پکیج Z82 تریلرینگ همراه خواهد بود که در آن یک تایر زاپاس کامل و یک دیفرانسیل قفل‌شونده به خودرو اضافه می‌شود. شورولت می‌گوید که حذف صندوق باعث ایجاد یک پلتفرم انطباق‌پذیر برای اضافه‌کردن یک بارگیر تخت، یک صندوق بار دربسته یا دیگر تجهیزات مورد استفاده برای حمل وسایل در عقب می‌شود.

chevrolet colorado boxdelete
شورولت همچنین به مشتریان کلرادو اجازه می‌دهد که صندلی عقب تراک را نیز حذف کرده و فضای مناسبی را برای حمل وسایل در پشت صندلی راننده و عقب کابین ایجاد کنند. چه از گزینه حذف صندوق در کلرادو استفاده شده باشد یا نه، این صندلی‌های می‌توانند به صورت مستقل از عقب کابین حذف شوند.

Chevrolet Colorado Interior
گزینه «حذف صندوق بار» تنها یکی از لیست بلندبالای نسخه‌های ویژه، سطوح تریم و سفارشی‌سازی‌های جنرال‌موتورز برای شورولت کلرداو و جی‌ام‌سی کانیون است. کلرادو GearOn ادیشن و پکیج ظاهری Nightfall برای کانیون، از آخرین این موارد بوده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. احسان(احسان سابق)

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    ما نیسان گاوی داریم ای امریکایی ها.برید از خدا برسید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. genius

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1231 ديدگاه)

    ای بابا این که کار تازه ای نیست!مهندسان مدبر سایپا سالهاست چراغ ترمز پشت شیشه،آنتن سقفی،باند و پخش و این اواخر هم که حتی دنده عقب رو باز میکنن و بعدا بصورت آپشن در مغازه های سطح شهر بفروش میرسونن!!
    حیف که ایران عضو کپی رایت نیست والا الآن میتونستیم بابت این تقلید یه غرامت حسابی بگیریم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (38 ديدگاه)

    پراید وانت آپشنال ! صندلی های ثابت و مناسب برای افراد زیر 160 ,با قابلیت حمل چند جعبه ی خالی . طراحی زیبا و اسپرت با الهام از دمپایی اسفنجی ، اصن یه سبک زندگیه لامصب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. RETOLEX

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    یاد نیسان گاوی های شهرداری افتادم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سعید

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    دسته دندش قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Zora

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (481 ديدگاه)

    اینجوری که نسبت تقسیم وزن در جلو و عقب به هم میخوره !!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. tadano

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (176 ديدگاه)

      فقط تقسیم وزن ؟
      چند سال پیش رفتیم قزوین انبار شرکت ایسوزو کامیونت 6 تن تحویل بگیریم مسئولش گفت باهاش زیاد تند نرو هم خشکه هم چون شاسی خالیه کنترل خوبی نداره ، گفتم ایرادی نداره یواش میریم گفت اگه یواش هم بری دل و رودت میاد تو دهنت خلاصه که هر جوری بری تا تهران سرویسی …. بنده خدا راست هم میگفت…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. علی - کیوج

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    اتاق ماشینو برداشتن فقط 300 دلار تخفیف!؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      همین که پول هم نگرفتن خودش نکته مثبتیه :-D

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا