شورلت

اعلام رسمی قیمت مدل‌های مختلف شورلت بلیزر

شورلت قیمت مدل‌ها و آپشن‌های مختلف کراس‌اوور کاملاً جدید بلیزر را اعلام کرده است. قیمت این کراس‌اوور میان سایز که شکاف بین مدل کامپکت اکوئناکس و مدل فول سایز تراورز را پُر می‌کند، از ۳۰ هزار دلار آغاز می‌شود اما این عدد با سفارش تمامی آپشن‌ها و لوازم جانبی به‌سرعت افزایش پیدا می‌کند. این قیمت ۳۰ هزار دلاری متعلق به تیپ L با پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر ۱۹۳ اسب بخاری و انتقال قدرت دیفرانسیل جلو است. قیمت بالاترین تیپ بلیزر نیز از ۴۶,۷۹۵ دلار آغاز می‌شود. این تیپ که Premier نام دارد، به پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 با ۳۰۵ اسب بخار قدرت و سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است.

اما برای کسانی که خواهان تیپ پایه هستند، شورلت چندین پکیج مختلف را ارائه کرده که با سفارش آن‌ها، تمامی ویژگی‌های تیپ‌های بالاتر به خودرو اضافه می‌شوند. بعضی از این ویژگی‌ها شامل تجهیزات ایمنی مهمی چون ترمز اضطراری، هشدار برخورد جلو، حفظ حرکت میان خطوط و دیگر سیستم‌های کمک‌راننده می‌شود. ازجملهٔ برخی آپشن‌های بیرونی بلیزر نیز می‌توان به میله‌های همرنگ بدنهٔ جلوپنجره به قیمت ۳۹۵ دلار، لوگوی چراغ‌دار شورلت به قیمت ۳۹۵ دلار و رنگ قرمز خاص بدنه به قیمت ۴۹۵ دلار اشاره کرد. علاوه بر این آپشن‌ها، برای بلیزر پکیج‌های بیرونی دیگری مثل پکیج Hit The Road هم به قیمت ۱۰۵۰ دلار قابل سفارش است که میله‌های باربند روی سقف و زیر پایی‌های مشکی‌رنگ را به خودرو اضافه می‌کند.

برای داخل بلیزر نیز سیستم اطلاعاتی-سرگرمی سرنشینان عقب با DVD پلیر به قیمت ۱۹۹۵ دلار و کیت پدال‌های اسپرت به قیمت ۱۶۵ دلار قابل سفارش است. با سفارش تمامی این آپشن‌ها، قیمت بلیزر به ۵۷,۱۷۵ دلار می‌رسد؛ اما علاوه بر این آپشن‌ها، برای کراس‌اوور جدید شورلت لوازم جانبی مختلفی هم قابل سفارش است که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به نگه‌دارنده‌های دوچرخهٔ روی سقف و محفظه‌های اشیاء اشاره کرد. سفارش این لوازم جانبی نیز می‌تواند قیمت بلیزر را به بیش از ۶۰ هزار دلار افزایش دهد. برای مقایسه، قیمت فورد اج ST فول آپشن چیزی در حدود ۵۴ هزار دلار است یا قیمت بالاترین تیپ کادیلاک XT5 از ۵۵,۱۹۰ دلار آغاز می‌شود؛ بنابراین فقط زمان نشان خواهد داد که شورلت بلیزر با این قیمت‌گذاری در بازار موفق خواهد بود یا نه.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. Mآsكvيch

    ۱۸ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (111 ديدگاه)

    ۶٠ هزار دلار :))) بله حتما موفق خواهد بود !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohammad

      ۱۸ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      قیمتش وقتی به ۶۰ هزار دلار میرسه که همه اپشن هارو با هم سفارش بدی
      همین چند روز پیش فیلم برسی اولین بلیزر هایی که رسیده بودن به نمایندگی هارو دیدم که بالاترین مدل ۴۹ هزار دلار قیمت داشت
      این عادی هست اون ولستر ۱۵۰ هزار دلاری یه پله بالا تر از اینه که موفف هم بوده در فروش به قول شما

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mآsكvيch

        ۱۸ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (111 ديدگاه)

        ۶٠ دلار اخه؟ :)) طرف با این قیمت میتونه از یه برند لوکس ماشین بخره :))
        هیوندا ولستر مخصوص پیست رو ١۵٠ هزارتا داد که اونم محدود بود و فول ترین نسخه خیابونیش 29 هزار تا بود ولی این نه محدوده نه مخصوص پیسته :))
        با این روش قیمت گذاری همچنان تو فروش پایین تر از هیوندا باقی میمونه چون امسال هیوندا افزایش فزوش ٣.٣ درصدی هم داشت و بعد از کیا بیشترین افزایش فزوش رو بین ١۵ برند پرفروش سال ٢٠١٨ داشت :)
        شورلت اگه میخواد افزایش خوبی داشته باشه باید قیمت هارو متناسب با کیفیت و ارزش ماشین تعیین کنه این اصل هست تو صنعت خودرو

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Car Lover

          ۱۸ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (688 ديدگاه)

          تازه میگفت استونیک ترگل ورگل شده 17000 پوند میارزه قشقایی نمیارزه
          بعد میگفت استونیک از قشقایی بیشتر فروخته میتونید اظهارنظراتشو ببینید
          منم بدون ناسزا گفتن کامنت دادم پاکش کرد پدال نمیدونم چرا

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. یانکی

      ۱۸ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      یه کراس اور زیلا با کیفیت و پر قدرت ولی نباید اسم بلیزر رو روش میزاشتن.بعضی وقتها با خودت میگی این تصمیمات رو کی میگیره یعنی چیزی از خودرو حالیش میشه.تمام دنیا از انتخاب این اسم شکه شدن.درست مثل اکلیپس.ولی شک نکنید به فروش زیادی دست پیدا میکنه چون که زود می ه تو چشم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. K1@gmail.com

      ۱۸ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (13 ديدگاه)

      یاد لامبورگینی اوروس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Car lover

    ۱۸ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (688 ديدگاه)

    چ قد فوق العاده
    تغییر مذاق مشتریا کام امریکاییارو شیرین کرده
    کار آمریکا تو پت و پهن سازی ردخور نداره
    سال به سالم کراس اورای آمریکایی بهتر میشن و بخصوص این بلیزر که عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Amir Machine

    ۱۸ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1199 ديدگاه)

    قیمت پایه 30 هزار دلاری کاملاً مناسبه برای بلیزر چون قیمت اکثر رقبا هم از همین حول‌وحوش شروع میشه
    خیلی از آپشن‌ها و لوازم جانبی بلیزر هم غیرضروریه و میشه با صرف‌نظر کردن از اون‌ها، قیمت رو زیر 40 هزار دلار نگه داشت
    احتمالا بلیزر هم مثل اکوئناکس که امسال افزایش فروش چشمگیری داشته، فروش خوبی خواهد داشت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۱۸ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    فورد برانکو را ببینید که اگر با همون ظاهر کانسپتش به واقعیت تبدیل و تولید بشه (( به احتمال ۹۰٪ با همین ظاهر باوقار تولید خواهد شد)) ، نام برانکو را با قدرت بیشتر در اَذهان عمومی پایدار خواهد کرد .
    این بلیزر ، خودرو زیباییست ، اما اونی نیست که نام پُرآوازه (( بلیزر )) را یدک بکشه .

    فکرشو بکنید که روزی تویوتا لندکروزر با سایز کراس اوور معرفی بشه به نام لندکروزر جدید و اونوقته که بیشتر میشه درک کرد چه ضد حالی به طرفداران حضرت وارد میشه .

    شورولت اعتبار نام بلیزر را زیر سئوال برده با معرفی این خودرو که باید نامی دیگر به جزء بلیزر داشت .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Elmiraj

      ۱۸ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (3088 ديدگاه)

      بلیزر باید از هامر H1 هم قویتر و گولاخ تر می بود …
      .
      ولی افسوس که مردم این کراس اور های بی اصل و نسب رو به SUV ها ترجیح میدن .
      باعث و بانی تبدیل شدن جیپ چروکی ، شورولت بلیزر و اکثر SUV های اصیل به کراس اور علاقه و انتخاب مردمه نه کمپانی های خودروسازی …

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شایان

        ۱۹ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (191 ديدگاه)

        دقیقا نه تنها سدان ها دارن از بین میرن بلکه اس یو وی ها هم دارن اینجوری میشن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. سام

    ۱۸ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    قیمت نسخه های پایه بلیزر کاملا مناسب است.اما تیپ های بالای آن قیمت گزاف 60 هزار دلاری دارد که رقابت را برایش کمی مشکل می کند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Mad.z.Max

    ۲۰ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1839 ديدگاه)

    من اصلا با ماشینی که ارتفاعش از سدان ها و هاچ بک ها بلندتر باشه و تک دیفرانسیل باشه (مخصوووووصا دیفرانسیل جلو) کنار نمیام. حالا هرچقدر هم بگن قراره فقط استفاده شهری بشه و این حرفا. واقعا برام عجیبه که چطور کراس اوور ها و بعضا شاسی بلند های دیفرانسیل جلو فروش خوبی دارن. بارها به چشم دیدم تو سالهای اخیر که طرف برای طبیعت گردی با خودروی تک دیفرانسیلش که قیمت نسبتا بالایی هم براش پرداخت کرده، اومده و ضعف خودرو در دو دیفرانسیل نبودن یا چهار چرخ محرک نبودن به وضوح مشخص بوده، و در کنارش یه پاترول یا جیپ صحرا با یک هشتم تا یک دهم قیمت اون ماشین، بدون مشکل مسیر رو طی کرده. غیر ممکنه کسی ماشین شاسی بلند بگیره و وسوسه نشه یروز باهاش طبیعت گردی و جاده های خاکی و اینها نره…

    و در آخر حیف که اسم این خودرو بلیزر هست. بلیزر عشق دوران کودکی و نوجوانی من بود و نامش همیشه یه اس یو وی با ابهته غول پیکر رو تو ذهنم تداعی میکنه. ای کاش این کراس اوور زیبا اسم دیگه ای داشت.. همچیش خوبه الا اسمش که براش سنگینی میکنه..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا