شورلت

کوچولوی سفارشی شورولت، اسپارک رِد پیک ادیشن 2021!

خودروی شهری و کوچک شورولت اسپارک با چندین به‌روزرسانی وارد مدل سال ۲۰۲۱ خود در کشور کره جنوبی شده است.

از جمله اصلی‌ترین تغییرات این خودرو می‌توان به نسخه پرچم‌دار جدیدی اشاره کرد که به لطف ویژگی‌های خاص خود از سایرین متمایز می‌شود. شورولت اسپارک رد پیک ادیشن بر پایه تریم پریمیر شکل گرفته اما به خاطر عناصر مشکی‌رنگ متعدد در بدنه شناخته می‌شود.

از جمله قطعات تیره‌رنگ این خودرو می‌توان به نشان شورولت، فریم جلوپنجره، آینه‌های جانبی و نشان‌ها اشاره کرد. اسپارک رد پیک ادیشن همچنین به رینگ‌های ۱۶ اینچی با عناصر قرمزرنگ مجهز بود‌ه و در داخل کابین نیز نشان مشکی شورولت روی فرمان و کف‌پوش‌های دو رنگ به چشم می‌خورند.

مشتریانی که خواهان شخصی‌سازی بیشتر هستند می‌توانند برنامه شخصی‌سازی مای فیت را انتخاب کنند که باعث دسترسی به مواردی همچون رینگ‌های ۱۶ اینچی خاکستری، نوارهایی روی گلگیرهای جلو، کاپوت و سقف و رکاب‌های مشکی و… می‌شود.

بقیه مدل‌های اسپارک همچنان با همان طراحی نسخه فیس لیفت ۲۰۱۹ عرضه می‌شوند هرچند مشتریان هم‌اینک می‌توانند دو رنگ جدید آبی و نارنجی را هم سفارش دهند. اسپارک ۲۰۲۱ استاندار دارای چراغ‌های LED جدید و سیستم کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب می‌باشد.

این خودروی شهری از همان پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۹۸ اسب بخار و گشتاور ۱۲۷ نیوتون متری استفاده کرده و با یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا CVT سفارشی عرضه می شود.

قیمت اسپارک ۲۰۲۱ به‌روز شده تغییری نداشته و از ۸۲۴۰ دلار برای مدل پایه شروع می شود. این خودرو هنوز هم در کره موفق بوده و فروش آن در سه‌ماهه اول امسال با رشد ۰.۱۹ درصدی به ۷۲۵۵ دستگاه رسیده است. کره جنوبی دومین بازار بزرگ اسپارک بوده و اولین بازار بزرگش نیز آمریکاست. جنرال موتورز در سه ماه اول امسال تعداد ۹۳۵۲ دستگاه از این خودرو را در آمریکا به فروش رسانده که افزایش ۴۵.۶ درصدی را نشان می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1326 ديدگاه)

    کوچولوی جذاب

    موافقم 4
    مخالفم 0
  2. M.A.S

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (810 ديدگاه)

    چقدر ناز نازیه دوسش دارم

    موافقم 4
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا