شورلت

منلو، اولین محصول الکتریکی شورولت در چین

شورولت اولین تصویر تیزی از خودروی جدید منلو را منتشر کرد. این خودرو هشتم نوامبر رونمایی خواهد شد.


مدل تولیدی منلو از کانسپت FNR-X الهام گرفته و اولین محصول الکتریکی شورولت در چین محسوب می‌شود. این خودروساز اشاره زیادی به جزئیات نداشته اما گفته که منلو یک سدان با ظاهر اسپورت است که پیشنهاد قدرتمند، قابل‌اعتماد و کارای جنرال موتورز در زمینه خودروهای الکتریکی و تکنولوژی ارتباطی هوشمند می‌باشد.


این گفته‌ها چیز زیادی را نشان نمی‌دهد اما در تصویر می‌توانیم خودرویی بسیار شیک‌تر از بولت را ببینیم زیرا شیشه عقب حالت جذابی داشته و یک اسپویلر اسپورت هم به چشم می‌خورد. منلو همچنین به چراغ‌های عقب نازکی مجهز بوده که از مدل مفهومی گرفته شده و با قطعه‌ای مشکی از هم جدا شده‌اند.


اگرچه شورولت تنها یک تیزر از این خودرو را منتشر کرده اما در ماه‌های پیش چندین تصویر از آن به بیرون درز کرده بود. در آن تصاویر می‌توانستیم کاپوت عضلانی و جلوپنجره‌ای کاملاً بسته را ببینیم که با چراغ‌هایی نازک احاطه شده بودند. با توجه به محبوبیت کراس اوورها باید گفت این خودرو از پوشش‌های پلاستیکی بدنه و فلاپ های متمایز سود برده است.


جزئیات بیشتر منلو در روزهای آینده منتشر خواهد شد اما قبلاً گفته شده این خودرو تحت تأثیر سنگین بیوک ولیت ۶ الکتریکی قرار دارد. به همین خاطر انتظار می‌رود منلو از باتری ۳۵ کیلووات ساعتی لیتیوم-یونی و پیشرانه الکتریکی با قدرت ۱۴۸ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متری استفاده کند. این مجموعه برد حدود ۳۰۰ کیلومتری ایجاد خواهد کرد.

Buick Velite 6 Plus
Buick Velite 6 Plus
هنوز مشخص نیست که آیا باتری بزرگ‌تری هم برای منلو ارائه خواهد شد یا خیر اما بیوک اخیراً اقدام به معرفی ولیت ۶ پلاس کرده که از باتری ۵۲.۵ کیلووات ساعتی سود برده و محدوده حرکتی ۴۱۰ کیلومتری دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. رامین

    ۱۶ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (257 ديدگاه)

    به گرد ما هم نمی‌رسید انشاالله سی سال دیگه که پراید الکتریکی تولید کردیم با شعاع 20 کیلومتر می‌فهمید نباید ما و گروه خودرو سازیمون رو مسخره کنید هیشکی نمیتونه مثل خودمون انگشت بزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا