شورولت کامارو ZL1 1LE 2019، ظاهر قدیمی و گیربکسی جدید

شورولت کامارو ZL1 1LE 2019 معرفی شد. این خودرو ظاهر مدل قبل از فیس لیفت کامارو را حفظ کرده اما به‌صورت سفارشی با گیربکس 10 سرعته اتوماتیک در دسترس است.


این خودرو با استفاده از گیربکس جدید، چند ثانیه‌ای سریع‌تر از مدل مجهز به گیربکس 6 سرعته دستی یک دور پیست مشهور نوربرگ رینگ را طی کند که این هم به لطف تنظیمات منحصربه‌فرد گیربکس 10 سرعته اتوماتیک برای پکیج 1LE است.

شورولت گیربکس، دیفرانسیل لغزش محدود و مدیریت کشش خودرو را منحصراً برای کامارو ZL1 1LE 2019 تنظیم کرده است. حتی دامپرهای تطبیقی مولتی ماتیک DSSV نیز بازنگری شده‌اند تا با تعویض‌های سریع‌تر دنده هماهنگی داشته باشند. شایان ذکر است مجرای خنک‌کنندگی دیگری هم برای قوای محرکه در نظر گرفته شده است.


مدیر بازاریابی خودروهای سواری و کراس اوور شورولت می‌گوید:

اضافه شدن گیربکس اتوماتیک نشانه‌ای دیگر از توجه به درخواست‌های مشتریان است. این مدل 1LE گزینه‌ی جذاب دیگری است که به میراث مسابقه‌ای ما وفادار می‌باشد.

زیر کاپوت بزرگ این خودرو همچنان پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار با قدرت 650 اسب بخار قرار دارد.

پکیج 1LE شامل مواردی همچون بال عقب کربنی، دفلکتورهای هوای خاص این خودرو، رینگ‌های آلومینیومی فورج کاری شده و سبک‌وزن، شیشه‌ی عقب نازک‌تر و صندلی عقب ثابت می‌باشد. در کل این تغییرات باعث شده‌اند وزن این خودرو کمتر از نسخه‌ی استاندارد ZL1 کوپه باشد.


بهای پکیج 1LE پرفورمنس برابر با 7500 دلار است که به قیمت غیررسمی 64195 دلاری کامارو ZL1 2019 اضافه می‌شود. گیربکس 10 سرعته اتوماتیک این خودرو هم 1595 دلار قیمت دارد.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

12 دیدگاه

  1. NAVID۰۰۹۸
    سوابق: (1700 دیدگاه) ,

    قدیمی !!!
    ظاهر مدل ۶۹ هنوز که هنوز دیوانه کُنَندست ، این جدیدِ که دیگه آدم دوست داره فقط بشینه نگاهش کنه از زیبایی .
    قسمت اول گرندتور را ببینید با اینکه در مقابل موستانگ و هِلکَت حرفی برای گفتن از نظر عملکرد نداره ، ولی ظاهر کامارو با اون رنگ سیاه و رینگهای سیاه ، مثل شَبَه میمونه .
    هرچی از ظاهر کامارو تعریف کنیم ، باز هم کَمِ .

    پاسخ
    1. Jdm
      سوابق: (122 دیدگاه) ,

      حرفی برای گفتن نداشت چون جیمز می پشتش نشسته بود.
      حتی بلد نبود لانچ کنترلشو فعال کنه

      پاسخ
      1. حسن
        سوابق: (390 دیدگاه) ,

        این بحثها مهم نیست
        مهم اونکه موستانگ و چلنجر و کامارو همچنان 3 کوپه پرفروش دنیا هستن

        پاسخ
        1. (ali (chevy nova
          سوابق: (5031 دیدگاه) ,

          اقایون بحث برتری رو ول کنید و این قسمت رو بچسبید
          ((زیر کاپوت بزرگ این خودرو همچنان پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار با قدرت 650 اسب بخار قرار دارد.))
          یادش بخیر سال 2009 بود که یه محصولی با اسم جنسیس کوپه میخواست با کامارو و موستانگ و چلنجر رقابت کنه به خیال خودش ولی رقابت که نکرد هییچچچ سال 2016 برای ابد از رده خارج شد و شکست بدی خورد
          این ها نشون دهنده اونکه محبوبیت این 3 ماسل کار رو هیچ شرکتی نمیتونه بدست بیاره

        2. Jdm
          سوابق: (1 دیدگاه) ,

          این 3 تا که همچنان پرفروش ترین هستن.
          احترامشون کاملا واحبه
          ولی این رقابتی که هواداران این3 تا ماشین باهم دیگه دارن میتونه این رقابت بسیار داغ تر کنه

    1. حسن
      سوابق: (390 دیدگاه) ,

      هندلینگ موستانگ شلبی جدید بنظرم بهتر از کامارو zl1 باشه

      پاسخ
      1. Jdm
        سوابق: (122 دیدگاه) ,

        شلبی که هنوز نیومده تو جاده که ببینیم چند مرده حلاجه
        بعد از شلبی هم z28 میاد که باهم یه درگیری حرفه ای داشته باشن

        پاسخ
        1. حسن
          سوابق: (390 دیدگاه) ,

          اره میدونم نیومده ولی اونجور که تو تبلیغهاش دیدم از هر نظر رقیب سختی برای کامارو و چلنجره

  2. big & small block engine
    سوابق: (154 دیدگاه) ,

    و هیولایی دگر از سرزمین کابوی ها

    پاسخ
  3. علی آرین
    سوابق: (16 دیدگاه) ,

    بهترین محصول آمریکا هستن این ماشین ترسناک
    پرفورمانس کم نظیری داره

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.