اگرچه آخرین دستگاه شورولت کروز ششم مارس در آمریکا تولید شد اما جنرال موتورز همچنان این خودروی کامپکت را در آمریکای جنوبی تولید میکند.
کروز بهتازگی فیس لیفت و در بزرگترین بازارهای خودروی آمریکای جنوبی یعنی برزیل و آرژانتین معرفی شده است. موضوع عجیب اینکه نسخهی فیس لیفت کروز به عنوان مدل سال ۲۰۱۹ معرفی شده بود اما اندکی با خط تولید خداحافظی کرده و حالا دوباره به میدان بازگشته است.
همانند مدل آمریکای شمالی، کروز فیس لیفت آمریکای جنوبی نیز دارای ظاهری بهروزتر شامل جلوپنجرهی جدید، چراغهای عقب LED و رینگهای متفاوت میباشد. داخل کابین نسخهی فول کروز یعنی پریمیر هم ترکیب دو رنگ و متریال بهتر بکار رفته است.
خب صحبت از کروز پریمیر شد و باید گفت این برای اولین بار است که چنین تریمی در آمریکای جنوبی عرضه میشود. این تریم پیش از این فقط برای شاسی بلندهای شورولت بکار میرفت. این نسخه جایگزین مدل LTZ شده است.
از جمله ویژگیهای این مدل میتوان به وای فای هات اسپات یکپارچه اشاره کرد که ارتباط بیوقفهای بین دستگاههای موبایل ایجاد میکند. شارژ بیسیم گوشی و سیستم اطلاعات سرگرمی نسل سوم شورولت با صفحهنمایش ۸ اینچی هم جزو دیگر ویژگیهای این نسخه هستند.
شورولت کروز فیس لیفت در کارخانهی روزاریوی جنرال موتورز در آرژانتین ساخته خواهد شد. این خودرو در دو مدل سدان و هاچبک تولید شده و از سپتامبر سال جاری وارد نمایندگیهای فروش خواهد شد.
عارف
۲۷ مرداد ۱۳۹۸خیلی شبیه هیوندای النترا هستش
من النترا سوار شدم وجدانن سواریش فرقی با پژو 405 نداشت! اصن این مدل ماشین ها چیز خاصی ندارند و گرنه تو ایرانم بیشتر بخاطر قیافه مدرنش النترا میخرند.
بهراد
۲۷ مرداد ۱۳۹۸درسته کره ایه و ظاهر خوبی داره ولی فقط واسه شهر خوبه. دوستان تو جاده اهر تبریز که قبلا آسفالتش تعریفی نداشت تست کردن و میگن آرامش داخلی این ماشین خیلی به جنس آسفالت حساسه و هر چقدر به اصطلاح زبر تر باشه همونقدر بیشتر ماشین دچار تنش میشه صدا میاد تو و همون مسیرو با 405 رفتن خیلی نسبت به الانترا خوب بوده.
من فقط سواری تو اتوبانشو گفتم، صددرصد ایمنی و تکنولوژی و خیلی چیزای دیگه سرتره.حتی یه عکس دیدم روش کانتینر افتاده بود و کف ماشین از سنگینی به زمین چسبیده بود ولی سقف کمترین تغییر فرم رو داشت.