شورلت

معرفی شورولت کوروت سفارشی در دیتونا

شورولت کوروت ۲۰۲۰ جدید در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی نشد و بازهم زمان رونمایی دقیق این خودرو همچون رازی مبهم باقی ماند.


البته این به معنی فراموشی کوروت فعلی نیست زیرا بنا به گفته‌ی اتوبلاگ، شورولت اقدام به معرفی کوروتی جدید در مسابقات رولکس ۲۴ در دیتونا خواهد کرد. پیش اینکه هیجان‌زده شوید باید بگوییم این کوروت از نوع پیشرانه وسط مشهوری نیست که در آینده خواهیم دید بلکه نمونه‌ی سفارشی از کوروت ۲۰۱۹ خواهد بود.


فعلاً سخنی از مشخصات این خودرو به میان نیامده اما با توجه به زمان‌بندی معرفی آن می‌توان گفت شاهد آخرین کوروت پیشرانه جلوی جدید خواهیم بود. به همین خاطر امکان دارد این خودروی سفارشی ادای احترامی به تاریخچه‌ی کوروت که از سال ۱۹۵۳ شروع شده باشد.

خب صحبت از تاریخچه شد و باید گفت نگاهی سریع به صفحه ویکی پدیای کوروت نشان می‌دهد پیشرانه‌ی ZL-1 آپشن جدیدی برای کوروت ۱۹۶۹ بوده است. به این ترتیب این خودروی پرفورمنس امسال پنجاهمین سالگرد تولید خود را جشن می‌گیرد بنابراین احتمال دارد شورولت اقدام به معرفی مدلی کند که ادای احترام به این خودرو است. البته این تنها گمانه‌زنی رسانه‌ای بوده و شاید با خودروی کاملاً متفاوتی روبرو شویم.


صرف‌نظر از خودروی جدید شورولت، این خودروساز در سال‌های گذشته نسخه‌های سفارشی کوروت را معرفی کرده است. سال پیش شاهد معرفی کوروت کربن ۶۵ ادیشن بودیم که برای گرامیداشت شصت و پنجمین سالگرد تولید این خودرو ارائه شده بود. دو سال قبل هم کوروت Z06 C7.R معرفی شد که نسخه‌ی جاده‌ای از مدل مسابقه‌ای به همین نام بود.

این خودروی مرموز بیست و پنجم ژانویه در دیتونا معرفی خواهد شد بنابراین منتظر خبرهای بیشتری دراین‌باره باشید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ebi

    ۱ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (30 ديدگاه)

    نازه……:ناااااااااااااااز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۱ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (10203 ديدگاه)

    مار زنگی اَداتو در میاره .
    تو اصلی ، تو ماهی
    با این فقط باید تو مِهِ غلیظ رانندگی ، عکس بگیری ، بزاری تو استوریهات .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Danial

    ۱ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (466 ديدگاه)

    لعنتی کوروت خیلی خوبه آخه چرا انقدر خوبه این هان ♥

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا