شورلت

معرفی شورولت کوروت C8.R مسابقه‌ای، به‌زودی!

جدای از اشاره به نسخه‌ی روباز کوروت جدید در روز رونمایی این خودرو، شورولت همچنین تیزری کوتاه از خودروی مسابقه‌ای C8.R را نیز منتشر کرده است. فعلاً جزئیات زیادی در دست نیست اما لازم نیست زمان زیادی منتظر اطلاعات این خودرو بمانیم چراکه این برند آمریکایی قول داده کوروت کانورتیبل و C8.R را به زودی معرفی کند.


بابت کیفیت پایین تصاویر عذرخواهی می‌کنیم اما در واقع این تصاویر اسکرین شات هایی از ویدئوی منتشر شده در صفحه‌نمایشی است که نسل جدید کوروت C8 را نشان می‌داد. احتمالاً متوجه شده‌اید که این خودروی مسابقه‌ای در دقیقه‌ی ۵۸ مراسم رونمایی پدیدار شده است. طی چند دقیقه‌ی بعدی، تصاویر این خودروی مسابقه‌ای جای خود را به رندرهایی از نسخه‌ی پیش‌تولیدی کوروت کانورتیبل داده است.

تولید کوروت C8.R جای تعجب زیادی ندارد زیرا انتشار اولین جزئیات آن به فوریه‌ی ۲۰۱۸ مربوط می‌شود. اواخر سال قبل بود که صدایی از پیشرانه‌ی پروتوتایپ این خودرو منتشر شد و اکثر افراد به توربو بودن آن تأکید کردند. به این ترتیب شاهد تغییر رویه‌ی شورولت در این نسل از کوروت مسابقه‌ای هستیم چراکه نسل قبلی C7.R از پیشرانه‌ی تنفس طبیعی استفاده کرده است.

 

در همان زمان بود که تصاویر جاسوسی از نسخه‌ی GTE این خودروی مسابقه‌ای که دارای کیت بدنه‌ی باابهت و بال عقب بزرگ بود منتشر شد.

 

احتمالاً C8.R آماده‌ی فصل ۲۰۲۰ مسابقات موتور اسپورت می‌شود و در ماه‌های پیش رو شاهد پرده‌برداری از این هیولای مختص پیست خواهیم بود.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. mohammad

    ۲۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (421 ديدگاه)

    ای جااان….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. JDM

    ۲۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (269 ديدگاه)

    مای نیگا??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Ali.usa

    ۲۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (335 ديدگاه)

    پدال فقط خواهش من از شما اینه
    درگ ها ومسابقات کوروت رو با اروپای ها پوشش بدین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Alireza

    ۲۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (631 ديدگاه)

    نگا چقد بهش میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا