شورولت

آغاز فروش شورولت کامارو ۲۰۱۷ در انگلستان

فروش نسل جدید شورولت کامارو در بازار انگلستان آغاز شد.

Chevrolet Camaro 01
پیشرانه‌های ارائه‌شده ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژردار و V8 تنفس طبیعی هستند که در کنار جعبه‌دنده‌های خودکار یا دستی انجام وظیفه خواهند کرد.
قیمت مدل پایه با پیشرانه اِکوبوست ۴ سیلندر ۲۷۱ اسب بخاری، در نسخه کوپه ۳۱,۷۵۵ پوند و در نسخه روباز ۳۵,۷۵۵ پوند است که فقط با جعبه‌دنده ۸ سرعته خودکار عرضه می‌شود.

Chevrolet Camaro 02
مدل V8 نیز با دارا بودن پیشرانه ۶.۲ لیتری ۴۴۹ اسب بخاری به همراه دیفرانسیل لغزش محدود و امکان انتخاب جعبه‌‌دنده دستی یا خودکار، ۳۸,۲۴۵ پوند برای نسخه کوپه و ۴۱,۰۲۰ پوند برای نسخه روباز می‌طلبد.

Chevrolet Camaro 03
تجهیزات استاندارد هر دو مدل شامل حالت‌های مختلف رانندگی، لاستیک‌های نوع run flat و نمایشگر ۸ اینچی می‌شود. همچنین می‌توان موارد مقابل را هم به‌صورت سفارشی انتخاب کرد: خطوط مسابقه‌ای به مبلغ ۵۵۰ پوند، رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی براق ۹۴۰ پوندی و کنترل جادویی سواری در کنار خروجی‌های دوقلوی سامانه اگزوز به ارزش ۱,۴۶۰ پوند.

2016-Chevrolet-Camaro-1LT-Interior-02

Chevrolet-Camaro-1LE-SS-2

Chevrolet Camaro SS 1LE
Chevrolet Camaro SS 1LE
قیمت مدل‌های جدید کامارو درواقع کمی بالاتر از رقیب دیرینه‌اش، ماستنگ است که برای نسخه‌های اِکوبوست و جی‌تی آن به ترتیب باید ۲۸,۹۹۵ و ۳۲,۹۹۵ پوند بپردازید.
تمامی نمونه‌ها به‌صورت چپ فرمان و تیراژ تولید، محدود خواهد بود (سال ۲۰۱۵ هم تنها ۱۵ دستگاه نسخه کوپه و ۳ دستگاه نسخه روباز فروخته شد!).

منبع: evo

برچسب ها

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه

  1. سامان

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2798 ديدگاه)

    خوش به حالشون
    ماهم باس دلمون رو خوش کنیم به ساندرو و ماشینهای چینی ??

  2. تمدن عرب

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (120 ديدگاه)

    مصرف سوخت ماشین های امریکایی بالاست و استهلاک زیادی دارن و خریدار ندارن حتی در خود امریکا??
    من موندم چطور صنعت خودروسازی امریکا چطور در طول این سالها ورشکسته نشدن.؟؟؟!!!
    ??

    1. REVENTоN

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (282 ديدگاه)

      تمدن عرب ***
      برو همون سایتا عربی ***

      1. Mohammadreza

        ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (224 ديدگاه)

        جناب REVENTоN ? ایشون هم اسمشون هم نظری که دادن کنایه داره و به اصطلاح دارن طئنه میزنن. یعنی واقعا متوجه نشدید؟
        البته طبیعیه تعدادی از دوستان اینجا نظراتشون خیلی زیبا با کنایه مطرح میکنن اما خیلی ها متوجه نمیشن اصلا
        من نمیدونم چرا واقعا

        1. uss zumwalt DDG-1000

          ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (4525 ديدگاه)

          هرچقدر هم مصرفش بالا باشه مهم نیست چون صاحبان پولداری دارن

    2. RRTT

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (30 ديدگاه)

      خب راستش تو سال ۲۰۰۹ خودروسازای آمریکایی ورشکسته شدن. ولی الآن خیلی ماشینای بهتری تولید میکنن و وضعیت مالی خیلی خوبی دارن.

    3. سعید 110

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (7 ديدگاه)

      ادب مرد به ز دولت اوست…
      تمسخر یک نفر بخاطر یک حرف کار درستی نیست خوش تیپ

  3. ali

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (5198 ديدگاه)

    دیگه حتی اروپایی ها هم که عاشق ماشین کم مصرف هستن نتونستن جلوی این زیبا روی با
    اصل و نسب مقاومت کنند
    ای ججججججججوووووووونمممممممم امریکن کارز با پشتوانه غنی

    1. Kurtz

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (11347 ديدگاه)

      درود بر عاشق ماشین های آمریکایی با اون شعر های قشنگی که واسه شورلتش میگه.

      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (4525 ديدگاه)

        یاعلی دادا

  4. ali

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (5198 ديدگاه)

    بخاطر خبر خوش فروش کامارو در انگلیس میخوام در مورد قوی ترین کاماروی کلاسیک صحبت کنم البته خلاصه
    ۱۹۶۹ chevy camaro copo
    در دهه ی ۶۰ و ۷۰ طبق قانون نانوشته ی gm هیچ ماشینی نباید از کوروت قدرت بالاتری داشته بود در مجموعه ی عظیم gm و همه باید از لحاظ قدرت کمتر میبودند و کامارو هم شامل همین قانون بود و از موتورهای بیگ بلاک و بالاتر از حجم۳۹۶ در کامارو نباید استفاده میشد اما مشتری های خاصی بودند که یک کاماروی هیولا تر میخواستن و شورولت هم بصورت پنهان و بدون اطلاع gm موتورهای معرکه تمام الومینیومی ۴۲۷ رو که برای کوروت بود نصب و به مشتری ها میداد که قیمت این مدل ها نزدیک به ۲ برابر یه کاماروی استاندارد بود
    قدرت این موتور طبق گفته شورولت ۴۳۰ اسب بود که از کاربراتور ۴ دهنه ی هالی بهره میبردند اما
    بعدها مشخص شد این موتور تا۵۵۰ اسب هم قدرت داشته و امروزه سری copo کامارو تا۱ میلیون دلار هم در حراجی ها قیمت دارند
    http://carswithmuscles.com/wp-content/uploads/2015/06/1969-Chevrolet-Camaro-COPO-427.jpg
    موفقیت copo به حدی بود که با بازگشت کاماروی نسل ۵ copo هم برگشت برای مسابقات درگ که با cobra jet فورد و srt dragester دوج رقابت هولناکی به راه بندازه

    1. Ehsangt3

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (96 ديدگاه)

      با تشکر از اقای قوام صفری بابت این مقاله
      علی اقا دمت گرم اطلاعات خوبی دادی کامارو باموتور ۴۲۷ اینچ واقعا کمیابه منم مثل شما عاشق کامارو هستم

  5. علي

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (963 ديدگاه)

    ی بنده خدایی که تو لندن زندگی میکرد میگفت تو انگلیس انقدر قیمت سوخت بالاست و آدمای خسیسی داره از ترسشون لای پنجرشونو باز نمیکنن نکنه هوا عوض بشه یا وقتی بیرون میرن یخچال خونشونو خاموش میکنن. من موندم این ماشین خوشتیپ و پر خور آمریکایی تو انگلیس با اون طرز فکر عجیبشون چیکار میکنه؟!! میخواد ی چند تا دونه بفروشه؟!! یا میخواد بگه ما هم هستیم؟!! انگلیسیا اگه راست میگن ی فکری بابت تاکسیهای زمان چارلی چاپلینشون بکنن بجایی اینکه ماشینای درجه یک آمریکایی وارد کنن. ????

    1. Kurtz

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (11347 ديدگاه)

      علی آقا شما قابل احترامی
      ولی واقعا تعجب میکنم در هزاره ی سوم افرادی با طرز تفکر شما وجود داشته باشن.

    2. دانیال_Surrey،England

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (2355 ديدگاه)

      علی سلام من رو به اون بنده خدا برسون بگو خوش باشی.
      راستی یکی از فامیلامون آلمان رفته بود میگفت شبا اکثره چراغا خاموشه با شمع خونشون رو روشن میکنن!!!!!!!
      حالا نمیدونم راست میگفت یا دروغ.در ضمن اکثره کشورهای اروپایی بسیار به انرژی نو و پاک احترام میزارن و صرفه جو هستند.

  6. حمیدرضا

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2398 ديدگاه)

    به احتمال زیاد با همون فروش محدود موفق تره چون اروپایی ها کلا به خاطر قیمت سوخت و همین طور خیابونای کوچیک و وضعیت آلایندگی بیشتر از خودروهای کوچیک استقبال می کنن در مورد قیمتشم واقعا خیلی گرون نیست برای یک انگلیسی متوسط

  7. احمد باقری

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4715 ديدگاه)

    واقعا معرکه است. با رنگ زرد، خیلی عالی میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
X