شورولتهفته نامه

با ۶۰ هزار دلار، کوروت C8 را انتخاب می‌کنید یا اسپرت‌های دیگری را؟

با ورود شورلت کوروت C8 مدل ۲۰۲۰ به نمایندگی‌های فروش، فکر کردیم هم‌اکنون زمان خوبی برای بررسی رقبای آن خواهد بود. هرچند در بازار هیچ خودرویی با قیمت ۶۰ هزار دلار کاملاً شبیه کوروت موتور وسط نیست اما خودروهای اسپرت دیگری وجود دارد که قیمت آن‌ها در حدود قیمت پایهٔ ۵۹,۹۹۵ دلاری کوروت است. حال در ادامه تعدادی از این خودروها را معرفی کرده‌ایم تا ببینیم در مقایسه با سوپراسپرت مقرون‌به‌صرفهٔ جنرال موتورز چه ویژگی‌هایی دارند.

 

تویوتا سوپرا GR 3.0

پیشرانه ۳ لیتری I6 توربو
قدرت ۳۸۲ اسب بخار
گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۹ ثانیه
قیمت پایه ۵۰,۹۴۵ دلار

تویوتا سوپرا را می‌توان یکی از رقبای کوروت C8 دانست. این کوپهٔ ژاپنی به‌تازگی برای مدل ۲۰۲۱ مورد به‌روزرسانی قرار گرفته و خروجی پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ آن به ۳۸۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور افزایش یافته است. هرچند این افزایش قابل‌توجهی را نسبت به مدل ۲۰۲۰ نشان می‌دهد اما هنوز هم بسیار کمتر از ۴۹۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتن متر گشتاوری است که از پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 کوروت بیرون می‌آید. وزن کوروت نیز ۱۵۲۷ کیلوگرم است که یعنی کمی از سوپرای ۱۵۴۲ کیلوگرمی سبک‌تر است. به لطف قدرت بیشتر و وزن کمتر، کوروت ظرف ۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد درحالی‌که سوپرا برای انجام این کار به ۰.۹ ثانیه زمان بیشتری نیاز دارد. البته نباید فراموش کرد که سوپرا به میزان قابل‌توجهی از کوروت ارزان‌تر است زیرا قیمت پایهٔ آن از ۵۰,۹۴۵ دلار آغاز می‌شود.

 

پورشه ۷۱۸ کیمن

پیشرانه ۲ لیتری I4 توربو
قدرت ۳۰۰ اسب بخار
گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه
محور محرک عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۷ ثانیه
قیمت پایه ۵۸,۸۵۰ دلار

هرچند پورشه کیمن خودروی بسیار ضعیف‌تری نسبت به کوروت است اما قیمتی به‌اندازهٔ آن دارد. در سینهٔ این اسپرت موتور وسط یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر تخت توربوشارژ قرار گرفته که ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد. ۴.۹ ثانیه طول می‌کشد تا کیمن از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد که البته با توجه به قدرت پایین، تعجبی ندارد که کیمن نسبت به دیگر خودروهای این لیست، کُند باشد. البته این زمان با گیربکس شش سرعتهٔ دستی به دست می‌آید یعنی چیزی که کوروت و سوپرا ارائه نمی‌کنند. گیربکس سفارشی دوکلاچهٔ PDK زمان شتاب را به ۴.۷ ثانیه کاهش می‌دهد و اضافه کردن پکیج Sport Chrono به این ترکیب نیز زمان را به ۴.۵ ثانیه می‌رساند. بااین‌حال مثل بسیاری از پورشه‌های دیگر، کیمن خیلی ارزش قیمت خود که از ۵۸,۸۵۰ دلار شروع می‌شود را ندارد و این باعث شده فروش نسبتاً پایینی داشته باشد.

 

فورد موستانگ شلبی GT350

پیشرانه ۵.۲ لیتری V8
قدرت ۵۲۶ اسب بخار
گشتاور ۵۸۰ نیوتن متر
گیربکس ۶ سرعته دستی
محور محرک عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۱ ثانیه
قیمت پایه ۶۱,۶۳۵ دلار

برای کسانی که مایل باشند کمی بیشتر از کوروت هزینه کنند، سه رقیب جذاب از دیترویت وجود دارد. اولین آن‌ها فورد موستانگ شلبی GT350 است که قیمت آن از ۶۱,۶۳۵ دلار آغاز می‌شود. زیر کاپوت این ماسل کار یک موتور ۵.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی میل‌لنگ خطی قرار گرفته که ۵۲۶ اسب بخار قدرت و ۵۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی این موتور صرفاً توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی انتقال پیدا می‌کند و GT350 را ظرف ۴.۱ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

 

دوج چلنجر هلکت

پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ
قدرت ۷۱۷ اسب بخار
گشتاور ۸۹۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۵ ثانیه
قیمت پایه ۶۲,۴۴۰ دلار

کسانی که فقط خواهان قدرت هستند باید سراغ دوج چلنجر هلکت بروند. هرچند این مدل توسط هلکت ردآی تحت‌الشعاع قرار گرفته اما هلکت پایه هنوز هم خودروی بسیار چشمگیری است زیرا موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ آن ۷۱۷ اسب بخار قدرت و ۸۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیروی عظیم موجب می‌شود ماسل کار سالخوردهٔ دوج ظرف ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت رسیده و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۱.۲ ثانیه طی کند. چلنجر هلکت همچنین توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت را هم دارد. قیمت این ماشین از ۶۲,۴۴۰ دلار آغاز می‌شود و با دو گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا هشت سرعتهٔ اتوماتیک قابل انتخاب است.

 

شورلت کامارو ZL1

پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ
قدرت ۶۵۰ اسب بخار
گشتاور ۸۸۰ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۵ ثانیه
قیمت پایه ۶۴,۶۹۵ دلار

شورلت در سبد محصولات خود کامارو ZL1 را با قیمت ۶۴,۶۹۵ دلار دارد که می‌تواند رقیب داخلی کوروت باشد. این ماشین از یک نیروگاه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ با ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۸۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند که می‌توان برای انتقال نیروی آن گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی یا ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک سفارشی را انتخاب کرد. کامارو ZL1 با گیربکس اتوماتیک ظرف ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

 

ب‌ام‌و M2 کامپتیشن

پیشرانه ۳ لیتری I6 توئین توربو
قدرت ۴۱۰ اسب بخار
گشتاور ۵۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه
محور محرک عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۴ ثانیه
قیمت پایه ۶۴,۶۹۵ دلار

هرچند مدل‌های M3 و M4 در نسخهٔ کامپتیشن خودروهای بسیار جذابی هستند اما مطمئناً می‌توان M2 کامپتیشن را سرگرم‌کننده‌ترین محصول ب‌ام‌و برای مشتاق دانست. این کوپهٔ کوچک و چابک آلمانی به نسخهٔ تضعیف‌شده‌ای از پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی M4 مجهز است که در اینجا ۴۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی این موتور به‌صورت استاندارد توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی به محور عقب منتقل می‌شود امت گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه هم با پرداخت ۲۹۰۰ دلار برای آن قابل سفارش است. M2 کامپتیشن با گیربکس دستی ظرف ۴.۲ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد درحالی‌که گیربکس دوکلاچه این عدد را به ۴ ثانیه کاهش می‌دهد. قیمت این ماشین در ایالات‌متحده از ۵۹,۸۹۵ دلار آغاز می‌شود.

 

با توجه به همهٔ این موارد، شما کدام‌یک از خودروی لیست بالا را انتخاب می‌کنید؟ آیا کوروت C8 را به همهٔ آن‌ها ترجیح می‌دهید؟

منبع
Carscoops
برچسب ها

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۷۵ دیدگاه

  1. هادی 8سیلندر

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (362 ديدگاه)

    قطعا ۲.۸ ثانیه رو انتخاب میکنیم

    1. ممد ژانگولر

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (742 ديدگاه)

      دوچ چارجر هلکتو رها کردی فقط چسبیدی به شتاب؟!
      اوکی صلیغست اشکال نداره
      ولی دوج خیلی لاتی تره هم از نظر طراحی هم قدرت موتور و صدای غرش موتور اگزوزش
      من قطعا دوج چارجرو انتخاب میکنم
      شورلت کوروت رو خیلی برسی کردم وقتی دیدم جای باکس آب معدنی نداره بدم امد ازش .😎

      1. Hamidreza

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (694 ديدگاه)

        عکس چلنجره ولی تیتر چارجر؟ ممد تو هم میگی چارجر؟ چارجر با چلنجر متفاوته ها!
        شایدم من اشتباه میکنم نمی دونم شاید اطلاعاتم پایینه…

        1. ممد ژانگولر

          ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (742 ديدگاه)

          حمید رضا داداش من خودم همیشه اسم این دوتارو قاطی میکنم
          به نویسنده باید حق داد
          من خودم سلطان سوتی دادنم ولی مهم نیته که فکر کنم نیت پاکم 🤥

        2. Muty

          ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (855 ديدگاه)

          انتخاب هام :
          ۷۱۸
          M2

      2. Farzad

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1112 ديدگاه)

        گیر دادی به آب معدنی ؟ 😀
        سلیقه البته

        1. ممد ژانگولر

          ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (742 ديدگاه)

          farrzad
          داداش شاید مسئله باکس آب براتون مسخره باشه ولی خداوکیلی آدم این همه پول ماشین بده حیف نیست نتونی باهاش بری خرید یا ‌پیک نیک یا نتونی برو بچه هارو‌ سوار کنی ؟!!!
          کسی که بوگاتی یا هایپر اسپرت میخره حق میدم ولی برای یک ماشین ۶۰۰۰۰$ نه
          من موستانگو و چلنجرو و چارجرو به کوروت ترجیح میدم با اینکه عاشق ❤️ کوروتما C8

      3. s.h

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (694 ديدگاه)

        نه به اون اوکی با کلاس وارانه نه به اون غلط املایی…..

    2. NAVID۰۰۹۸

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (3252 ديدگاه)

      عقلم میگه کروت
      قلبم میگه سوپرا
      عقلو‌قلبم میگه پورشه کیمن .
      اگر یه روزی قدرت انتخابشون را داشتم ، هر سال یک کدومشون را لیز میکردم و با همشون حال میکردم .

      1. آریا ماشین

        ۲۳ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (382 ديدگاه)

        تو رنج زیر ۶۰ هزار دلار ماشیت های مورد علاقم یکی شورلت کامارو SS 1LE هستش یکی هم پورشه ۷۱۸ باکستر T😍🤩

    3. Elmiraj

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1537 ديدگاه)

      وقتی از ارزش بسیار بالا حرف می‌زدم اینجاست که کوروت مثل الماس می‌درخشه….
      کلاس قیمتیش ۶۰ و ۷۰ هزار دلاریه…
      ولی کلاس پرفورمنس و کیفیتش فراتر از ۱۳۰ هزار دلار….
      .
      ((کاش مقایسه به درگ و پیست هم می‌کشید))

      1. مانی

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1878 ديدگاه)

        تو پیست اون کاماروی تو لیست کوروت پایه رو میزنه
        ۲تا صندلی‌ بیشتر داره،شتاب ثانویش هم مطمئنا بهتره

        1. mehdi

          ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (118 ديدگاه)

          ۴۰۰ متر کوروت با ۱۰.۷ثانیه ثبت شده تنها تغییرش لاستیک اسلیک بوده بقیه بدون دستکاری
          کامارو ۱۰.۷ ثانیه اس؟

        2. Elmiraj

          ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (1537 ديدگاه)

          من اینطور فکر نمی‌کنم‌…..
          بد نیست یه نگاه به کانال speed phenom در یوتیوب بندازید ، ببینید stingray چه تعقیب گریز جذابی را با gt3 rs در پیست Willow springs کالیفرنیا به نمایش میگذاره و در دقیقه ۱۲ چه سبقتی ازش میگیره…
          .
          ZL1 و GT350 نمی‌تونن gt3 rs را پیست به چالش بکشند .

    4. یانکی

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (998 ديدگاه)

      آدم خندش میگیره از مقایسه اون غیر آمریکاییها با قلدرهای یانکی.خخخخ چهار سیلندر پیزوری با صدای چرخ خیاطی در مقابل وی۸ هیولا.انتخاب من تمام امریکاییها در راسش چلنجر تا با چهار نفر دیگه لذت رو شریک بشم.

    5. علیرضا

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (425 ديدگاه)

      قطعا کروت انتخاب اولمه . سوپرا و موستانگ هم خودروهای فوق العاده ای هستن .

    6. Reza

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1225 ديدگاه)

      سلام بچه ها . دیشب ۲ نفر از همسایه های نزدیکمون که کرونا گرفته بودند فوت کردند.
      خواستم بگم تو این چندین سال اگه تو بحث و مشاجره ها باهاتون طوری حرف زدم که باعث ناراحتی شما شدم و دلتونو شکستم ازتون می‌خوام حلالم کنید. شاید دیگه نتونیم به این سایت وارد بشیم

    7. GERMANY

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (464 ديدگاه)

      عاشق همشونم به جز یکی
      ۷۱۸
      اونم بد نیستا ولی من تو این لیست انتخاب اخرم ۷۱۸

  2. ارشیا

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (328 ديدگاه)

    پدال جان بعضی از پست هاتون اصلا ارزش خوندنو ندارن ینی به نظرشما کسی هست که اونارو به کوروت ترجیح بده؟؟

    1. Hamidreza

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (694 ديدگاه)

      اره
      من عاشق Gt350 هستم ( هر چند ضعیف تر باشه اما اعداد نمی تونن علاقه رو عوض کنند)
      فقط رخ Gt350 آخ بین بقیه میدرخشه لامصب!
      اما ارزش خرید c8 بالا تره قطعا و انتخاب مناسبی حساب میشه!
      دوستان همه چی شتاب و رکورد پیست و… نیست
      بهتره که دنبال علاقتون باشید نه حرفای دیگران و یک ثانیه سریع تر بودن!!

      1. Enzo

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (227 ديدگاه)

        دقیقا درست گفتی .موتور تنفس طبیعی و بدون بزک دوزک (کلا با توربو و سوپر شارژ حال نمیکنم) .رخش که معرکس .شتابشم کافیه وقابل قبوله .آقا کلا باحاله این ماشین .منم انتخابم همینه.

    2. Z.Are

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (49 ديدگاه)

      به نظرت غرش ماشین های دیترویتی نسبت به این ماشین که برای بچه سوسول های پولدار اروپایی طراحی شده بهتر نیست

      1. Alireza

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (457 ديدگاه)

        بچه سوسولای پولدار؟ فلسفه ی این ماشین کاملا برعکس این که گفتیه
        یکم به صدای اگزوزش هم برو گوش فرا ده روحت جلا بخوره

        1. Z.Are

          ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (49 ديدگاه)

          صدایی که همش از موتور نیاد صدا نیست

    3. Farzad

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1112 ديدگاه)

      آره من به راحتی ۷۱۸ کیمن ، چلنجر ، gt350 رو بهش ترجیح میدم

    4. M سابق

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2361 ديدگاه)

      هه!
      مارو باش درگیر اینیم که بگیم به نظر هم احترام بزارید !
      استاد ارشیا حتی قدرت درک کردن دیگرانو هم ندارن (احترامو بزار لای نون بربری) !!
      قطعا M2 کامپتیشن ! البته با احترام فراوان به سلطان کیمن!
      کیفیت ساخت و اطمینان اینارو کوروت تو خوابم نمیبینه!

      1. JDM

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (126 ديدگاه)

        جک نگو ناموسا
        برو یه چندتا مجله بخون ببین درباره کیفیت ساخت و متریال C8 چی میگن.اون بی ام و هم رفیق فابریک مکانیکه😂با مکانیک قرارداد مادام العمر داره

      2. ارشیا

        ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (328 ديدگاه)

        من خودم الان دقت کردم دیدم چه قد از سوپرا خوشم میاد در ضمن شما دیگه خیلی داری تند میریا
        اروم تر

  3. Alireza

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (573 ديدگاه)

    چقدر این کامارو زشته هم داخل هم بیرون

  4. امیر

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2253 ديدگاه)

    قطعا اول هلکت بعدش کوروت
    تو یه کلاس نیستن اما جفتشون تو‌کلاس خودشون جز بهترینا هستن

  5. ایمان

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2336 ديدگاه)

    اول کوروت بعدش سایر اسپرت های این لیست
    میخواستم بگم اگه پدال یک گروه تو واتساپ یا تلگرام تشکیل میداد که همه با هم راحت تر بتونن با هم بحث و گفتگو کنن خیلی خوب میشد

    1. Hamidreza

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (694 ديدگاه)

      آی گفتی ایمان جان
      همیشه تو ذهنم بود ولی هیچوقت نگفتم!

      1. ایمان

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2336 ديدگاه)

        آقا حمید رضای عزیز و گرامی
        اگه این گروه تشکیل بشه عالی میشه
        و این اتفاق اگه بیفته میتونه اوج کار پدال باشه

        1. امیر دهقان

          ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (444 ديدگاه)

          درود دوستان
          اتفاقا خیلی وقته پدال تو تلگرام گروه داره و دوستان زیادی هم در اون عضو هستن، اینم لینک گروه:
          pedal_ir_group@

        2. ایمان

          ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (2336 ديدگاه)

          خیلی ممنون جناب دهقان ؛ لطف کردین 🙏🙏

    2. Saeed

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (648 ديدگاه)

      گپ تلگرام پدال هست که بیشتر کاربرای پدال در اونجا حظور دارن
      فقط جای شما خالیه آقا ایمان:)))))
      حیف که گوشیم خراب شده و با گوشی دیگه دارم این کامنت رو میدم وگرنه الان لینک رو بهتون میدادم

      1. ایمان

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2336 ديدگاه)

        سلام آقا سعید
        منتظر ارسال لینک شما هستم در هر پستی

  6. بهنام

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (340 ديدگاه)

    سوپرا همین رنگش.

  7. ناصر

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3 ديدگاه)

    این پستی که گذاشتید یک مشکل بزرگ داره و اون اینکه هزینه نگهداری ماشینها رو محاسبه نکردید
    مثلا همین کوروت هزینه نگهداری سلیانه حدود ۶-۸ هزار دلار داره – در صورتی که مثلا ماستنگ هزینه نگهداری ۳-۴ هزار دلاری داره
    حتی هزینه مهمتری که بهش اشاره نشده،‌ افت قیمت هست،

    1. Alireza

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (457 ديدگاه)

      بزارید مشتری هایی که تحویل گرفتن چند کیلومتر رانندگی کنن باهاش، هنوز به نصف سال نکشیده تحویلش که متوسط هزینه سالانه واسش تعیین کردین

  8. mehdi

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (118 ديدگاه)

    معلومه کوروت با کیفیت قدرتمند زیبا به روز

  9. رزیتا

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (413 ديدگاه)

    سلاطینی مثل : بی ام ، بنز ، پورشه ، فراری ، جگوار و …….. درسته که جزو بهترینا و درجه یکای دنیا هستن ولی کمپانی شورلتم یکی از غولای جهانی هستش و سلیقه شخصی منم کوروت هستش

  10. Nissan

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (32 ديدگاه)

    چلنجر

  11. meysam

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (392 ديدگاه)

    من قطعا کوروت را انتخاب میکنم.
    اما سوپرا هم به نسبت عملکرد پرفورمنس خوبی داره

  12. بهزاد

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (63 ديدگاه)

    پورشه

  13. محمد ب

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (142 ديدگاه)

    کوروت رو انتخاب میکنم
    این جمله داخل متن خیلی مسخرست (بااین‌حال مثل بسیاری از پورشه‌های دیگر، کیمن خیلی ارزش قیمت خود که از ۵۸,۸۵۰ دلار شروع می‌شود را ندارد)

  14. امیر

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (151 ديدگاه)

    استینگر gt هم گزینه خوبی

    1. ahmad

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (66 ديدگاه)

      ترو خدا این وسط دیگه پیاز رو قاطی میوه ها نکنید

      1. Hamidreza

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (694 ديدگاه)

        احمد خیلی باحال بود

    2. ارشیا

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (328 ديدگاه)

      کیا استینگر اخه چه ربطی به اینا داره؟؟

  15. OMID

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1272 ديدگاه)

    کوروت و ترجیح میدم

    1. Saeed

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (648 ديدگاه)

      دانشمندان بعد هزاران سال مطالعه فهمیدن سیاه چاله چیه و ماده‌ی تاریک در کجای فضا قرار داره

      اما هیچچچچ وقت نفهمیدن جریان این دیسلایک های الکی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      هفتهnام قرنطینه……

      1. Hamidreza

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (694 ديدگاه)

        من با لایک با دیسلایک مقابله میکنم

      2. OMID

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1272 ديدگاه)

        😂😂 اصلا من خودم به شخصه به دیسلایک اهمیت نمیدم
        اگه کسی مخالف باشه (با دلیل) نظرشو میگه

      3. ارشیا

        ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (328 ديدگاه)

        راس میگه همیشه یه نفر واسه دیسلایک هست

  16. ارش

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1038 ديدگاه)

    پورشه ‌کایمن و بی ام و m2.

  17. MAHDI

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (4379 ديدگاه)

    بدون لحظه ای تردید ب ام و M2 کامپتیشن ❤️❤️❤️
    اگه پورشه کیمن نسخه قوی ترش بود اونم به شدت جذاب میشد.

  18. احمدرضا

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (17 ديدگاه)

    انتخاب من اول هلکت
    دوم ب ام و

  19. حسین دهمرد

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (980 ديدگاه)

    به کوروت رای میدم ولی اگه یه روزی بخوام برای خرید یک کدومو انتخاب کنم احتمالا یه کلاس کاربردی تر رو انتخاب میکنم مثل بیمر

  20. Sina

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (511 ديدگاه)

    با این پول M2 و سوپرا و دوج خیلی خوبن. کوروت هم به قیمت پایین معروف و خوبه.
    اما اگه نخوام ماشین اسپرت بخرم میتونم این ها رو بجاشون بخرم:
    بی‌ام‌و m320i با قیمت ۵۴۰۰۰ دلار
    C63 استاندارد با قیمت ۶۸۰۰۰ دلار
    البته هیچی جای ماشین اسپرت رو نمیگیره.

  21. Mohammadn

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (4 ديدگاه)

    با اینکه TTRSتو لیست نیست ولی من اونو انتخاب می‌کردم البته قیمت پایش ۶۷۰۰۰$هست

    1. Sina

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (511 ديدگاه)

      تازه TTRS صفر تاصدش کمتر از ۴ ثانیه هست.

      1. Mohammadn

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (4 ديدگاه)

        ۳/۵ثانیه هست شتابش

  22. Khosrow

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1697 ديدگاه)

    شلبی ..

  23. JDM

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (126 ديدگاه)

    به جز خوده امریکایی تو این حدوده قیمت کسی نمیتونه باهاش سرشاخ بشه.
    حتی خوده امریکاییا هم جلوش کم میارن

  24. علی

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (138 ديدگاه)

    میخواستم بگم کوروت گفتم وسط راه گیرباکسش خراب میشه 😆

  25. فری

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (232 ديدگاه)

    من پورشه سفارش میدهم با تشکر از پدال همین رنگ توی عکس باشه دوستان ماشین مورد علاقتون میگید رنگش هم بگید که دوباره کاری نشه بیارن دوباره ببرن

  26. امیررضا

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (10 ديدگاه)

    پیشنهاد سخاوتمندانه شورلت برای داشتن این هیولا، جای هیچ درنگی برای خرید به صرفه ترین سوپراسپرت کل تاریخ صنعت خودرو به گواه تقریبا تمامی واقع بینان باقی نمیذاره! البته اگه تو این وضعیت گیر بیارن. مبارکشون باشه ما هم تو رویا…هعی !

  27. ارشیا

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (328 ديدگاه)

    من دقت کردم دیدم از سوپرا بیشتر از کوروت خوشم میاد ولی اگه یکی دنبال عملکرد باشه درجا کوروتو انتخاب می‌کنه

  28. ارسلان

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (122 ديدگاه)

    من باشم یه چی دیگه میزارم رووش و میرم پورشه باکستر اسپایدر میگیرم یا اگرم بخام برم سمت سدان گیبلی میگیرم … انتخاب اینا مثله این میمونه بجای خرید یه هوراکان یا اوروس ۲۰۰ هزارتایی بری و یه یدونه سری هشت صد و هشتاد و پنج هزارتایی بگیری خب فقط یه عقله معیوب چنین کاری میکنه

    1. Hamidreza

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (694 ديدگاه)

      عقل شما سالم عقل چند میلیون نفر معیوب …
      اگه اینطور که تو میگی ، من میخوام یه پراید بخرم – خب یه چند میلیون دلار میزارم روش یه بوگاتی میخرم چون عقلم معیوب نیست!!!!!

      1. ارسلان

        ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (122 ديدگاه)

        پورشه اسپایدر و گیبلی همش ۱۰ هزار تا گرونتره توی خارج مثله این میمونه بودجه ت از ۶۰ میلیون بشه ۷۰ میلیون ….بعد تو از چند میلیون دلار تفاوت صحبت میکنی ؟؟ خخخخ خدا یه عقلی به تو بده و یه پولی به ما خخخ

  29. Mahdi SRT8

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (5 ديدگاه)

    چلنجر هلکت 💪💪🇺🇸🇺🇸😈

  30. ارشیا

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (328 ديدگاه)

    اصلا من هیچکدومو نمی گیرم چون با ۶۰ هزار دلار میشه یه لامبورگینی گالاردو تر و تمیز گرفت
    اگه ۶۰۰۰۰دلار داشتم گالاردو رو می خریدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
X