شورولت

یادی از هنسی کوروت C7 Z06 کانورتیبل، این جانور مخوف!

نسل جدید شورولت کوروت Z06 C8 قول داده از نظر پرفورمنس عملکردی باورنکردنی داشته باشد اما نسل هفتم این خودرو هنوز هم احساس‌برانگیز بوده و اگر توسط هنسی تیون شده باشد که وضعیت بهتری هم خواهد داشت.

این تیونر مشهور پکیج‌های ارتقایی HPE850 و HPE1000 خود را چند سالی است که برای مالکان کوروت C7 Z06 ارائه می‌کند. هر دو پکیج پرفورمنسی دیوانه‌وار را به نمایش می‌گذارند و در این ویدئو می‌توانیم هنرنمایی مدل مجهز به پکیج HPE850 در تأسیسات هنسی را تماشا کنیم.

این کوروت به‌صورت استاندارد از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار ۶۵۰ اسب بخاری استفاده می‌کند اما هنسی اقدام به بهبود بخش‌هایی همچون پولی‌ها، سرسیلندر، سوپاپ‌های سوخت و دود، یاتاقان‌ها و… کرده است. به این لیست می‌توان میل لنگی سفارشی و مبدل‌های کاتالیتیک با جریان بهتر را اضافه کرد. حاصل این تغییرات نیز دستیابی به قدرت ۸۵۰ اسبی در دور ۶۳۰۰ و گشتاور ۹۶۹ نیوتون متری در دور ۴۳۰۰ می‌باشد.

هنسی می‌گوید این پیشرانه ارتقا یافته باعث دست‌یابی Z06 C7 به شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۶ ثانیه‌ای شده و خودرو می‌تواند مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۳ ثانیه و با سرعت ۲۱۹ کیلومتر در ساعت طی کند.

کوروت حاضر در این ویدئو از گیربکس اتوماتیک استفاده کرده اما گیربکس ۶ سرعته دستی هم در دسترس خریداران بوده است. شما را به تماشای پرفورمنس فوق‌العاده‌ای کوروت Z06 C7 هنسی دعوت می‌کنیم!

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. VIPER

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2146 ديدگاه)

    به به صدای اگزوزو باش

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  2. ممد ژانگولر

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1841 ديدگاه)

    از مدل جدیده خوشگلتر بود
    جدیده داشبورد بیست 👌

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. King+918

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    چه اسم طولانی . تمام تیتر فقط اسمش بود

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  4. porsche

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (672 ديدگاه)

    سرور c8

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  5. مازیار

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (668 ديدگاه)

    هااا کوروت یعنی این
    واقعا از C8 زیباتر و قلدرتره
    حدود شش دهه ساخت اسپرت موتور جلو باعث تکامل کامل و بدون نقص کوروت شده بود که بنا به جبر زمانه تبدیل به موتور وسط شد
    البته این هم راه خودشو پیدا خواهد کرد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. یوسف

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (353 ديدگاه)

    دمت گرم هنسی…. حال کردم از این صدای ناب

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. ارش

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1394 ديدگاه)

    واقعا حیف از این مدل که دیگه تولید نشد .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. حسین دهمرد

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1827 ديدگاه)

    عجیبه که هنوز با دو سوپاپ برای هر سیلندر میتونه اینقدر سریع باشه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. مهدی

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (994 ديدگاه)

    افعی قاتل

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا