فراری

تعویق 4 ماهه معرفی محصولات جدید فراری به خاطر کرونا

تأثیرات ویروس کرونا روی صنعت خودرو کم‌کم خود را نشان می‌دهد زیرا خودروسازان به آرامی در حال آغاز تولید بوده و نمایندگی‌ها نیز خود را با روش‌های فروش آنلاین و قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی وفق داده‌اند. ما قبلاً اخباری درباره تأخیر عرضه برخی محصولات جدید منتشر کرده‌ایم و حالا نیز خبر رسیده فراری نیز تحت تأثیر این قضیه قرار گرفته است. ایتالیایی‌ها قرار است امسال دو خودروی جدید را معرفی کنند هرچند این موضوع ۳ تا ۴ ماه به تعویق خواهد افتاد.

فراری همانند دیگر خودروسازان به دنبال کاهش هزینه‌هاست و لوئیس کامیلری مدیرعامل این برند می‌گوید عرضه برخی مدل‌ها به تعویق می‌افتد. کامیلری می‌گوید فراری حس می‌کند تأخیر در معرفی برخی خودروها باعث می‌شود محصولات دیگر سر وقت رونمایی شوند.

چندی قبل نیز جنرال موتورز تأخیر نامشخص در معرفی جی ام سی هامر الکتریکی را اعلام کرد. البته موعد تولد این پیکاپ فعلاً تغییری نکرده است. قرار بود فورد برانکو اسپورت جدید نیز اوایل ماه آوریل رونمایی شود اما شیوع کرونا معرفی آن را نیز به تأخیر انداخته است. همین مساله درباره تولید و تحویل فورد موستانگ مک ای نیز صدق می‌کند.

اتوموتیونیوز اروپا همچنین جزئیاتی از چشم‌انداز فراری در سال جاری را منتشر کرده است. این خودروساز محبوب انتظار دارد افت فروش ۴ تا ۱۵ درصدی را در سال جاری تجربه نماید. فراری همچنین از ۵ خودروی رونمایی شده در سال پیش ۴ خودرو را تولید خواهد کرد. تاکنون تنها تحویل F8 تریبوتو شروع شده و سه خودروی دیگر نیز از نیمه دوم سال ۲۰۲۰ به دست مشتریان خواهند رسید.

فراری سال پیش را کاملاً مشغول بود اما اعلام کرد امسال از نظر معرفی محصولات جدید سال آرامی را خواهد داشت. باید منتظر ماند و دید ماه‌های آینده برای این برند خوش‌نام چگونه رقم خواهد خورد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. poulad

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (5 ديدگاه)

    حیف شد منتظر بودم ببینم چه چیزای میخواد معرفی کنه حالا باید 4 ماه صبرکرد ولی می ارزه(لامبورگینی و فراری در یک کلمه خلاصه میشن*عشق*)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایمان

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    خط تولید Monza SP۲ رو دیدم حالم دگرگون شده
    مگه میشه این همه زیبایی ، سلیقه و خوش ساخت بودن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ممد ژانگولر

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (3506 ديدگاه)

    چه‌فایده این همه پول عروسک بدی یک زلزله بیاد همش بره زیر یک مشت خاک یا اینکه کورونا بگیری بمیری ماشین تو پارکینگ منتظرت بمونه تا علف زیر لاستیکاش سبز بشه
    اینم شد زندگی ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Farzad

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    عکس آخر چقدر زیباست ، F8 تریبوتو ♥️ ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Ali Keyhani

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (657 ديدگاه)

    چه خبر بدی
    البته تا حدودی قابل پیش بینی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا