فراری

توقف تولید در کارخانه‌های فراری به دلیل شیوع ویروس کرونا

فراری تولید خودرو در تأسیسات خود در مارانلو و مودنا را به دلیل شیوع ویروس کرونا تا ۲۷ مارس متوقف کرده است. ایتالیا بشدت درگیر شیوع کووید-۱۹ شده و تاکنون ابتلای بیش از ۱۷ هزار نفر در این کشور به این بیماری تأیید شده است. فراری طی بیانیه‌ای تأیید کرده است که این ویروس در زنجیرهٔ تأمین قطعات خلل ایجاد کرده و دیگر نمی‌تواند تولید محصولات را ادامه دهد. همچنین تعدادی از کارکنان فراری نیز از راه دور وظایف خود را انجام خواهند داد. علاوه بر این، تیم فرمول یک اسکودریا فراری هم فعالیت‌های عملیاتی خود را به حالت تعلیق درآورده است.

مدیر اجرایی فراری «لوئیس کامیلری» طی بیانیه‌ای دراین‌باره گفته است:

در زمانی مثل این، من قبل از هر چیز از زنان و مردان فراری قدرانی می‌کنم که با تعهد فوق‌العادهٔ خود طی روزهای گذشته، فداکاری و عشقی را نشان دادند که برند ما را تعریف می‌کند. آن‌ها به همراه قطعه‌سازان ما، تولید شرکت را تضمین کردند ولی ما نه‌تنها از روی احترام به آن‌ها بلکه برای آرامش خاطر خودشان و خانواده‌هایشان تصمیم به این اقدام گرفتیم. ما خریداران و طرفداران خود را هم در نظر داریم و برای راه‌اندازی مجدد قدرتمندی آماده می‌شویم

تصمیم فراری برای تعطیل کردن کارخانه‌های ایتالیایی خود درست یک روز بعدازآن اعلام شد که لامبورگینی هم از انجام چنین اقدامی خبر داد و اعلام نمود فعالیت در مقر مرکزی خود در سنت آگاتا را حداقل تا ۲۵ مارس به حالت تعلیق درمی‌آورد. تحلیل‌گران انتظار دارند ویروس کرونا نه‌تنها بر تولید خودرو بلکه در فروش خودرو نیز تأثیر بگذارد. طبق این گفته‌ها، فروش خودرو در ایالات‌متحده طی سال جاری ممکن است با کاهش قابل‌توجه ۹ درصدی، از ۱۷.۱ میلیون دستگاه سال ۲۰۱۹ به ۱۷.۱ میلیون دستگاه برسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. Joker

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (530 ديدگاه)

    آدم لذت میبره اخبار فراری رو میخونه حتی اگه از این دست اخبار باشن،تو ایران هم میگن سایپا تولید رو دو برابر کرده تا از کرونا تو کشتن هم وطناش عقب نمونه چون هر چیم باشه رتبه اول مرگ و میر تو ایران به دست سایپاست و زشته یه ویروس چینی از راه نرسیده این افتخار رو از چنگش در بیاره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Farzad

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      با کمبود قطعه رو به رو شدن و به مشکلات زیادی برخوردن ، اما همچنان از رو نمیرن و دارن ادامه میدن از بس که بی ** هستن .
      به امید روزی که تا ابد درشون گل گرفته بشه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ایمان

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    هر خبری از فراری روح و روان آدمو شاد میکنه
    کارخانه فراری رو نگاه میکنی لذت میبری ؛ بهشتیه واسه خودش
    ❤❤ Ferrari ❤❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. MAHDI

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    ویروس کرونا !!!!!!
    یعنی شروع یک جنگ بیولوژیکی و زیستی هستش!؟!؟!؟!؟!
    یا شیوع ناخواسته یک بیماری بودکه نشون داد بشر عاجز تر از اونی هستش که همیشه ادعا داره.
    ولی فعلا شواهد نشون میشه در سبک انتشار رسانه ها، ضربه های اقتصادی، و البته مقاومت و شیوع بسیار بالایی این ویروس درصدبالایی نشون دهنده اینه که این ویروس ‌ساخته دست خوده انسانه. اما درصد کمتری هم میگه این ویروس خودبخود شکل گرفته اما در اینکه جریان هایی توی دنیا روش سوار شدن و دارن هدایتش میکنن هیچ شکی درش نیست!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      البته قبلا چنین برنامه هایی رو انجام دادن!!!!
      موسسه های زیادی هستن که در این زمینه ها کار میکنن مثل::
      مرکز فورت دیتریک/مرکز PBA/ مرکز ANAD / مرکز آزمایشگاهی لوس آلاموس /مرکز UMCD /مرکز تحقیقاتی لیور مور LLNL/مرکز ORNL / و مخوف ترین این مراکز یعنی موسسه پیشگیری و کنترل بیماری ها یعنی ((( موسسه CDC)))
      موسسه CDC کارش بیولوژیک تروریسم هستش و از نظر زیستی روی بیماری ها کار میکنه و سالها پیش این موسسه در جریان شیوع سبک خاصی از آنفلوانزا بیش از 400 میلیارد دلار واکسن فروخت در شرایطی که اقرار آوردن ساخت خودشون بوده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. بهراد

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (753 ديدگاه)

      مسئله خودساخته بودن یه بعدشه و بعد دیگرش اینه که از زمان مبتلا شدن تا ظهور علائم ١۴ روز فاصله هست و یهویی دو سه نفر میمیرن قشنگ دوازده چهارده روز پنهان کاری شده و بشر چقدر حماقتش براش گرون تموم میشه.(مبتلا شدن،کومونشم رد کردن،بیماری تشدید شده و غلبه کرده و فوت شدن)
      مهدی جان چندین سال جا های مختلف بسته شده بود ، الانم دو تا از زیارتگاه های کشور برای حفظ سلامت بسته شده که دوستان شبانه همت کردن و بازش کردن نزاشتن درش بسته بمونه!حالا استادیوم و سینما و کافه و کنسرت تو کل دنیا تعطیل شدن چون محل تجمع بودن و به قول شما بخاطر احتمال شیوع بسیار بالاش هست.
      … را نمیبینی مگر در افراط و تفریط.
      الانم دوتا خودرو ساز جوری جلو میرن که یهو به دیوار بتنی بخورن و کله شن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Sina Barca

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (2427 ديدگاه)

        البته بهتره درباره دوره ی کومون ۱۴ روزه بهتره گفت که آبله مرغان میتونه تا ۲۱ روز پنهانی در بدن باشه. البته به نظرم برای قرنطینه کردن خیلی دیر شده و مقصر چین هست که نتونست جلوش رو بگیره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. MAHDI

          ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          میدونید منشع ویروس کرونا آمریکا بود نه چین!!!!!
          یعنی اولین بیماران مبتلا به کرونا آمریکایی ها بودن!!!
          این در حالی هستش که تعدادی از مقامات آمریکایی این مسئله رو تایید کردن.
          تا جایی که دیوید ردفیلد مدیرمرکز کنترل و پیشگیری آمریکا این موضوع رو در توضیحاتش تا یه حدی تایید کرده!!!!
          اما آمریکا مرگ هایی ناشی از کووید 19 رو به اسم آنفلوانزا جا زد.و همینطور تحلیل گرانی در روزنامه گاردین گفتن: آمریکا در نهایت این راپذیرفته که در میان افرادی که در اثر آنفلوانزا جان باختن مواردی از کرونا ویروس هم وجود داشته.
          ((از سال 2017 تا 2018 تعداد 45 میلیون نفر آمریکاییببه آنفلوانزا مبتلا شدن که از این تعداد 61 هزار نفر کشته شدن، این آمار در سال های 2014 تا 2015 برای کشته شده ها به 51 هزار نفر رسیده بود.و البته در سال 2019 هم تعداد19 میلیون آمریکایی مبتلا به آنفلوانزا شدن که از این تعداد حدود 10 هزار نفر کشته شدن.))

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. هامون

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2 ديدگاه)

    چرا تصاویر ۱۵ سال پیش رو گذاشتین ؟ ۴۵۸ ، کالیفرنیا و ۵۹۹ داره تولید میشه !!! تو اینترنت یه گوگل کنی راحت عکسهای به روز تری میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا