فراری

همکاری فراری با آرمانی برای تولید البسه لوکس

فراری به دنبال تبدیل شدن به یک برند لوکس کاملاً متمایز و سطح بالاست و به همین منظور تصمیم به همکاری با شرکت آرمانی، دیگر کمپانی مشهور ایتالیایی گرفته است.


مارانللویی ها می‌گویند محصولات جدید این برند طی ۷ تا ۱۰ سال آینده حدود ۱۰ درصد از درآمدهای پیش از مالیاتی را تشکیل خواهند داد. به این ترتیب وسایل جانبی‌ای همچون عینک آفتابی هم‌اکنون می‌توانند قیمت‌های بالاتری داشته باشند.


مدیر شرکت فراری در خلال کنفرانسی که برگزار شده گفته است:

درآمدهای کنونی ما کاملاً مبسوط هستند و البته خطر خدشه‌دار شدن هویت بسیار بالای برندمان وجود دارد.

فراری در مورد بسیاری به فروشگاه‌های موجود در فرودگاه‌ها و هایپرمارکت ها برای فروش محصولاتی همچون پیراهن و تی‌شرت و کیف‌ها با قیمت‌های نسبتاً معقولی تکیه داشته است. البته واضح است که ساعت‌های ۱۵۰ دلاری و کلاه‌های ۳۰ دلاری دیگر جلب‌توجه نمی‌کنند.


مدیرعامل این برند محبوب ایتالیایی اضافه کرده است:

ما توافقنامه‌های صدور مجوز خود را تا ۵۰ درصد کاهش خواهیم داد. ما همچنین حدود ۳۰ درصد از محصولات خود در بخش‌های مختلف را حذف خواهیم کرد.

استراتژی جدید آرمانی نیز تمرکز دوباره روی محصولات سطح بالا به منظور ایجاد تصویری لوکس از خود بوده و به همین خاطر برخی محصولات و فروشگاه‌های رده میانی را تعطیل کرده و محصولات مد روز را با برند متمایزی تولید خواهد کرد.

حتی اگر فراری قیمت محصولات و البسه‌ی خود را به‌طور قابل‌توجهی نیز افزایش دهد مصرف‌کنندگان مشکلی با خریدن کیف‌دستی یا ساعت‌هایی با بهای بالاتر از هزار یورو هم نخواهند داشت. همچنین شرکت‌هایی مثل مک لارن قبلاً همین روش را امتحان کرده و عینک آفتابی‌های بسیار گران‌بها با قیمت ۲ هزار دلاری را به فروش می‌رساند و واضح است که فراری نیز به دنبال کسب سهم از این بازار است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. گودیگ

    ۱۸ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (14 ديدگاه)

    آرمانی اشتباهه، درستش ارمنی هست.
    مسیحیان ارمنی این برند رو زدند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۲۲ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      اینو هم ایتالیایی ها و هم انگلیسی زبان ها یه جور تلفظ میکنن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ایمان

    ۱۸ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    همین الآن هم برندی متمایز و سطح بالاست
    لطفاً از دو ثبت اختراع جدید فراری هم مطلب بزارین

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا