فراری

پیشرانه فراری لافراری فقط ۲۸۵ هزار دلار!

فکر می‌کنید یک مزدا میاتا با پیشرانه داج وایپر خودرویی جذاب خواهد بود؟ خب پیشرانه این فراری لافراری ۲۰۱۷ می‌تواند یکی از فوق‌العاده‌ترین قلب‌های آهنینی باشد که در دل خودروی شما قرار می‌گیرد.


این پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۳ لیتری تنفس طبیعی لافراری که اخیراً در eBay برای فروش گذاشته شده ظاهراً تنها ۳۲ کیلومتر کار کرده و قیمت نجومی ۲۸۵ هزار دلاری برای آن تعیین شده است. با این پول قطعاً می‌توان پیشرانه‌ای قوی‌تر دست و پا کرد اما یقیناً از نظر صدای تولیدی کمتر پیشرانه‌ای خواهد توانست طنین جذاب یک فراری را داشته باشد.


جزئیات بسیار کمی از این پیشرانه در آگهی فروش ذکر شده بنابراین نمی‌توان فهمید که چرا این قلب آهنین در سینه هیچ لافراری ای نمی‌تپد. یک احتمال این است که پیشرانه از یک مدل تصادفی خارج شده است.


جدای از حدس و گمان ما، به احتمال زیاد کلکسیونرهایی وجود دارند که بخواهند این پیشرانه را خریداری کنند و به عنوان جایگزین برای لافراری خود نگه داشته و یا اینکه از آن یک میز قهوه‌خوری بسازند!

فراری لافراری آپرتا

برچسب ها

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه

  1. VIPER

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1987 ديدگاه)

    اینو حیفه بخوای رو یه ماشین از برند دیگه سوار کرد
    با حد اقل رو یه ماشینی سوار شه که. حد اقل موتور اصلیش۵۰۰ اسب باشه وماشین قوی به حساب بیاد
    در این صورت پیشرانه فراری جایگزین شه

    1. Reza.m

      ۱۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (207 ديدگاه)

      اینو باس رو ۴۸۸ سوار کرد…

      1. Meysam..LaFerrari

        ۱۷ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (581 ديدگاه)

        هر انجین مختص شاسی خاصی طراحی میشه این انجین V12 فراری بزرگه و شاسی ۴۸۸ باید بازطراحی بشه تا بشه این انجین رو روش نصب کرد. به همین راحتی که نیست.

        این انجین رو روی ۴۸۸ نصب کنی بدون اصلاح شاسی توازن وزن و دینامیک و همه چیز ماسین به هم خواهد خورد.

      2. Meysam..LaFerrari

        ۱۷ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (581 ديدگاه)

        هر شاسی مختص انجین خاصی طراحی میشه این انجین V12 فراری بزرگ تر و سنگین تره و شاسی ۴۸۸ باید بازطراحی بشه تا بشه این انجین رو روش نصب کرد. به همین راحتی که نیست.

        این انجین رو روی ۴۸۸ نصب کنی بدون اصلاح شاسی (که خیلی هم دردسر داره) توازن وزن و دینامیک و همه چیز ماشین به هم خواهد خورد.

  2. Auto Biography

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (95 ديدگاه)

    این روی هر پلتفرم وساختاری جواب نمی ده
    اینقدر قوی هست که اگر بخوای یک دفعه ای گاز بدی شاسی ماشین جا می خوره

  3. کارل شلبی

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    اهدای عضو بین ماشینا?

    1. Abbas_us.c

      ۱۸ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (269 ديدگاه)

      نه داداش اینطوری هویت کمپانی از بین میره،اصالتش زیره سوال میره.هر کمپانی از موتورای خودش استفاده کنه بهتره. مگر در مواقع ای که میخوای یه حرفه هایی مثه دریفت و.ِ..به طور جدی دنبال کنی اونم برای پرفورمنس بهتر دیگه ناچار به سواپ کردن میشن

  4. محمد حسین

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (410 ديدگاه)

    یکی اینو بخره بذاره روی میتسوبیشی میراژ !!
    اونوقت میشه میتسوبیشی ویراژ

    1. ایمان

      ۱۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (2351 ديدگاه)

      ???? ???? ????

  5. Ferrari

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1501 ديدگاه)

    اینکه این قلب اهنی تو سینه هیچ لافراری نیست ناراحت کنندست

  6. حسین

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2206 ديدگاه)

    پراید موتور وسط با قلب لافراری?

  7. Love Cars

    ۱۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (165 ديدگاه)

    این انجین مثل یه اثر هنریه و باید یه جا بذاریو روشنش کنی و به صدای دلنشینش گوش کنی.

  8. Abbas_us.c

    ۱۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (269 ديدگاه)

    اینو بخوای سواپ کنی رو یه خودروی دیگه حتما باید یسری هزینه ها هم پرداخت کنی.
    میشه با همین پول یه فراری خرید.خیلی هم ساده و راحت بدون هیچ دردسری

  9. aura

    ۱۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (45 ديدگاه)

    اقا بچه باید تو بغل مادر خودش باشه
    قربون اون شکلت که چرخت میارزه به کل شرکت مک لارن
    نکنین ناموسا نکنین ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
X