فورد

افزایش تولید فورد اکسپدیشن و لینکلن نویگیتور به خاطر تقاضای زیاد

شاسی بلندها طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند و صنعت خودرو نیز همگام با این روند به دنبال افزایش تولید شاسی بلندها و کراس اوورهاست.


برای مثال فورد را در نظر بگیرید که اخیراً اعلام کرده تولید بزرگ‌ترین شاسی بلندهای خود یعنی اکسپدیشن و لینکلن نویگیتور را برای دومین بار افزایش خواهد داد. با آغاز تابستان سال جاری میلادی، تأسیسات کنتاکی و لوئیس ویل تولید دو شاسی‌بلند فول سایز یاد شده را ۲۰ درصد افزایش خواهند داد.


برای افزایش تولید این خودروها ۵۵۰ نفر استخدام خواهند شد. فورد اکسپدیشن سال پیش افزایش فروش ۳۵ درصدی را ثبت کرد. همچنین متوسط قیمت معامله‌ی شده‌ی این خودرو با افزایش ۱۱۷۰۰ دلاری به رقم قابل‌توجه ۶۲۷۰۰ دلاری رسیده که دلیل اصلی آن خرید مدل‌های صفرکیلومتر و گران‌تر است.


اما فروش لینکلن نویگیتور در سال ۲۰۱۸ نیز با افزایش ۷۰ درصدی به ۱۷۸۳۹ دستگاه رسیده است. دلیل اصلی این افزایش فروش قابل‌توجه عرضه‌ی نسل جدید نویگیتور به عنوان مدل سال ۲۰۱۸ بوده است. این خودرو از سال ۲۰۰۷ تاکنون بهترین فروش سالانه را بر جای گذاشته است.


معاون رئیس فورد آمریکا گفته است:

تاسیسات کنتاکی فورد تولید کننده‌ی موفق‌ترین خودروهای فورد و لینکلن است. پس از مشاهده‌ی افزایش دامنه‌دار تقاضای خریداران برای اکسپدیشن و نویگیتور، ما تولید این خودروها را برای دومین بار افزایش می‌دهیم.

فورد برای افزایش تولید این خودروها اقدام به افزایش سرعت خط تولید خواهد کرد و شیفت‌های کاری بیشتری ایجاد خواهد نمود. جدای از خلق ۵۵۰ شغل جدید، فورد همین میزان شغل را نیز در تاسیسات لوئیس ویل ایجاد خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Ali.usa

    ۵ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (335 ديدگاه)

    نوش جووونش
    واقعا حقش
    فورد خیلی خوب کار کرده در چند سال اخیر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Elmiraj

    ۵ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (3099 ديدگاه)

    ناویگیتور ۷۰ درصد افزایش فروش داشته …!!!
    اکسپدیشن هم ۳۵ درصد …!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۵ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (10179 ديدگاه)

      دوستان ، اگر مسیرتون به شهر دوبی خورد ، حتماً به نمایندگی فورد و لینکلن که در یک مجموعه هستند و نزدیک دوبی مال ، سر بزنید ، تا متوجه این بشین که در قبال مبلغ پرداختی ، خیلی بیش از اندازه چوب ، چرم و کیفیت تحویل میگیرین .
      بخصوص لینکلن کانتیننتال و سپس نویگیتور جدید که دیوانه کنندست ، دیزاین داخلیشون ، آدم را یاد اون دورانی میندازه که از صندلیهای مبل گونه برخوردار بودند و دوست داشتی روی این صندلیها لَم بدی و از رانندگی لذت ببری .

      این را هم بگم که اگر رفتین ، چون ما همه عاشقان خودرو هستیم ،در این خیابان که آخر نداره و آسمان خراشها اونجا را احاطه کردند ، نهایت لذت را از مجموعه نمایندگیها و نمایشگاهای شخصی با تمام اعجوبه های خودرویی از کوچک تا بزرگ میبرید .، حتماً برین ، مطمئناً نهایت لذت رو میبرین ، بخصوص سوپراسپرتها که اینقدر زیاده که از چشم میوفتن و عادی به نظر میان .
      اگر خواستین قطعه ای برای ماشین وارداتی تون بخرین هم ، برین خیابان نایف ، تقزیباً تو مایه های خیابان شوش و چراغ برق تهران خودمونه و بیشتر فروشنده هاشون هم از بچه های گُل شیراز و بندرعباس هستند که راحت با زبان فارسی شما را راهنمایی میکنند .

      اگر دوستان تجربه ای از سفرها و قطعاتی که در ایران گیر نماد بگذارند تا بقیه بهتر راهنمایی بشن و در این دوران سخت ، کلاه سرشون نره .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. amir

      ۵ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (1286 ديدگاه)

      دلیل افزایش تقاضا برای ناوگیتور رو در کامنت بعدی به عنوان لینک برای دوستان میزارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. amir

        ۵ فروردین ۱۳۹۸
        سوابق: (1286 ديدگاه)

        http://uupload.ir/files/wcpq_redline_reviews_bip2bribn3p_.jpg
        زیبا تر و با کیفیت تر از این مشتری امریکایی چی میخواد دیگه

        موافقم 0
        مخالفم 1
  3. حمید

    ۵ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    نویگیتور حرف نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا