فورد

افشای تصاویری از نسخهٔ اصلی فورد برانکو

بعدازاینکه دیروز تصاویری از نسخه کوچک‌تر فورد برانکو اسپرت به بیرون درز کرد، حالا تصاویری از نسخهٔ اصلی این اس‌یووی آمریکایی هم افشا شده است. بااین‌حال دلایلی وجود دارد که موجب تردید در صحت این تصویر می‌شود. تصویر اول یک برانکوی چهاردر را در مکانی که به نظر می‌رسد کارخانه باشد نشان می‌دهد. دلیل اول برای تردید در صحت این تصویر، انتشار هم‌زمان آن با افشای تصاویر برانکو اسپرت است؛ اما دلیل مهم‌تر، کیفیت بسیار پایین تصویر است زیرا این روزها تقریباً همهٔ گوشی‌های هوشمند توانایی گرفتن تصاویری بسیار باکیفیت‌تر از این را دارند و از سوی دیگر، با تار کردن تصویر راحت‌تر می‌توان یک رندر را به‌عنوان تصویری واقعی جا زد.

صرف‌نظر از این تردیدها، این تصویر همان چیزی را نشان می‌دهد که از برانکو مدل ۲۰۲۱ انتظار داریم. ازجملهٔ ویژگی‌های قابل‌توجه خودروی موجود در این تصویر می‌توان به جلوپنجره‌ای با نوشتهٔ BRONCO و چراغ‌های جلوی LED اشاره کرد که مشابه آن‌ها را در برانکو اسپرت هم دیده‌ایم. همچنین در سپر آفرودی خودرو هم دو قلاب بکسل به چشم می‌خورد. بچه گلگیرهای برجسته و رینگ‌های کوچک که با لاستیک‌های آفرود پیچیده شده‌اند هم از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این ماشین هستند درحالی‌که خط شانهٔ زاویه‌دار نیز برانکوی قدیمی را به یاد می‌آورد. برای برانکو هم مثل جیپ رانگلر سقف قابل جدا کردن ارائه می‌شود و درب صندوق بار آن نیز به‌صورت افقی باز می‌شود.

تصویر دوم که یک برانکوی دودر را نشان می‌دهد اما قانع‌کننده‌تر بوده و احتمال واقعی بودن آن بیشتر است. با توجه به این تصویر، در نسخهٔ دودر برانکو بسیاری از ویژگی‌های ظاهری نسخهٔ چهاردر حفظ شده و صرفاً دو درب و مقداری از فاصلهٔ محوری آن کم شده اما پنجرهٔ جانبی آن کشیده‌تر است. هرچند به‌طور قطعی نمی‌توان صحت این تصاویر را تأیید کرد اما افراد مطلعی آن‌ها را کاملاً واقعی می‌دانند. البته گفته شده این تصاویر احتمالاً متعلق به نمونه‌های پیش‌تولید برانکو است و بنابراین ممکن است نسخهٔ تولیدی تغییراتی جزئی داشته باشد.

از تصاویر که بگذریم، انتظار می‌رود برانکوی جدید در سال ۲۰۲۱ با دو پیشرانهٔ مختلف به بازار عرضه شود. موتور پایه می‌تواند نمونهٔ ۲.۳ لیتری چهار سیلندر اکوبوست فورد با ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور باشد درحالی‌که احتمالاً نمونهٔ قوی‌تر ۲.۷ لیتری V6 اکوبوست با ۳۲۵ اسب بخار قدرت و ۵۴۲ نیوتن متر گشتاور هم به‌صورت سفارشی ارائه خواهد شد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. ali (chevy nova)

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    سلطان افرود
    خدای مکانهای کوهستانی و پرشیب
    رقیب شایسته رانگلر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Hadi

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    خیلی عالیه ?
    قطعا این نسل هم مانند نسل های قبل موفق خواهد بود…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Elmiraj

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (3114 ديدگاه)

    از این طرف برانکو داره رانگلر را به چالش می‌کشه….
    .
    در طرفی دیگر هم این RAM Rebel TRX جدید هست که داره رپتور را به چالش می‌کشه…!!! یک غول آفرود تمام عیار با موتور ۷۰۷ اسب بخاری هلکت…!!!
    .
    .
    بزودی جنگ شدیدی بین فورد و کرایسلر آغاز میشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. moh

      ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (1 ديدگاه)

      چقدر کامنتهای مفید و عالی میزارید خیلی کپجکاو شدم بدونم شما خانمی یا آقا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. آرین

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (444 ديدگاه)

    از رانگلر جذاب تره برام

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (615 ديدگاه)

    منتظرشم هرچه زودتر بیاد بیرون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا