فورد

تخفیف‌های قابل‌توجه برای فورد F-150 مدل 2019

اگر ساکن ایالات متحده بوده و به دنبال خرید یک فورد F-150 جدید هستید بنابراین زمان این کار فرا رسیده چراکه فورد تخفیف‌های جدیدی را برای پرفروش‌ترین پیکاپ خود در نظر گرفته است.


بزرگ‌ترین تخفیف موردنظر برای خریداران مدل XLT با پکیج ۳۰۲A سفارشی در نظر گرفته شده چراکه خود این پکیج ۴۳۴۵ دلار قیمت دارد. این پکیج شامل مواردی همچون صندلی‌های برقی با تنظیم در ۱۰ جهت، آینه عقب با تیره شوندگی خودکار، استارت از راه دور پیشرانه و تریم کروم بدنه می‌باشد. بسته به محل زندگی، مشتریان می‌توانند تخفیف ۵۷۵۰ دلاری و ۷۵۰ دلار جایزه‌ی نقدی فورد را دریافت کنند که مجموع آن به ۶۵۰۰ دلار می‌رسد.


همچنین مدل‌های XLT فاقد این پکیج هم با تخفیف عرضه می‌شوند. خریداران می‌توانند تا ۴۷۵۰ دلار تخفیف را برای خرید این مدل دریافت کنند.


مدل‌های فول تر همچون لاریات، پلاتینیم و لیمیتد نیز با حداکثر تخفیف‌های ۲۷۵۰ دلاری عرضه می‌شوند. فورد هم‌اکنون نتایج مالی سه‌ماهه اخیر خود را اعلام کرده و گفته که فروش مدل‌های F-150 به همراه سوپردیوتی کاهش یافته است. بنا به گزارش این خودروساز آمریکایی، در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۹ شاهد فروش ۲۳۷۸۷ دستگاه سری F بوده‌ایم که افت ۱.۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش را نشان می‌دهد. فروش این خودرو تا ماه جولای برابر با ۴۴۸۳۹۸ دستگاه بوده که حاکی از افت ۰.۶ درصدی است.


با افت ناچیز فروش، به نظر نمی‌رسد که سری F تاج پادشاهی فروش در بازار آمریکا را از دست دهد. این مشوق‌های خرید شاید حتی باعث شوند فروش این خودرو نسبت به سال ۲۰۱۸ افزایش هم پیدا کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. (ali (chevy nova

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (6807 ديدگاه)

    لذت میبره ادم از این همه جلال و شکوه این وانت
    الکی نیستش که 44 ساله پرفروش ترین ماشین امریکا و دومین ماشین پرفروش سال 2017 جهان و اولین ماشین پرفروش جهان در نیمه 2018 میلادی شد
    این وانت اونقدر خوبه که سال 2018 با فروش بیش از 900/000 دستگاه در سال 2018 در امریکا رکوردی تاریخی به جا گذاشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. power active

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (171 ديدگاه)

    زندگی مال اوناست …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ایلیا

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (731 ديدگاه)

    بهترین فرصت برای net که پیکاب مورد علاقش رو بدست بیاره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا