فورد

افزایش میزان تولید برانکو فرست ادیشن به 7 هزار دستگاه

نمونه‌های بیشتری از فورد برانکو فرست ادیشن ۲۰۲۱ تولید خواهد شد اما شاید برای سفارش این مدل‌ها کمی دیر شده باشد. فورد در حال افزایش سقف تولید این خودرو به ۷ هزار دستگاه می‌باشد. البته در ایمیلی که این خودروساز به مشتریان فرستاده آمده که خودروهای اضافی هم قبلاً رزرو شده‌اند. قبلاً قرار بود ۳۵۰۰ دستگاه از برانکو فرست ادیشن ۲۰۲۱ تولید شود که همه آن‌ها در عرض چند ساعت رزرو شدند.

سخنگوی فورد گفته است:

به دلیل تقاضای بالا و غافلگیر کننده ما سقف تولید مدل‌های فرست ادیشن را به ۷ هزار دستگاه افزایش دادیم. رزرو مدل‌های ۲ و ۴ درب از این برانکوی سفارشی قبلاً به پایان رسیده است.

برخی از اعضای فروم های برانکو از این تصمیم فورد راضی نیستند. با دو برابر شدن تعداد تولید این خودرو، برخی افراد حس می‌کنند ارزش برانکو فرست ادیشن پایین خواهد آمد.

قیمت این خودرو از ۵۹,۳۰۵ دلار برای مدل دو درب و ۶۳,۵۰۰ دلار برای مدل چهار درب شروع می‌شود. برانکو فرست ادیشن از تجهیزات استاندارد زیادی سود می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به پکیج‌های لوکس و ساسکوچ اشاره کرد. در این پکیج‌ها مواردی همچون صندلی‌های چرمی و گرم شونده، سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن و صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی به چشم می‌خورند.

این خودرو فقط با پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۷ لیتری توئین توربویی که قدرت ۳۱۰ اسبی و گشتاور ۵۴۲ نیوتون متری دارد عرضه خواهد شد. تنها گیربکس در دسترس نیز از نوع ۱۰ سرعته اتوماتیک خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. - A M I R -

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (728 ديدگاه)

    با این طراحی فوق العاده جذاب با تم کلاسیک و قیمت نسبتا مناسب انتظاری جز این نمیرفت. ای کاش دیفندر جدیدم به نسخه کلاسیک خودش وفادارتر میموند و طراحیش تا این حد مدرن نمیشد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Mahdi

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (96 ديدگاه)

    فورد داره باز داستان gt رو شروع میکنه اول میگه این تعداد بعد افزایش میده، نمیدونم کاره درستی هست یا نه چون هر شرکت برای خودش استراتژی خودش رو داره، ولی اونای که ذوغ کرده بودن سود میکنن همش شدش پر………

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رامین

      ۲ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (919 ديدگاه)

      شما دیدگاه سرمایه داری از رو ماشین کنار بزار مگه ایرانه یارو با خرید و فروش ماشین پول در بیاره. فک کنم این کاره ای.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. رامین

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    می خوان شعار هر آمریکایی یه برانکو عملی کنن :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Solid Snake

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (71 ديدگاه)

    هر چی برانکو بگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. AMG///

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    ماشین جالبیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا