فوردلامبورگینی

چالش هیجان‌انگیز فورد GT و لامبورگینی آونتادور

با نگاهی به برگه مشخصات فنی شاید بتوان گفت این یک درگ بسیار رقابتی و نزدیک بین دو سوپرکاری خواهد بود که متفاوت‌تر از این نمی‌توانند باشند.


لامبورگینی آونتادور از یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۷۰۰ اسب بخار و گشتاور ۶۹۰ نیوتون متر استفاده می‌کند. این قدرت زیاد باعث می‌شود سوپرکار ایتالیایی‌ها تنها در عرض ۲.۹ ثانیه از سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و مرز سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت را درنوردد.


در طرف دیگر یک جانور بسیار متفاوت با نام فورد GT قرار دارد. قطعاً هر دو سوپرکار به مالکانی با جیپ پرپول می‌رسند و فورد نیز با قوای محرکه‌ی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربو در مصاف حضور دارد. این پیشرانه قدرت ۶۵۶ اسبی و گشتاور ۷۴۵ نیوتون متری تولید می‌کند.


پیش از برگزاری مسابقه، فورد GT یک رکورد بسیار خوب در مسافت ۴۰۰ متر ثبت می‌کند. داده‌ها نشان می‌دهند مسافت یاد شده تنها ۱۰.۸۹ ثانیه و با سرعت ۲۱۲.۹ کیلومتر در ساعت طی می‌شود. فورد GT شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۱۱ ثانیه‌ای داشته و در ۶.۴۲ ثانیه از سکون به سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. برای رسیدن از سرعت ۹۶ به ۲۰۹ کیلومتر در ساعت نیز تنها به ۷.۲ ثانیه زمان نیاز است.

خب فورد در خط مستقیم فوق‌العاده سریع است و تقریباً در بحث شتاب با لامبورگینی برابری می‌کند؛ اما همه‌چیز در کف خط درگ مشخص می‌شود! ویدئو را تماشا بفرمایید…

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۷ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۳۰ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    همون شکلی که انتظار داشتم
    درگ تایمز معتبرترین درگ هارو انجام میده
    فورد جی تی و لامبو خیلی نزدیک به هم هستش رکورد هاشون
    جی تی کمی فقط بهتر هستش که از نظر بنده زیاد هم مهم نیست
    فقط موندم اونایی که همش میگفتن جی تی هیچی نیست فلان الان چی دارن بگن

    موافقم 7
    مخالفم 0
    1. M

      ۳۰ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      الانم میگم جی تی هیچی نیست !
      ماشین 2012 رو زدن اونم با ده ها هزار دلار سرمایه بیشتر چیزی بودن به حساب میاد ؟
      هر وقت تونست روش شد جرات کرد جلو SVJ سرشو بالا بگیره من قبولش دارم

      موافقم 2
      مخالفم 14
      1. Elmiraj

        ۳۰ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (3099 ديدگاه)

        M@
        آونتادور svj در حالی فقط ۴ کیلوگرم از فورد GT سنگین تره در مقابل 123 اسب بخار از GT قوی تره ….!!!!!!
        می خوای بازم شکست بخوره …؟!؟!؟!
        .
        .
        اتفاقاً تنها مدلی از لامبورگینی که نسبت قدرت به وزن برابری با فورد GT داره همین اونتادور پایه هست .

        موافقم 7
        مخالفم 0
    2. Москвич

      ۳۰ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (29 ديدگاه)

      بالای ١٠ بار قبلا گفته بودی درگ تایمز غیرقابل اطمینانه! حالا اینکه الان حرفتو کاملا عوض کردی به کنار ولی این درگ اونتادور sv رو میطلبید تا اون موقع قضیه مشخص میشد
      بالاخره باید با درگ بین قدرتمند ترین نسخه ماشین امریکایی و ضعیف ترین نسخه یه مدل أروپایی شاد بشین!
      مثل دیمن که با اونتادور مدل پایه درگ گذاشت! ولی همچنان برای جلوگیری از فاجعه درگ مقابل ام۵ کامپتیشن ( که دقیقا حکم ١١ سپتامبر رو واس صنعت خودروسازی امریکا داشت) از درگ با نسخه های فول امتناع میکنن!

      موافقم 0
      مخالفم 10
      1. Elmiraj

        ۳۰ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (3099 ديدگاه)

        اعداد و ارقام دیمن ( شتاب ۲.۳ ثانیه ای و تایم یک چهارم مایل ۹.۶ ثانیه‌ای ) توسط مجله ماشین تخت گاز « یکی از با سابقه ترین و معتبر ترین مجله های ماشین دنیا » مورد تایید و تست قرار گرفته و از دیمن به عنوان سریعترین ماشین جهان در یک چهارم مایل یاد شده …….
        .
        اونوقت شماها دلتون به یک درگ نامعتبر خوشه و خنده دار تر این که میگید M5 از دیمن سریعتره………………!!!!!!!!!!!!!!

        موافقم 9
        مخالفم 0
        1. Москвич

          ۳۰ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (29 ديدگاه)

          اون شتاب ٢/٣ که با هزار تا شرایط خاص ایجاد میشه! بنزین مخصوص و اسفالت مخصوص و لاستیک مخصوص و خلاصه همه چیز مخصوص! وقتی فراری میگه شتاب ۴٨٨ پیستا ٢/٨ هست یعنی تو شرایط عادی! همچنین باقی برند ها!

          اصلا تو بگو شتابش ١/٣ هست،چه فایده که از مک لارن ٧٢٠ باخت! چه فایذه که از ماشین سدان اونم با ٢٠٠ اسب بخار بیشتر باخت حتی تو پیست! تا صد سال دیگه میتونی بگی اون درگ ها نامعتبر هستن ولی همه دنیا دیدنشون و قبول کردن،تو هم دلت رو به شتاب ٢/٣ خوش کن که اصلا به کارش نیومده تو درگ :(

          هر وقت هم فکر کردی ام۵ کامپتیشن از دیمن سریعتر نیست باز برو اون کلیپ رو که همین پدال هم گذاشتش ببین :) ما نمیگیم،فیلم درگ کاملا معتبر میگه که ام۵ کامپتیشن سریعتره
          حقیقت تلخه
          فراری ۴٨٨ پیستا و لامبو اونتادور svj و پورشه ٩١١ توربو اس هم هستن که البته وقتی حتی ام۵ زد دیمن رو،اونا که دیگه حتما میزننش!

          موافقم 1
          مخالفم 5
        2. کوروش

          ۳۰ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (1125 ديدگاه)

          ما چیزی که دیدیم رو گفتیم خنده دار توهم خوب بودن ماشین ساخت امریکاست که الان فقط چین باعث باقی ماندن خودرو های امریکایی هست وگرنه توی دنیا کسی M5 را ول نمی کنه یک ادعا را بدون صندلی عقب بخرد

          موافقم 0
          مخالفم 7
      2. Mohammad

        ۳۰ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (1430 ديدگاه)

        آرمان من موندم این تشبیه های عجیب غریب رو از کجا میاری ( حکم ١١ سپتامبر رو واس صنعت خودروسازی امریکا داشت ) واقعا داداش کوچیکه من که یه نوجوان دبیرستانیه همچین حرف هایی نمیزنه
        پر افتخار ترین صنعت خودروسازی دنیا رو با یه درگ خیابونی بین ام پنج و دیمن رو زیر سوال میبری
        واقعا اصلا دلم نمیخواد همچین کامنت هایی بزارم ولی با این حرف هات کنترل خودمو از دست میدم

        موافقم 5
        مخالفم 0
        1. Elmiraj

          ۱ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (3099 ديدگاه)

          Mohammad@
          همین که از تخت گاز حرف زدم بهشون فشار اومد و شروع کردن به ….گویی !!!
          .
          بزار دلیل ، منطق و مدرک ما MotorTrend ، Car and drive و Top Gear باشه و اینا هم از ناچاری به کلیپ های زپرتی یوتوب رجوع کنن …..

          موافقم 4
          مخالفم 0
      3. Ali

        ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (77 ديدگاه)

        آخه دیمون در سوخت معمولی قدرت ۸۰۸ اسب بخار تولید می‌کنه ، آخه بابا لامصب باز هم از M5 قدرتش بیشتر هستش .
        اصلا دیمون و دیمون ۱۷۰ سریع ترین و قوی ترین خودرو ی تولید انبوه جهان و سریع ترین خودرو ها در یک چهارم هستند .

        موافقم 3
        مخالفم 0
    3. Reza

      ۳۰ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (5337 ديدگاه)

      محمد آتیش بازی جدید وایپر رو دیدی؟ خخ

      https://www.aparat.com/v/g0tBT

      موافقم 0
      مخالفم 5
  2. Reza

    ۳۰ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (5337 ديدگاه)

    نبرد بین تنفس طبیعی و توربو چارجر.
    اونتادور 2012 در مقابل قوی ترین نسخه Ford GT.

    موافقم 1
    مخالفم 4
    1. Reza

      ۳۰ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (5337 ديدگاه)

      البته لازم به ذکره اینم بگم با توجه به اینکه تاپ اسپید اونتادور 2012 هست 370 کیلومتر هست، اگه درگ ادامه پیدا میکرد اونتادور به راحتی از GT پیشی میگرفت .
      اینم بگم مصرف سوخت فورد جی تی 21 لیتر هستش.

      https://m.youtube.com/watch?v=yxt7WCPeP7Q

      موافقم 0
      مخالفم 6
  3. Elmiraj

    ۳۰ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (3099 ديدگاه)

    لامبورگینی رقیب فراری هم نمی شه چه برسه به یک جانور فراری کُش …….!!!!!!!!
    .
    .
    با این که هر دو به ازای هر اسب بخار دقیقا ۲.۳۹ کیلوگرم وزن داشتن ولی بُرد GT در تمامی راند ها قابل پیش‌بینی بود ….!!!
    چون GT همیشه یک GT یه…

    موافقم 5
    مخالفم 0
    1. Reza

      ۳۰ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (5337 ديدگاه)

      فورد فراری کش خخخخخ

      حرف هایی میزنی ها ???
      یعنی منتظرم میشم طرفداران گلادیاتور ایتالیایی بیان و جوابتو بدن

      موافقم 0
      مخالفم 6
      1. Ferrari

        ۳۰ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (1883 ديدگاه)

        گلادیاتور ایتالیایی رو خوب اومدی

        موافقم 0
        مخالفم 5
    2. M

      ۳۰ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      با مزه بود
      بازم از این شوخیا رسید به ذهنت بگو شاد شیم
      فورد هیچوقت به گرد پای فراری نرسیده یه بار یه سالی یه مسابقه ای برنده شده
      اینو دلیل برتری کل فورد بر کل فراری میدونی؟
      دوما مگه همین شما آمریکایی بازا دم از قیمت نمیزنین خب الان میدونی این جی تی چقدر گرون تره ؟
      سوما رقیب هم قیمت و تازه نفس لامبورگینی واسه جی تی SVJ هست که هم تو پیست هم تو درگ این آقازاده لوس و به درد نخور رو (آقا همون جی تی بزرگ هست )همچین محو کنه نفهمه چی شد!!!
      فورد در سوپر اسپرت سازی هیچوقت نزدیک این دو تا ایتالیایی نبوده مخصوصا فراری که جز مقدسات ماشین بازاس

      موافقم 0
      مخالفم 2
      1. Elmiraj

        ۳۰ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (3099 ديدگاه)

        رضا و M @
        من خودم فراری رو بی رقیب و بهترین اسپرت ساز جهان می دونم ، ولی شکست چهار سال پشت سر هم فراری مقابل GT چیزیه که در تاریخ لمانز ثبت شده و با تعصب من شما چیزی تغییر نمی کنه …….!!!

        موافقم 5
        مخالفم 0
        1. M

          ۳۰ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (2371 ديدگاه)

          اون جی تی زده چه دخلی به به این داره ؟

          موافقم 0
          مخالفم 2
      2. ساسان

        ۱ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (99 ديدگاه)

        دوست عزیز فورد جی تی خودروی فوق العاده ای. دلیل قیمت زیادش هم دست ساز بودن کامل و استفاده بسیار زیاد از فیبرکربن و همینطور فناوری های پیشرفته ای هست که توش به کار برده شده که پردازش اطلاعاتش از جنگده فوق پیشرفته F22 بیشتره هر کمپانی خودروساز دیگه ای جای فورد بود قیمت بالای 2 میلیون دلار براش میگذاشت و دلیل قیمت کمی که فورد با وجود این ویژگی ها برای فورد جی تی تعین کرده اینه که اولا کلا همه کمپانی های خودروسازی آمریکایی سود بسیار کمی رو بر روی هر خودرو قرار میدن و دوم اینکه بنا به گفته یکی از مقامات فورد صرفا دلیل ساختش برای موفقیتش توی پیست بوده نه سودش که همین کار رو هم کرد و توی مسابقات 24 ساعته لمانز سال 2016 مقام اول رو بدست آورد و باز هم فراری رو شکست داد همچون سلفش.

        موافقم 4
        مخالفم 0
    3. M

      ۳۰ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      آونتادور فقط به خاطر قدیمی بودن خورد از جی تی
      حتی 812 که یک گرند توره و نه سوپر اسپرت و ده ها هزار دلار ارزون تر از جی تی هست رو هم بیارن به راحتی میتونه جی تی رو لقمه کنه

      موافقم 0
      مخالفم 5
      1. Elmiraj

        ۳۰ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (3099 ديدگاه)

        M@
        آونتادور و 812 تو همین Drag Times لقمه کراس اور تسلا Model X شدن !!!!!!
        .
        دیگه نمی خواد فورد GT وارد میدان شه…

        موافقم 4
        مخالفم 0
        1. Москвич

          ۳۰ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (29 ديدگاه)

          اصلا برقی چه ربطی به بنزینی داره؟
          نکنه فکر کردی همین فورد جی تی میتونه تسلا مدل X رو بزنه؟
          برقی کلا فلسفش با بنزینی فرق داره و طبیعیه که بتونه از پس بنزینی های حدودا هم رده بر بیاد!
          اونتادور sv و ٨١٢ خیلی راحت میزنن فورد رو،درگ جی تی با مک لارن ٧٢٠ هست که با اختلاف خیلی فاحشی باخت! هم تو درگ هم رولینگ،۶٠٠ هزار دلار قیمتشه نه تو پیست تونست کاری بکنه نه تو درگ مستقیم از پس رقبا بر اومد،مگر اینکه ماشین سال ٢٠١٢ و مدل پایه رو بیارن واسش
          ۴٨٨ پیستا و ٩١١ توربو اس هم که نیازی به گفتن نداره نتیجه درگشون با فورد جی تی

          موافقم 0
          مخالفم 3
        2. M

          ۳۰ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (2371 ديدگاه)

          داداش شما بدیهیات رو هم عوض میکنی ؟
          812 به قول شما تو همین درگ تایمز که مدل ایکس رو لقمه کرد ! اینم لینکش مطلبش رو تو همین پدال گذاشتن :
          این درگ اونتادور اس و مدل X در مجله car wow :
          https://www.pedal.ir/تسلا/درگ-تسلا-مدل-x-لامبورگینی-آونتادور/
          اینم درگ 812 و مدل ایکس در مجله درگ تایمز تو دیجیاتو :https://digiato.com/article/2018/10/20/درگ-ریس-فراری-superfast-812-و-تسلا-xp100-d-تماشا-کنید/

          موافقم 0
          مخالفم 2
        3. M

          ۳۰ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (2371 ديدگاه)

          تو همین درگ تایمز مدل ایکس 812 رو زد ؟
          بهتر نیست یه دور دیگه بری فیلمشو ببینی تا بفهمی اون ماشین قرمز دو دره که پیروز شد شاسی بلند الکتریکی تسلا نبود فراری 812 بود که مدل ایکس رو شکست داد نه برعکس !

          موافقم 0
          مخالفم 2
        4. Ferrari

          ۱ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (1883 ديدگاه)

          نابغه ۸۱۲ تسلارو شکست داده اول اونتادور هم شکست داده

          موافقم 0
          مخالفم 2
    4. Reza

      ۳۰ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (5337 ديدگاه)

      تا اونجایی که من میدونم فراری و لامبورگینی نزدیک یک قرن هستش که دارن سوپراسپرت میسازن.
      اونوقت شما یه سوپراسپرت با چند تا توربو چارجر گنده یا همون دوپینگ با مصرف سوخت بوگاتی ویرون ساختین.
      بعدش خودتونو با این گلادیاتور ها مقایسه میکنین؟
      ? مواظب باشین زیر نعل های اسب سرکش و گاو نر وحشی کتلت نشین ?

      موافقم 0
      مخالفم 3
      1. PaRHaM

        ۱ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (741 ديدگاه)

        عمو جون
        اون زمانی ک کوروت داشت جشن 10 سالگی اش رو میگرفت و شورولت نسل دومش رو داشت عرضه میکرد
        و همینطور چهارمین سال پروژه موتور وسط شدنش رو پیش میبرد(تازه این بماند ک همون زمان جی ام روی ماشین خودران کار میکرد…)،
        تازه، ی کمپانی از ساختن تراکتور تغییر کاربری داد ب ساخت ماشین!
        اسمش هم که میدونی، لامبورگینیه?
        یعنی کل زمان حضور این برند ب عنوان ی شرکت ماشین سازی، 55 ساله (یعنی فقط از ی مدل! به اسم کوروت ده سال کمتر?دیگه خود برند ک بماند!) البته ممکنه شماها تراکتور رو سوپر اسپرت بدونین? ک خب این میشه از 1948 و 70 سال سابقه تراکتور ساختن??وایسا وایسا؛ ای بابا، حتی با ساخت تراکتور هم که به 100 نرسید؟!
        ولی بازم خوبه،آخه از نظر شماها از دستاورد های ساخت تراکتور خیلی میشه تو ساخت سوپر اسپرت استفاده کرد??
        Ford GT40 رو هم ک دیگه چیزی نگم در موردش

        موافقم 2
        مخالفم 0
      2. Elmiraj

        ۱ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (3099 ديدگاه)

        M و Ferrari @
        در درگ های Drag Times اونتادور و ۸۱۲ به زور ۰/۲ و ۰/۳ ثانیه بر Model X پیروز شدن!!!
        .
        یعنی به نظر شماها افتخار فراری و لامبورگینی اینه که با این اختلاف شرم آور بر یک کراس اور ۲.۵ تنی که بیش از ۹۰۰ کیلوگرم ازشون سنگین تره پیروز شن …!!!!
        .
        .
        شماها به این میگین پیروزی …؟!؟!؟!؟

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. M

          ۱ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (2371 ديدگاه)

          ههههههههههه
          وای خدا منطق اینو !
          داداش اگه بهش نگیم پیروزی حد اقل نمیگیم شکست ! تو گفتی 812 از مدل ایکس خورده !
          دوما جی تی از همین کراس اوور هم میخوره مطمئن باش
          سوما کراس اوور الکتریکی نه یه کراس اوور معمولی
          چهارما 0.2 ثانیه چیه یکم کمتر از یک ثانیه اختلاف بود

          موافقم 0
          مخالفم 1
    5. OMID

      ۳۰ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      #صنعتی و سنتی را با هم نزنیم
      اگه راست میگفتن با svj مینداختنش نه لابوی سال 2012
      اخی یه بار درگ بردید چه ذوق کردید
      اگه منظورت لمانزه اون خیلی وقت پیش بود
      اون فورد gt حتی یه قطعه مشترک با این نداره
      فورد gt که توسط هوراکان له شد تو همون دور صاعقه امریکا
      این که گلادیتوره 12 سیلندره
      رکورد نوربرگ رو یادت نره
      ضعیف ترین مدل لامبو رو بردید
      حتی پرفورمنته هم gt رو میبره
      اما متاسفانه اینجا اونتادور 2012 رو اوردن

      موافقم 0
      مخالفم 1
    6. Ferrari

      ۳۰ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1883 ديدگاه)

      دوست عزیز فراری هم سه بار فورد رو شکست داد سه سالی که فراری قهرمان شد فورد حتی به خط پایان هم نمیرسید و با یه بودجه کلان توستن از پس فراری بربیان اما درمجموع فراری با ۹قهرمانی سومین تیم پر افتخار این رقابتهاست با اینکه سالهاست تو بالاترین سطح لمانز حضور نداره.
      این درگ هم منصفانه نبود اونتادور دیگه خیلی قدیمیه انتظار داشتم حداقل با اونتادور اس رقابت کنه

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. SAEED Z

        ۱ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (481 ديدگاه)

        جدا از نتایج درگ.
        این اونتادور فکر میکنم استوک نیست, اگه دقت کنین بادی کیت نوویتک روشه! به اطراف چراغ های جلو که یک تونل کوچک هست دقت کنین, یا به اسپویلر عقب و رینگ ها و …

        موافقم 0
        مخالفم 1
    7. sina7

      ۱ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (435 ديدگاه)

      من واقعا نمیفهمم این امریکایی بازا چرا اینقدر بی منطقن
      من خودم ماشینای امریکایی رو دوس دارم و اونارو هم مث بقیه قبول دارم
      ولی نمیدونم چرا اینقدر تعصبی حرف میزنن
      مدل 2012 پایه ماشینو برداشتن با پرچمدارشون مقایسه کردن بعد ازون ور میگن فراری و لامبورگینی هیچ کاری نمیتونن بکنن،
      اگه خود امریکایی ها قرار بود مث شما باشن الان این همه عاشق فراری و لامبورگینی نبودن و پولداراشون به جای 1 هوراکان میومدن 2 تا وایپر میخریدن

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. مهدی

        ۱ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (256 ديدگاه)

        دادا به قدرت موتور و تعداد سیلندرای جی تی توجه کردی؟؟ رقیبای جی تی همه بالای هشت سیلندر هستن

        موافقم 1
        مخالفم 0
    8. R

      ۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (1024 ديدگاه)

      تورو میبینم یاد اون دانیال می افتم که جز مک لارن چیزی نمیبینه تو هم جز آمریکا چیز دیگه ای نمیبینید میدونید چرا؟ چون چشم دیدن بقیه رو ندارید که چطور از بقیه از شما جلوترن شما هی میبازید چشماتونو بستید و رو نقطه ی تعصبتون زوم کردید. خنده داره خیلی خنده داره…

      موافقم 0
      مخالفم 1
  4. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۳۰ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    سورپرایز کننده بود؛ واقعا حس خوبی بهم داد GT ?? یه بار دیگه ثابت شد که همه چیز تعداد سلیندر و قدرت موتور نیست?

    موافقم 3
    مخالفم 0
  5. FF

    ۳۰ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (15 ديدگاه)

    چه ابهتی داره فورد جی تی ،هم صدا هم ظاهر
    اون قیمت حلالت باشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. ونوم اف ۵

    ۳۰ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (89 ديدگاه)

    حالا حساب کنین فورد از یه انجین ۸ سیلندر استفاده میکرد چی میشد ضمنا بعضیها میگن قویترین نسخه فورد جی تی تو این رقابت بوده تا اونجا که ما میدونیم فورد جی تی این نسل همین انجین ۶۵۰ اسبی رو داره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. امیرحسین

    ۳۰ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (152 ديدگاه)

    تازه فورد به دلیل وزن بسیار پایین تو پیست بیشتر می درخشه… چون هدف فورد از ابتدا اعداد و ارقام روی کاغذ نبود و مهندس فورد گفت هدف ما بهترین عملکرد در پیسته نه اعداد قدرت و گشتاور و شتاب و حداکثر سرعت…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. joojoo

    ۳۰ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (272 ديدگاه)

    رول ریسینگ زدن از جایی که لامبو روی پیک گشتاور خودش نیست درحالی که فورد روی پیک گشتاور خودشه….. همچین افتخاری نداره…..
    ظاهرا آمریکایی بازا حسابی از اینکه GT از هوراکان خورد سوختن…..
    اینجا حسابی عقده گشایی کردن….
    آونتادور استوک….تایم 400 مترش 10.6 ثانیه با 134 مایل بر ساعته….
    توی درگ آونتادور با MP4 و بوگاتی که موتور ترند انجام داد..این رکورد بدست اومد….
    یه آونتادور خسته که مال 6 سال پیشه…..
    اونم با شرایطی که بالا گفتم….
    انتظار داشتم یه آونتادور S باشه حداقل….اونوقت مشخص میشد فناوری فورد در مقابل لامبورگینی چند مرده حفعلا لاجه….
    کدوم GT استوک تونسته تایم 10.6 رو ثبت کنه؟؟؟؟؟؟
    4 سال طول کشید تا رکورد تایم400 متر آونتادور بین سوپر اسپورتا توسط مکلارن 675LT و f12 tdf زده بشه…..4 سال……
    فعلا هم که لامبورگینی با مدل آونتادور SVJ هم رکورد دار نوربرگ رینگه….و افتخاری برای تمام موتورهای تنفس طبیعیه…..
    و هم اینکه با توجه به مشخصاتش احتمال تایم 10 الی 10.2 توی 400 متر ازش میره…با لاستیک های استوک….و یعنی فناوری 2012 لامبو….همسطح فناوری 2017 مکلارن و پورشه و فراریه……

    فقط منتظریم تا کانسپت ترزومیلنیو واقعیت پیدا کنه….
    اونوقت قیافه ی رقبا و طرفدارانشون خیلی دیدنیه….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ایمان

      ۱ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (3894 ديدگاه)

      عزیز من چرا از آب گل آلود ماهی میگیری ؟؟؟؟
      تکنولوژی سال ۲۰۱۲ لامبورگینی از تکنولوژی ۲۰۱۷ فراری بیشتره ؟؟؟؟ طولانی جواب نمیدم فقط میگم رقابت F۱۲ و آونتادور یادت نره که چجوری فراری مدل ۲۰۱۲ پرچمدار لامبورگینی رو شرمنده میکرد ( خیلی خلاصه گفتم و نیازی به صحبت و بحث بیشتر نیست )

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. joojoo

        ۹ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (272 ديدگاه)

        تایم های این دوتا رو نگاه کن بعد نظر بده….F12 بهترین رکوردش 10.8 بود….بهتر از این نتونست ثبت کنه….ولی لامبورگینی 10.6 رو ثبت کرد……
        تو چندتا درگی هم که f12 لامبو رو برد….تایم لامبورگینی بالای 11 ثانیه بود……
        ضعف راننده رو به ماشین ربط نده……
        قیمه ها رو نریز تو ماستا

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. شاهین

    ۳۰ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1166 ديدگاه)

    رو لامبو تعصب سختی دارم و سعی میکنم منطقی راجبش نظر بدم اینجا
    اونتادور مدل اولیه گیربکس بسیار مضخرفی داره این کاملا مشهوده، از طرفی هم بصورت کلی لامبو معیار مقایسه ماشین های تنفس مصنوعیه و این منو خوشحال میکنه! یعنی هر وقت خواستن ماشین خاصی رو شاخ نشون بدن با لامبو مقایسش میکنن چون تنفس طبیعیه چون گیربکس آنچنانی نداره چون محبوبه در نظر عام
    حالا اینجا فورد تونست بزنه دمش گرم ولی کار شاخی نکرده. اوراکان که هیچی اما کم کم باید اونتادور اس رو میزد که ما حرفی برا گفتن نداشته باشیم

    موافقم 1
    مخالفم 1
  10. امیر

    ۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    چه بچه ای ریختن اینجا
    بابا ول کنین دیگه
    مث بچه ها تا برند یا ماشین مورد علاقش سرکوب میشه زود به فحش دادن میوفتن و به گریه میوفتن
    بیخیال دیگه
    نتیجه تقریبا قابل پیش بینی بود (تجربه ثابت کرده)
    اینکه با svjدرگ بزنه ک معقول نیس چون در یک سطح نیستن و مساواتی در بینشون نیس
    الانکه بد شده میگن برا 2012هس ولی اگه خوب میشد میگفتن 2012هس و اگه جدید باشه چی میشه
    خواهشا اینقد بچه نباشید
    جدا از خوب بودن درگ و جی تی ، صدای تنفس طبیعی 12سیلندر لامبو چقد گوش نوازه
    ادمو به خواب میبره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  11. Behrouz. anzali

    ۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (128 ديدگاه)

    بنظرم اگه رولینگ نبود اونتادور میبرد خودشونن میدونستن اینو چون شتاب لامبو ۲.۹ هست و فورد ۳.۱ یکی درگ ثابت هم میزاشتن خوب بود . فورد هم خیلی خوبه واقعا

    موافقم 0
    مخالفم 1
  12. ابوالفضل

    ۹ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (38 ديدگاه)

    درگ زیبایی بودش
    هر دو ماشین توانایی هایی بالایی هم در درگ هم در پیست دارند مخصوصاً فورد جی تی
    اما این درگ به صورت رولینگ بودش نه درگ 1/4 مایل
    اگه درگ 1/4 مایل بودش به علت چهار چرخ محرک بودن لامبورگینی و ضریب سنگین دنده 1 این خودرو ، لامبورگینی جلو میوفتاد و با اینکه تکنولوژی سال 2012 رو داره بعید میدونم فورد میتونست تو درگ 1/4 مایل بهش برسه اما در رولینگ بحثش فرق داره که همون طور داخل فیلم مشخصه فورد برنده مسابقس ولی تو درگ 1/4 مایل به احتمال زیاد اونتادور برندس

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا