فورد

رندری داغ و جالب از فورد برانکو اسپرت پیکاپ 2021!

پس از غیبتی ۲۵ ساله فورد برانکو بازگشته و با توجه به واکنش‌های اولیه می‌توان گفت این خودرو در بازار گل خواهد کرد. ما قبلاً گفته بودیم که این خودرو با چندین پکیج تجهیزاتی، نسخه‌های سفارشی و تولید محدود در طی سالیان آینده معرفی خواهد شد و شاید هم نسخه پیکاپ آن تولید شود. هنوز پاسخ دقیقی به این سوال داده نشده اما حداقل هم‌اکنون می‌توانیم به لطف دنیای مجازی بدانیم برانکو اسپورت پیکاپ چه شکلی می‌تواند داشته باشد.

این رندرها تنها یک روز پس از معرفی این خودرو منتشر شده و نشان دهنده‌ی یک پیکاپ لایف استایل است که نمای جلوی خود را از برانکو اسپرت به عاریت گرفته است. صادقانه باید گفت ما انتظار نداریم پیکاپ جدید فورد شبیه این رندرها باشد اما خب ارزش نگاه کردن را دارد.

طبق خبرهای منتشر شده در سال گذشته احتمال دارد فورد پیکاپ کامپکت و جدیدی را در آمریکا و با نام برانکو عرضه کند. فعلاً جزئیاتی از این پروژه احتمالی منتشر نشده اما با توجه به این برانکو زیر برند جدید فورد است احتمال رخ دادن چنین چیزی وجود دارد.

همچنین در آوریل سال جاری گفته شد پیکاپ جدیدی که در جایگاهی پایین‌تر از رنجر قرار می‌گیرد شاید از قوای محرکه مشترک با برانکو اسپرت استفاده کند. به این ترتیب خودروی موردبحث می‌تواند از پیشرانه‌های ۱.۵ و ۲ لیتری توربوی اکوبوست و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک سود ببرد.

هنوز تکه‌های زیادی از پازل باید کنار یکدیگر قرار گیرد اما برانکو و برانکو اسپرت جدید نشان دادند که بازار چه واکنشی خواهد داشت. آیا پیکاپ جدید هم چنین عمل خواهد کرد؟ زمان همه‌چیز را نشان خواهد داد…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۲۵ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (4448 ديدگاه)

    المان های مشترک برانکو 2021 با مدل کلاسیکش خیلی جذابش کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Infinite

    ۲۵ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (452 ديدگاه)

    یک نکته ظریف که به شخصه در مورد برانکوی جدید دوست ندارم، وفاداری “بیش از حد” فرم طراحی بدنه به نیاکان خودش هست.
    شما اگر جی کلاس مرسدس بنز رو ببینید، متوجه میشید که علیرغم حفظ اصالت طراحی، فرم و شکل بدنه، نسبت به نسل قبل خودش به روز شده و مثلا کمی گوشه های نرم تری داره. اما گویا برانکو جدید اومده و فرم بدنه برانکو دهه 70 رو توی مدل جدید کپی کرده (!). این موضوع به وضوح در طراحی پهلوی خودرو به وضوح آشکاره…! همین باعث شده نتیجه ار آنچه که باید باشه کمی فاصله بگیره و این ماشین رو از نمای کناری یه مقدار چیپ نشون بده.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا