فورد

سه فراخوان جدید برای محصولات فورد و لینکلن

برخی محصولات فورد و لینکلن در سه فراخوان اعلامی توسط این خودروساز آمریکایی حضور خواهند داشت.

2016 Ford F-650

پیکاپ های F-650 و F-750 مدل ۲۰۲۱ که از پیشرانه ۸ سیلندر ۷.۳ لیتری استفاده کرده و از ۱۸ مارس تا ۸ ژوئن ۲۰۲۰ در اوهایو تولید شده‌اند تحت تأثیر اولین فراخوان قرار می‌گیرند. احتمال دارد برخی قطعات بدنه این خودروها همچون سپر گرمایی زیر بدنه و یا پوشش پیچ‌ها یا پایه‌های صندلی از جای خود جدا شوند.

2016 Ford F-650

بدون وجود این قطعات ممکن است اتصالات کف و صندلی در برخی شرایط همچون رانندگی پرفشار به دماهای بالاتری برسند. در این صورت تماس مستقیم قطعات با پوست بدن می‌تواند باعث ایجاد جراحت شود. فورد گزارشی از حادثه یا جراحت مرتبط با این فراخوان را دریافت نکرده است. در کل تعداد ۱۲۹۹ دستگاه از محصولات یاد شده در آمریکا و ۳۱ دستگاه در کانادا شامل این فراخوان هستند.

دومین فراخوان که بزرگ‌ترین فراخوان در بین این سه فراخوان است شامل ۱۹۲۹۹ دستگاه لینکلن MKX و ناتیلوس مدل ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ در آمریکا، تعداد ۴۲۶۲ دستگاه در کانادا و تعداد ۱۰۲۳ دستگاه در مکزیک می‌باشد. این خودروها از ۱۱ نوامبر ۲۰۱۴ تا ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ در کارخانه اوکویل تولید شده‌اند. احتمال دارد فاصله غیراستانداردی بین سیم‌کشی صندلی جلو و کف آن وجود داشته باشد که این امر می‌تواند باعث سایش کابل و سیم‌ها شود. درصورتی‌که این اتفاق رخ دهد احتمال بروز اشکال در سیستم کیسه هوا و از کار افتادن آن وجود دارد که در نهایت ریسک جراحت افراد در زمان بروز حادثه وجود خواهد داشت. در این مورد نیز گزارشی از وقوع حادثه یا جراحت به دست فورد نرسیده است.

2016 Lincoln MKX Reserve AWD

نهایتاً هم تعداد ۶۸ دستگاه فورد اسکیپ و ترانزیت در آمریکا و ۱۲ دستگاه در کانادا به دلیل عدم باد شدن کافی کیسه‌های هوا در زمان تصادف فراخوان می‌شوند. این امر می‌تواند باعث افزایش ریسک جراحت شود بنابراین تکنسین‌های فورد اقدام به تعویض ماژول‌ها خواهند کرد. تمامی تعمیرات لازم بدون دریافت هزینه انجام خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. مزدا

    ۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2029 ديدگاه)

    خدایش با فورد f750 بار بزنی بی افتی تو جاده مگه ادم خسته میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا