فورد

شاسی‌بلند جدید و هفت نفره فورد برای بازار چین

چندین تصویر جاسوسی جدید از شاسی‌بلند هفت‌نفره و مرموز فورد در کشور چین منتشر شده است. البته فعلاً جزئیات بسیار کمی از خودروی موردبحث در دست می‌باشد.

هنوز مشخص نیست که این کراس اوور از چه پلتفرمی استفاده می‌کند اما با توجه به تصاویر به نظر می‌رسد با خودرویی دیفرانسیل جلو روبرو هستیم. احتمالاً سیستم چهار چرخ محرک نیز در دسترس خریداران خواهد بود. یکی از رسانه‌های چینی می‌گوید این خودرو توسط جوینت ونچر جیانگ لینگ فورد ساخته خواهد شد.

اما در نمای جلوی این پروتوتایپ جلوپنجره‌ای بزرگ به چشم می‌خورد. ما همچنین می‌توانیم بخش دوم جلوپنجره را در سپر ببینیم. چراغ‌های جلوی تیز و چراغ‌های راهنمای جداگانه نیز جزو ویژگی‌های ظاهری شاسی‌بلند جدید فورد می‌باشند. در بخش جانبی به خاطر وجود پوشش‌های استتاری و بخش‌های محافظ مشکی نمی‌توان چیز زیادی را تشخیص داد.

اما در داخل کابین یک شیفتر چرخشی بزرگ و فرمان مشابه با پیکاپ رنجر دیده می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد این خودرو از شارژ بی‌سیم در بخشی از کنسول مرکزی برخوردار است.

پروتوتایپ جدید فورد از طراحی چند اتصالی سیستم تعلیق استفاده کرده و زیر خودرو نیز لاستیک زاپاس قرار گرفته است؛ اما با توجه به تصاویر می‌توان گفت پیشرانه این خودرو از نوع ۴ سیلندر ۲ لیتری بوده و با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.

گفته می‌شود شاسی‌بلند جدید و هفت‌نفره فورد در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. F22RAPTOR

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    موتورش به صورت عرضی نصب شده

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. رزیتا

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (418 ديدگاه)

    ماشینای چینی فقط تو بعضی از کشورای آسیایی بازار فروش دارن و ماشینای چینی اجازه ورود به بازار اروپا و آمریکا رو ندارن مگر اینکه بتونن از هفت خوان رستم رد بشن و موفق به پاس کردن استانداردهای اروپا و آمریکا بشن ، حتی خود چینیا هم سوار ماشینای ساخت کشور خودشون نمیشن و اکثرا برندهای آمریکایی و اروپایی رو سوار میشن ، تاید و گواه حرفم همین خبر سایت پدال هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا