فورد

عدم حضور فورد فیستا ST جدید در آمریکا

نسل جدید فورد فیستا ST در ماه فوریه رونمایی شد اما نسخه‌های سه و پنج درب آن تا سال ۲۰۱۸ عرضه نخواهند شد. اگرچه مشتریان اروپایی قبلاً توانسته‌اند نسخه‌های پایین‌تر از فیستا را از جمله مدل ST Line را بخرند اما آمریکایی‌ها هنوز هم باید فیستای قدیمی سر کنند. این مدل قدیمی برای مدل سال ۲۰۱۸ تغییرات بسیار کوچکی داشته است.


علاوه بر این، جدیدترین نسل فیستا ST نیز در آمریکا عرضه نخواهد شد. این خبر بد از سوی مدیر فورد پرفورمنس اروپا اعلام شده است. او در خلال مصاحبه‌ای در نمایشگاه خودروی فرانکفورت گفت که تقاضای کم در این کلاس باعث عدم عرضه فیستا شده و ارائه نسل جدید آن در آمریکا توجیه اقتصادی ندارد. فورد باور دارد که افراد کمی این خودرو را خواهند کرد بنابراین ارزش به دردسر افتادن ندارد:

این موضوع به خاطر نبود علاقه به کلاس B در آمریکاست. صادر کردن یک تریم تنهای ST به آمریکا از نظر اقتصادی امکان‌پذیر نیست.

همین داستان درباره فولکس‌واگن نیز صدق می‌کند زیرا مدیران این کمپانی تصمیم گرفته‌اند نسل جدید پولو را در آمریکا عرضه نکنند. برای زیاد کردن پیاز داغ خبر باید به این نکته هم اشاره کرد که تویوتا یاریس GRMN نیز در دسترس یانکی‌ها نخواهد بود. این مدل قدرتمند از یاریس تنها به تعداد محدودی ارائه شده و تنها ۴۰۰ دستگاه از آن وارد اروپا خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    جالبه، مردم کشور خودشون به این محصول عالی روی خوش نشون نمیدن؛ بعد تو ایران با کمال میل میرن ماشینای آشغال وطنی میخرن و صداشونم در نمیاد، هر چند که حق انتخاب دیگه‌ای هم نداریم.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. ب

    ۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    آشغالای وطنی نخرن چی بخرن ؟اون بدبختی که ماهی یک تومن حقوق میگیره مجبوره .زن و بچه زمستون موتور سوار کردی ؟اشک بیاد تو چشات پیش زن و بچه شرمنده باشی ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا