فورد

آیا فورد رنجر رپتور به آمریکا می‌رود؟!

تنها چند روز از معرفی فورد رنجر رپتور در تایلند می‌گذرد. سؤال اصلی پس از دیدن رنجر رپتور این است که آیا پیکاپ قلدر آمریکایی‌ها به خاک خودشان هم قدم خواهد گذاشت یا خیر.

Raptor
مدیر ارتباطات فورد آمریکای شمالی از توئیتر برای ایجاد بارقه‌هایی از امید بین طرفداران آمریکایی این خودرو استفاده کرده است. او در حساب کاربری خود مقاله‌ای از duPont Registry را منتشر کرده است. در این مقاله سؤالی درباره احتمال عرضه رنجر رپتور در آمریکا پرسیده شده و کاربر دیگری هم از این مدیر ارشد سؤالی درباره همین موضوع پرسیده است.

فورد رنجر رپتور
پاسخ ساده به یک توئیت شاید چیز مهمی نباشد اما در دنیای خودرو، پاسخ مقامات شرکت‌ها فضای زیادی برای گمانه‌زنی را ایجاد می‌کند. معمولاً زمانی که از مقامات کمپانی‌های خودروسازی سؤالی مستقیم می‌پرسید آن‌ها می‌گویند درباره محصولات آینده نمی‌توانیم پاسخی بدهیم. این حقیقت که مدیر فورد احتمال عرضه رنجر رپتور در آمریکا را رد نکرده می‌تواند به این معنی باشد که پیکاپ جدید شرکت نهایتاً می‌تواند وارد این بازار بزرگ شود.

فورد رنجر رپتور
او گفته است:

بیانیه امروز ما درباره معرفی رنجر رپتور جدید در بازارهای آسیا اقیانوسیه است. ما اخبار بیشتری را در آینده منتشر خواهیم کرد.


خبر جدید منتشر شده ادعا می‌کند رنجر رپتور احتمالاً می‌تواند با پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۷ لیتری اکوبوست وارد آمریکا شود. این پیشرانه با نسخه ۲ لیتری توئین توربوی عرضه شده در سایر بازارها زمین تا آسمان تفاوت دارد.


آفرودرترین نسخه از پیکاپ رنجر با پکیج آفرود FX4 در دسترس خواهد بود. این پکیج شامل لاستیک‌های مخصوص تمامی سطوح، ضربه‌گیرهای بهتر، سیستم مدیریت سطح حرکتی و فلاپ های جلو و عقب می‌باشد. پکیج آفرود FX4 همچنین دربرگیرنده تکنولوژی جدید کنترل تریل است که کروز کنترل سطوح خشن و سرسخت محسوب می‌شود.

فورد رنجر رپتور
باور بر این است فورد نهایتاً رنجر رپتور را در آمریکا نیز عرضه خواهد کرد زیرا برادر بزرگ‌تر یعنی F-150 رپتور طرفداران فراوانی بین علاقه‌مندان داشته و این خودرو نیز قطعاً با استقبال مناسبی مواجه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    اگه نره تولیدش واسه چی بوده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فقط آمریکا فقط ماسل

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (218 ديدگاه)
    1. F۲۲RAPTOR

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (2596 ديدگاه)

      نه تشابه شون پیکاب بودنشونه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا