فورد

حضور فورد موستانگ 700 اسب بخاری در SEMA

همه‌ساله طیف گسترده‌ای از خودروهای تیون شده روانه‌ی نمایشگاه SEMA می‌شوند و این فورد موستانگ طراحی شده توسط راننده‌ی مسابقات نسکار آقای رایان بلانی و لاری چن عکاس یکی از بهترین‌ها به شمار می‌رود.


این خودرو با همکاری شرکت‌های مانی لاین و فورد پرفورمنس تولید شده و در ابتدا به عنوان یک فورد موستانگ GT مطرح بوده که تغییرات گسترده‌ای را از طرف گالپین اتو اسپورت دریافت نموده است. مهم‌ترین این تغییرات پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری است که هم‌اکنون پذیرای یک سوپرشارژر بزرگ بوده و قدرت ۷۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۲۷ نیوتون متری دارد. تکمیل کننده‌ی تغییرات نیروگاه آهنین موستانگ هم اگزوز مگنا فلو و ترمزهای پرفورمنس ویلوود می‌باشد.


روی بدنه یک پوشش قابل‌توجه الهام گرفته از خودروهای مسابقه‌ای فورد GT40 بکار رفته است. همان‌گونه که مشاهده می‌شود رنگ‌های قرمز، مشکی و سفید حضور پررنگی در این پوشش نمایشی دارند. رینگ‌های خودرو نیز کاملاً برجسته بوده و در معرض دید قرار دارد.


اما کابین خودرو کاملاً لخت شده و حالا دارای فرمان جدید و صندلی‌های مسابقه‌ای NRG می‌باشد.

بلانی گفته است:

لاری چین چشمان باورنکردنی‌ای برای جذاب‌تر کردن ظاهر خودروها دارد. من این را می‌دانم اما او از طریق لنزهای دوربین خود می‌تواند چیزها را به‌صورت متفاوتی ببیند؛ و خلاقیت و لذتی را که می‌توان در هر جنبه‌ی این خودرو دید باعث یک همکاری هیجان‌انگیز شده است.


این خودرو پیش از حضور در نمایشگاه SEMA برای اولین بار در ۱۳ اکتبر و در مسابقات ۵۰۰ تالادگا معرفی خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. یانکی

    ۲۰ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    نمیدونم اگر یه روزی برم سما به چقدر زمان نیاز دارم تا ارضائ بشم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا