فورد

معرفی فورد پوما تیتانیوم ایکس 2020 با تجهیزات زیاد

اشکودا کامیک مونت کارلو تنها کراس اوور کوچکی نیست که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت حضور خواهد یافت زیرا فورد نیز اقدام به معرفی نسخه‌ی جدید پوما تیتانیوم ایکس ۲۰۲۰ خواهد کرد. این خودرو که جزو تریم های سطح بالای خانواده‌ی پوما محسوب می‌شود دارای تمامی تجهیزات موردنیاز همچون رینگ‌های ۱۸ اینچی و رنگ خاکستری بدنه می‌باشد.


فورد می‌گوید پوما تیتانیوم ایکس اولین خودرویی است که از پوشش صندلی جداشدنی و قابل شست‌وشو سود می‌برد و همچنین اولین خودرو در کلاس خود است که با صندلی‌های ماساژور دار عرضه می‌شود. این برند آمریکایی به منظور جلب نظر هرچه بیشتر مشتریان اقدام به نصب شارژ بی‌سیم و درب پشتی برقی در خودرو کرده و البته سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن با ۱۰ بلندگو نیز جزو دیگر ویژگی‌های پوما تیتانیوم ایکس محسوب می‌شود.


فورد به منظور تمایز نسخه‌ی فول پوما از سایر مدل‌ها اقدام به نصب برخی عناصر مشکی براق و کرومی در بدنه کرده که می‌توان آن‌ها را در جلوپنجره و مه شکن‌ها دید. همین طرح در رکاب‌های جانبی نیز بکار رفته تا کراس اوور فورد ظاهر سطح بالاتری داشته باشد. در نمای عقب نیز شاهد دیفیوزر و قلاپ با طرح خاکستری متالیک خواهیم بود. تکمیل‌کننده‌ی تغییرات بدنه‌ی این خودرو آینه‌های جانبی همرنگ بدنه است که با باز کردن درب‌ها نور را روی زمین می‌تاباند.

وقتی داخل کابین قدم بگذارید پوما تیتانیوم ایکس با فرمان چرمی و تریم چوب داشبورد به شما خوشامدگویی خواهد کرد. از دیگر تغییرات این خودرو نسبت به مدل‌های دیگر می‌توان به پوشش متمایز روی پانل درب‌ها اشاره نمود.


نیروبخش این کراس اوور کوچک پیشرانه‌ی ۱ لیتری توربو با قدرت های ۱۲۳ یا ۱۵۳ اسب بخاری است. یک سیستم هیبریدی ملایم نیز برای کاهش مصرف سوخت و آلایندگی در نظر گرفته شده است. این پیشرانه‌ی ۳ سیلندر اکوبوست با یک استارتر/ژنراتور ۱۱.۵ کیلوواتی که انرژی تلف شده را ذخیره می‌کند همکاری خواهد کرد. سیستم یاد شده همچنین در زمان موردنیاز گشتاور بیشتری را در دسترس راننده قرار می‌دهد.


اما از نظر ایمنی هم فورد سنگ تمام گذاشته و این خودرو را به تمامی سیستم‌های موردنیاز همچون تشخیص علائم جاده، دستیار پیشگیری از برخورد، تشخیص عابران پیاده و… تجهیز کرده است.

فورد پوما تیتانیوم ایکس که در رومانی تولید می‌شود تا چند روز دیگر در نمایشگاه فرانکفورت حضور خواهد داشت.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. احمدرضا

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (878 ديدگاه)

    اصن شبیه یه فورد نیست
    اگه آرم فورد نبود حتمن میگفتم که جگوارع

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. mostafa

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (69 ديدگاه)

    عالیه واقعا عالیه
    زیبا
    جا دار
    کم مصرف
    و کلی تجهیزات و امکانات به روز
    مهم تر اینکه کیفیت داشبود رو هم کاملاً ارتقا دادن

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. mosfafa

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (69 ديدگاه)

    عالیه واقعا عالیه
    زیبا
    جا دار
    کم مصرف
    و کلی تجهیزات و امکانات به روز
    مهم تر اینکه کیفت داشبود رو ههم کاملا ارتقا دادن

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. ali a

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (775 ديدگاه)

    طراحی برونی و داخلی بامزه ای داره…خوشم اومد

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. احسان آرسنالی

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1877 ديدگاه)

    فورد چرا از کیا اسپورتیج کپی زده حتی محل آرم و شکلش کپی ه

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا