فورد

قدرت واقعی فورد رنجر 2019 چقدر است؟

پیش از تیونینگ هر خودرویی باید دانست که کار را با چه چیزی آغاز می‌کنید و این ویدئو که توسط هنسی پرفورمنس منتشر شده تست داینوی پیکاپ فورد رنجر ۲۰۱۹ را نشان می‌دهد. این تیونر مشهور قبلاً پکیج ارتقای خود را برای این پیکاپ میان سایز در نظر گرفته است.


تست داینوی هنسی نشان می‌دهد رنجر ۲۴۳ اسب بخار قدرت و ۳۶۳.۲ نیوتون متر گشتاور را در چرخ‌های عقب تولید می‌کند. در مقام مقایسه باید گفت اعداد استوک اعلامی برابر با ۲۷۰ اسب بخار و ۴۲۰ نیوتون متر می‌باشد که نشان‌دهنده‌ی هدر رفت ۱۰ درصدی قدرت پیشرانه و ۱۳.۵۸ درصدی گشتاور در زمان انتقال از پیشرانه به کف جاده است.


رنجر حتی در حالت استاندارد خود هم بد به نظر نمی‌رسد. پیشرانه‌ی توربوی این خودرو پرفورمنس خوبی داشته و صدای آن نیز بهتر از آن چیزی است که از یک قلب آهنین ۲.۳ لیتری انتظار دارید.

فورد رنجر 2019
پکیج تیونینگ هنسی برای این پیکاپ باعث می‌شود قدرت پیشرانه به ۳۰۰ اسب بخار و گشتاورش هم به ۵۰۸ نیوتون متر برسد. این بازنگری‌ها شامل سیستم القای پرفشار، سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ و نرم‌افزار مدیریت پیشرانه‌ی ارتقا یافته است.


هنسی به عنوان آپشن اضافه پکیج آفرود را هم عرضه کرده که باعث می‌شود این خودرو خیلی باابهت تر باشد. سپرهای جلو و عقب برگرفته از هنسی ولوسی رپتور و بچه‌های گلگیرهای پهن‌تر باعث گیراتر شدن ظاهر رنجر می‌شوند. این پیکاپ از رینگ‌های ۱۸ اینچی و لاستیک‌های ۳۳ اینچی آفرود تویو سود می‌برد. کیت افزایش ارتفاع سیستم تعلیق هم به‌صورت سفارشی در دسترس است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Ali.usa

    ۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (335 ديدگاه)

    فورد خیلی تمیز او با دقت داره میره جلو واقعا لیاقت این همه فروش رو هم داره محصولات جدیدش و لینکولن هم همین رو نشون میده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایمان

    ۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    منتظر شاهکار بعدی هنسی هستیم
    مخصوصاً نسخه آفرود محور فورد رنجر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. me84

    ۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    واقعا ازش خوشم میاد. هم طراحی و هم فنیش خیلی خوبه ولی نمیدونم چرا احساس میکنم هنوز پشت سر تاکوما قرار داره. بخصوص تو آفرود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. REDEYE

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (20 ديدگاه)

    ۲۴۳ اسب روی چرخ یعنی قدرت واقعی ۲۹۰ اسبی
    که تو ماشین آمریکایی به یه موضوع طبیعیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا