فورد

معرفی فورد رنجر ترِمور 2021، آفرودری تنومند و دلربا!

پس از وقفه‌ای شش‌ساله فورد در سال ۲۰۱۹ نام “ترمور” را با معرفی نسخه آماده آفرود از F-250 و F-350 سوپر دیوتی زنده کرد. این نام خشن هم‌اکنون روی رنجر کوچک‌تر نیز گذاشته شده است. ترمور که به عنوان پکیجی سفارشی در مدل‌های XLT و لاریات و با پیکربندی سوپرکرو چهار چرخ محرک عرضه می‌شود قیمت ۴۲۹۰ دلاری دارد.

فورد از رنجر ترمور به عنوان آماده‌ترین نسخه کارخانه‌ای تاریخ این پیکاپ برای آفرود نام بره است. این پیکاپ هم‌اکنون ارتفاع بیشتری از سطح زمین داشته و لاستیک‌های ۳۲ اینچی کانتیننتال نیز زیرش خودنمایی می‌کنند. این لاستیک‌ها رینگ‌های ۱۷ اینچی را در آغوش گرفته‌اند.

توانایی‌های آفرودر رنجر ترمور با افزایش بازه حرکتی سیستم تعلیق در جلو و عقب بیش از پیش بهبود یافته است. از دیگر بازنگری‌های رخ داده در پیکاپ یاد شده می‌توان به دامپرهای فاکس، شوک‌هایی با تنظیم‌های ویژه و فلاپ های زیر بدنه اشاره کرد. فورد همچنین دیفرانسیل عقب قفل شونده و قلاب‌های عقب را نیز به این خودرو اضافه کرده است.

رنجر ترمور ۲۰۲۱ دارای چهار حالت رانندگی است که با استفاده از سیستم مدیریت تراین می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد. این خودروساز آمریکایی همچنین اقدام به بهبود سیستم کنترل کشش کرده تا شتاب گیری و کشش خودرو در زمین‌های شنی بهبود یافته و زوایای حمله و فرار نیز نسبت به مدل استاندارد بهتر شده است.

همچنین روی داشبورد این خودرو پاور بانکی محوری با شش سوئیچ قرار گرفته که مواردی همچون وینچ ها، چراغ‌ها و کمپرسور باد را کنترل می‌کنند. برخی تغییرات ظاهری نیز وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به رنگ جدید مه شکن‌ها و گرافیک خاص بدنه اشاره کرد. داخل کابین نیز عناصر جیر سفارشی، دوخت های جدید و عناصر تیره‌رنگ دیده می‌شوند.

این خودرو از پیشرانه ۲.۳ لیتری اکوبوست با قدرت ۲۷۰ اسب بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتون متر استفاده می‌کند. قدرت پیشرانه از طریق گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک، سیستم چهار چرخ محرک استاندارد و دیفرانسیل عقب قفل شونده به چرخ ها فرستاده می‌شود.

تولید رنجر ترمور آفرود از اوایل سال ۲۰۲۱ شروع خواهد شد. اگر خواهان نسخه پرچم‌دار رپتور هستید شاید نسل جدید، این آرزوی شما را برآورده کند. همچنین قرار است پیکاپی رده پایین‌تر از رنجر با نام ماوریک نیز در سال آینده معرفی شود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (4800 ديدگاه)

    پیکاپای آمریکایی تو دنیا رودست ندارن و بعد از آمریکا ژاپن جایگاه دوم رو تو پیکاپا داره …. ((نظر شخصی))

    موافقم 50
    مخالفم 4
  2. R

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1025 ديدگاه)

    جاده رو میخوره ها یعنی

    موافقم 25
    مخالفم 1
  3. net

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (3139 ديدگاه)

    در حال حاضر زیباترین و بهترین وانت میان سایز دنیا فورد رنجر مدل لاریات هست و جالبه مدل لاریات سیستم صوتی حرفه ای b&o داره.اگر رنجر مثل وانتهای رم خط سفید نازک اطراف شیشه دربها داشت خیلی زیباتر میشد

    موافقم 21
    مخالفم 3
  4. مهرداد كمال

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1817 ديدگاه)

    مردم برای فرار از دنیای مجازی دارن به طبیعت پناه میبرن که یک افرودر توانا قطعا خاطره شیرینی از خودش بجا میزاره شک نکنین اگه حال بد اقتصاد مردم ما هم خوب شه (خیلی شک دارم بشه قریب به محاله) افرود جایگاه رفیعی در بین قشر جوان پیدا میکنه.

    موافقم 17
    مخالفم 0
  5. Hadi

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    این ماشین به تغییر نسل نیاز داره…
    خیلی قدیمی شده

    موافقم 7
    مخالفم 16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا