فورد

نسخه‌های هایبرید فورد ترانزیت، ماستنگ و F-150 تا سال 2020 می‌آیند

فورد اخیراً مشخصات هفت مدل از مجموع سیزده مدل برقی آینده خود را اعلام کرد. در این میان نام ماستنگ هایبرید، F-150 هایبرید و ترانزیت پلاگ-این هایبرید نیز به چشم می‌خورد.

2020-ford-mustang-a-pony-car-for-the-people-and-the-track
علاوه بر نسخه‌ الکتریکی مدل‌های موجود، یک شاسی‌بلند تمام برقی با برد مسافت حدودی ۳۰۰ مایل (۴۸۳ کیلومتر) در تأسیسات فلَت راک (Flat Rock) روی خط تولید رفته و در بازارهای آمریکای شمالی، اروپا و آسیا عرضه خواهد شد.
جدای از سایر گزینه‌ها، تولید برادر هایبرید ماستنگ بسی جای تعجب و شگفتی دارد! بنا بر گفته‌های خودِ کمپانی، برای این نسخه از یک پیشرانه درون‌سوز هشت سیلندر با گشتاور در دسترس بیشتر استفاده می‌شود. پس از رونمایی در ۲۰۲۰ نیز، بازار آمریکای شمالی نخستین مقصد آن خواهد بود.

2020-ford-mustang-02
طبق برنامه‌ها F-150 هایبرید سال ۲۰۲۰ راهی خاورمیانه و آمریکای شمالی می‌شود. مدل تولیدیِ نهایی ظرفیت حمل بار و یدک‌کشی فوق‌العاده‌ای داشته و با قوای محرکه برقی خود به‌عنوان نوعی ژنراتور متحرک عمل می‌کند.
در مورد ترانزیت قضیه کمی متفاوت است. فورد می‌خواهد گونه پلاگ-این هایبرید آن را پیش از ۲۰۱۹ در اروپا عرضه کند. بدین‌وسیله هزینه‌های نگهداری و مصرف سوخت در شهرهای پرترافیک قاره سبز به میزان زیادی کاهش می‌یابد. بخشی از این پروژه نیز به ناوگان پلیس کشورها اختصاص دارد.

Ford F150 Atlas 2015
این اولین بار است که فورد در راستای افزایش بازدهی مصرف سوخت و کارایی کلی محصولاتش و نیز به‌عنوان بخشی از سرمایه‌گذاری عظیم ۴.۵ میلیارد دلاری خود برای تبدیل شدن به یک برند موسوم به Auto and Mobility، بلوک بنزینی اکوبوست را با موتور الکتریکی ادغام می‌کند. مارک فیلدز (Mark Fields) مدیر کمپانی دراین‌باره گفته: همچنان که هر روز مردم بیشتری در سرتاسر دنیا به خودروهای الکتریکی روی می‌آورند، ما نیز باید محصولات و خدمات بسیار وسیعی در این زمینه ارائه کنیم. همچنان که از سرمایه‌گذاری‌ها و تصمیمات جدیدمان پیداست، معتقدیم که خودروهای برقی به‌زودی انواع بنزینی را پشت سر خواهند گذاشت.

Ford F150 Atlas concept
این خودروساز همچنین در حال کار روی فناوری شارژ بی‌سیم باتری خودروهای آینده خود می‌باشد. بدین‌سان دیگر نیازی به استفاده از کابل شارژ نیست و با پارک کردن در محل معین فرآیند شارژ به‌صورت خودکار آغاز می‌گردد.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Parker

    ۱۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    آفرین.
    دهه ی 70 و 80 خودروسازان امریکا در مقابل گرون شدن سوخت و بنزین مقاومت کردند. تا مدت ها حاضر نشدن خودشون رو با موتور های کم مصرف عادت بدن و از این بابت خیلی ضرر کرده و بسیاری از بازار ها رو از دست دادند.

    اما حالا درس گرفتند و این بار در زمینه ی انجین های هایبرید و برقی ، این خودروسازان امریکایی هستند که به استقبال آینده میروند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۱۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (6789 ديدگاه)

      خودروسازان امریکایی هر کاری کنن از نظر عاشقان واقعیشون درسته
      کامارو صدی 20 میسوزونه اشکال نداره نوششششششش جونش
      سابربن بزرگه هیچ مشکلی نیست
      دوستان امریکایی باز که فقط امریکایی رو متوجه میشن نه ماشین دیگه ای رو حرف من رو خوب متوجه میشن
      بچه های امریکایی باز 1000 نقص ماشین امریکایی رو با یه نعره ی موتور 454 شورولت فراموش میکنن
      بچه های امریکایی باز با دیدن یه دوج دهه ی 70 دست و پاشون مسلرزه
      بچه های امریکایی باز تا تهش پای ماشین امریکایی هستن با هر مشکلی که داشته باشن این ماشین ها
      شما بیا 2 ساعت از نقطه ضعف ماشین امریکایی بگو همین که بچه های امریکایی باز یاد پونتیاک فایربرد 1978 بیوفتن بازم میگن عشقس امریکن کارز
      قابل توجه برخی افراد که از ماشین امریکایی ایراد میگیرن دنیا دنیا ایراد هم از ماشین امریکایی بگیرید امریکایی باز جماعت نظر عوض نمیشه

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. Nima

    ۱۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    فورد سرى F واقعااااااا زیباس
    به عکساى 3-4 نگاه کنید
    اووووف

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. (ali (CHEVY NOVA

    ۱۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (6789 ديدگاه)

    موستانگ هایبرید؟؟؟؟؟جلل خالق

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. abdol jalile gol cheshme

    ۱۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    دادا من خودم روانی آمریکا عى ھستم ولى چرا اىنجورى میگی اىمپالا دارم با انجىن 457 کیوبىک اینچ ھر جور گاز بدی برات مىسوزونھ حتی 12

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. mostafa

    ۱۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (69 ديدگاه)

    فقط میتونم بگم
    محو تماشای اون عکس اخری شدم

    Ford F150

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا