فورد

جدیدترین پکیج پرفورمنس راش برای فورد F-150

راش پکیج ارتقایی کاملی برای فورد F-150 در نظر گرفته است. این پکیج اثرات مطلوب قابل‌توجهی روی ظاهر و پرفورمنس پرفروش‌ترین محصول بازار آمریکا می‌گذارد. البته برای این پکیج باید ۲۴ هزار دلار بپردازید و خب قیمت خود پیکاپ هم که بحث دیگری است!

کار را با اصلاحات زیر کاپوت شروع می‌کنیم یعنی جایی که پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری فورد با جادوی راش قدرت ۶۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۲۷ نیوتون متری تولید می‌کند. به این ترتیب شاهد افزایش بیش از ۲۵۰ اسبی قدرت و ۱۹۰ نیوتون متری گشتاور نسبت به نمونه استاندارد هستیم. این قدرت توسط سوپرشارژر TVS R2650، قطعات داخلی جدید، اینترکولر آلومینیومی و رادیاتوری متمایز به دست آمده است.

از دیگر بهبودهای خودرو می‌توان به سیستم اگزوز پرفورمنسی اشاره کرد که صدای پرطنین‌تری تولید می‌کند. رانندگان می‌توانند چهار حالت با نام های تورینگ، آفرود، اسپورت و سفارشی را انتخاب کنند و موقعیت سوپاپ‌ها نیز با استفاده از دکمه‌ای در کنسول مرکزی به دو حالت باز و بسته تغییر وضعیت می‌دهد.

اما از نظر طراحی و استایل باید گفت F-150 SC به جلوپنجره راش با چراغ‌های یکپارچه و بچه گلگیرهای جدید مجهز شده است. این خودرو گرافیک منحصربه‌فردی در بدنه داشته و نشان‌های SC هم در جای‌جای آن خودنمایی می‌کنند. با باز کردن درب‌ها نیز لوگوی راش روی زمین خودنمایی خواهد کرد.

با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توانید نوارهای نورانی، پوشش محفظه بار آلومینیومی و کیت آفرود ویژه را سفارش دهید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ایمان

    ۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    تیون های راش برای فورد ، دیوانه کننده هستن
    سلام دوباره پادشاه پیکاپ ها به دنیا
    قلبم پیش توست …. ??

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا